PDA

Zobacz pełną wersję : d15b7 Padł co teraz?



Vajrus11
14-12-12, 18:42
Witam. Moje obecne d15b7 padło (przegrzany silnik), i teraz myślę nad nowym silnikiem z tym że nie wiem co wpakować. Zastanawiałem się nad d16y8 lecz jakoś nie bardzo mogę znaleźć ten silnik. Druga opcja to d16z6 wiem wiem niby to samo ale... Do hb kolegi wsadzaliśmy już drugie d16z6 bo pierwsze to niezła padaka obecny jakoś jeździ lecz większy remont konieczny. Do przeznaczenia mam 2,5-3k więc żadna b-seria nie wchodzi w grę a w przyszłości mam plany na grubsze mody, no ale do tego czasu muszę wrzucić silnik. Więc pytanie do was jaki silnik byście z tych proponowali ? A może jakiś inny ?

81saren
14-12-12, 21:54
d15b7 Padł co teraz?

Przede wszystkim pierwszy post powinien wygladac ,ładnym PRZYWITANIEM w odpowiednim dziale


i teraz myślę nad nowym silnikiem z tym że nie wiem co wpakować.
Druga opcja to d16z6 wiem wiem niby to samo ale... Do hb kolegi wsadzaliśmy już drugie d16z6 bo pierwsze to niezła padaka obecny jakoś jeździ lecz większy remont konieczny. Do przeznaczenia mam 2,5-3k więc żadna b-seria nie wchodzi w grę a w przyszłości mam plany na grubsze mody, no ale do tego czasu muszę wrzucić silnik. Więc pytanie do was jaki silnik byście z tych proponowali ?

Hmm odpowiedziales sobie sam ... nikt niebedzie twoimi pieniedzmi dysponiowal. Ty kupujesz , ty sie ze sprzedajacym dogadujesz, Jak kupisz padlo jestes stratny.

Lepiej wyremontuj ta swoja D15 kup Głowice Z6 i lansuj sie z pokrywa VTECa... bedzie ze 140 koni i ogien z rury po strojeniu.

Za 2-3 tysie kupisz z6 , ktore tak czy inaczej nadaje sie do remontu , ( wczesniej czy pozniej )

Vajrus11
14-12-12, 22:54
Oj :) Przywitanie jako post nr 2 mam nadzieję że nikt się nie obrazi :]. Co do mojego silnika... Tłoki mają spoko luzy, głowica pogięta blok to samo więc nie bardzo opłaca się to remontować. A co do tego iż to d16 będzie trzeba wyremontować to jestem tego świadom. A co do mini me też o tym myślałem ale teraz cena silnika d15 z remontem + do tego graty na mini me to wyjdzie tyle co d16... Tak że jak na moje oko mija się to z celem, a tym bardziej że na lato planuję zrobić softa.

CRX1
14-12-12, 23:11
Szukaj spokojnie D16Z6,w okolicy, na aucie żebyś mógł sprawdzić.Okazje omijaj.

81saren
15-12-12, 00:48
to kup sobie po taniosci slupek d15 , a reszte odkladasz i kupic pozniej juz cos normalnego zbudowanego pod turbo badz calego swapa z softem .

Vajrus11
15-12-12, 11:45
I jeszcze takie pytanie czy tłoki-wałek z d16y8 podejdą do z6 ?


Edit@@@
Jednak zostaje d15... Po oględzinach silnika w serwisie hondy okazało się że blok i głowica jest ok, wystarczyło tylko ustawić tuleje bo ktoś to spierniczył. Chyba czas zmienić mechanika... Sory za kłopot temat do zamknięcia.

81saren
15-12-12, 23:27
Blok OK a musiales Ustawic TULEJE. :confused: moze zawory badz ktos wciska ci ciemnote.

Vajrus11
18-12-12, 22:29
Jedna była za nisko a druga za wysoko. Nie wiem już teraz po wszystkim samochód odebrałem jest puki co wszystko ok. Wcześniej potrafił szarpać na obrotach od 4 do 5,5k teraz tego nie ma. Grzać się też nie grzeje ciśnienie ok (sprawdzane) węże nie puchną ogólnie na razie jestem zadowolony zobaczymy jak będzie dalej :P. Teraz ogarnę to co trzeba naprawić/wymienić, może coś podłubie w silniku a swap zrobię jak fundusz będzie większy :]

jasiek09
18-12-12, 22:50
Pewnie tuleja była za wysoko i wadziła o rebulgulator cewki od prawego przyczłapa.