PDA

Zobacz pełną wersję : d14a4 swap d16y2

legend2211
17-12-12, 21:04
Witam Wszystkich. Jestem tu nowy wiec jeszcze raz WITAM WSZYSTKICH. Mam mały problem a mianowicie kupiłem civic'a VI z 96 roku pomimo bardzo dobrego stanu wizualnego bierze olej w dość dużych ilościach. Na innym forum doradzili mi swap z obecnego d14a4 na d16y2 na allegro jest caly swap za 2400. Teraz mam do Was pytanie czy to dobra inwestycja? Co trzeba zrobić i ile moze kosztować całość takiej modyfikacji? Jestem w tym zupełnie zielony wiec proszę o wyjaśnienie mi tego wszystkiego w tym przypadku na jaki silnik chce zmienić. Czytałem już wiele tematów ale nadal nie wiem czy to ma sens.

Daniello205
18-12-12, 03:56
Upewnij się że silnik jest w dobrej kondycji, fajnie by było mieć też jakiś papier na udokumentowanie przebiegu. Jeżeli swap jest kompletny to wyciągasz swój stary silnik i wiązkę silnikową wkładasz nowe. Później wyciągasz kabinową z D14A4 bo wiem że jest na OBD2 a D16Y2 jest na OBD1 przerabiasz zakładasz podpinasz kompa i chyba tyle. Poprawcie mnie jeśli coś źle napisałem ;)
Każdy swap na większy silnik jest dobry bo zyskujesz na mocy ;) Ile może kosztować całość Ci nie powiem bo ja silnik wyciągałem i wkładałem sam. W warsztacie może z 1500zł by wzięli.

legend2211
18-12-12, 11:20
Czyli można to samemu zrobić w garażu o ile ma sie troche pojęcia co i jak odkręcac:-D a czy ten silnik jest godny uwagi? Jest to silnik vteca czy byla by duza różnica w spalaniu?

Daniello205
18-12-12, 15:34