PDA

Zobacz pełną wersję : Jak podnieść moc mojej hondy??



edmund25
20-10-07, 13:38
Witam!!
Mam kilka pytan do bardziej doswiadczonych kolegow. Otoz mam honde civic eg4, 1,5Lsi silnik D15B2 o mocy 90 km. Planuje wystepy w kjs..ale zeby powalczyc w odpowiedniej klasie z dominujacymi suzuki swiftami potrzebuje podniesc moc do ok.105 koni. Pomysł na zawieszenie juz mam, na hamulce tez. Jak ponisesc moc najtanszym kosztem?? Ile to bedzie kosztowało?? Dodam tylko, ze jestem laikiem jesli chodzi o mechanike samochodowa(na codzien jestem lekarzem:).
Z gory dziekuje za odpowiedz..
Pozdrawiam!!

skolopendra
20-10-07, 13:46
najtanszym kosztem?
drogi edmund............ ;)
najtańszym czyli ile? 200zł :d
........................................jest wiele napisane na forum w tym temacie
a nawet sam troszkę opisałem
.................................................. .................... :szukaj:

lakazs
20-10-07, 15:36
Jak jestes lekarzem to co tak w tanioche wchodzisz ;). Jedna, druga weź i podniesiesz moc jak trzeba.

gruszkin
20-10-07, 16:01
hmmm...do d15b2 najlepiej zacząc od dolotu i przxelotowego tłumika, jednak jesli chcesz radykalnie podniesc moc nawet do 115KM, proponuje zainwestowac w zestaw pełnego wtrysku od z6 w jego skład wchodzi kolektor,przepustnica,krokowy,wtryski,komputer,wią zki...powinno styknąc, kolega sobie tak zrobił, pobawił się zapłonem i ma z d15b2 110KM i duuuzo Nm;]

skolopendra
20-10-07, 16:04
pełnego wtrysku od z6 w jego skład wchodzi kolektor,przepustnica,krokowy,wtryski,komputer,wią zki

to już nie jest tanio.......................... ;)

edmund25
20-10-07, 17:27
proponuje zainwestowac w zestaw pełnego wtrysku od z6 w jego skład wchodzi kolektor,przepustnica,krokowy,wtryski,komputer,wią zk
ile takie coś kosztuje?? dzieki za odpowiedz..teraz mniej wiecej wiem od czego zacząć!
Jest sens zmnijeszac wage koła zamachowego?

[ Dodano: Sob 20 Paź, 2007 ]

Jak jestes lekarzem to co tak w tanioche wchodzisz . Jedna, druga weź i podniesiesz moc jak trzeba.