konzii
14-12-12, 17:52
Witam. Trudno było cokolwiek znaleźć konkretnie na temat swapu D16A9 do Civica 6gen EJ9 dlatego zakładam nowy temat.
Więc tak: Jest sobie silnik d16a9 z osprzętem na wiązce OBD0 oraz jest sobie Civic EJ9 na wiązce OBD2b, polift, rok 2000 z fabrycznym D14Z1.
W grę wchodzi przejście na komp OBD1 poprzez przejściówkę OBD2b->Obd1
Jak wygląda kwestia przeróbek wiązki silnika? Jakie dokładnie elementy wiązki silnika OBD0 trzeba przerabiać na OBD1? Jak wygląda sprawa skrzyni S40 z serii D14Z1, spasuje czy jest różnica w ilości zębów wałka głównego i wymaga to wymiany sprzęgła? Słyszałem, że seryjny aparat OBD0 z A9 można łatwo przerobić pod OBD1, prawda czy mit? Jeśli prawda to jak to zrobić? Jeśli mit to jaki aparat będzie potrzebny? Który komputer będzie lepszym wyborem pod względem całego zabiegu oraz strojenia, P06 czy P28?
Proszę o konkretne odpowiedzi ;)
Więc tak: Jest sobie silnik d16a9 z osprzętem na wiązce OBD0 oraz jest sobie Civic EJ9 na wiązce OBD2b, polift, rok 2000 z fabrycznym D14Z1.
W grę wchodzi przejście na komp OBD1 poprzez przejściówkę OBD2b->Obd1
Jak wygląda kwestia przeróbek wiązki silnika? Jakie dokładnie elementy wiązki silnika OBD0 trzeba przerabiać na OBD1? Jak wygląda sprawa skrzyni S40 z serii D14Z1, spasuje czy jest różnica w ilości zębów wałka głównego i wymaga to wymiany sprzęgła? Słyszałem, że seryjny aparat OBD0 z A9 można łatwo przerobić pod OBD1, prawda czy mit? Jeśli prawda to jak to zrobić? Jeśli mit to jaki aparat będzie potrzebny? Który komputer będzie lepszym wyborem pod względem całego zabiegu oraz strojenia, P06 czy P28?
Proszę o konkretne odpowiedzi ;)