Zobacz pełną wersję : Nierówna praca na zimnym...
witam, problem wygląda następująco, silnik d15b2 gdy odpalam na mrozie silnik bardzo nie rowno pracuje i nie łapie obrotów tylko schodzi do minimum aż prawie chce zgasnac ale co chwile tak załapuje, tak jakby przerywał...ale nawet jak odpalam w garazu gdzie temperatura jest na + jest to samo...jak dodaje gazu tak do 2tys to ciągle słychac to przerywanie, taka nierowna praca tłoków, po rozgrzaniu to ustepuje...
Sprawdz dla pewnosci uklad zaplonowy. Jesli jest ok, wyreguluj zawory.
jeszcze zapomniałem dodać że po rozgrzaniu silnik ma za duże wolne obroty na jałowym;/
bardzo nie rowno pracuje i nie łapie obrotów tylko schodzi do minimum aż prawie chce zgasnac ale co chwile tak załapuje, tak jakby przerywał...ale nawet jak odpalam w garazu gdzie temperatura jest na + jest to samo...jak dodaje gazu tak do 2tys to ciągle słychac to przerywanie, taka nierowna praca tłoków, po rozgrzaniu to ustepuje
wczoraj miałem to samo. okazało się też, że brakuje płynu w chłodnicy = uszczelka pod głowicą = auto unieruchomione na jakiś czas
sprawdź czy masz ciepłą chłodnice po nagrzaniu auta + odkręć korek wlewu oleju / wyciągnij bagnet i zobacz czy nie ma tam spalin
dziś doszedł kolejny problem, straszne przymulenie przy dodaniu gazu tak do 2tys około a pozniej nagle tak załapuje...jest to wkurzające bo czasami w sniegu nie mozna ruszyc bo kola od razu rwia..
W sumie ja bym rozpoczął od wymiany świec na nowe (kiedyś w D15B2 miałem coś podobnego po wymianie świec można było zapomnieć o problemie, z drugiej strony nierówna praca może skutkować również tym, że płyn chłodniczy dostaje sie do cylindrów i jest kłopot z zapłonem, więc dla pewności sprawdz poziom plynu w zbiorniczku, jak ubywa to masz odpowiedz).
Polecam OEM uszczelkę z D16Y8 - jest metalowa 3 warstwy (ok 189zł w hapartsie maja)
wczoraj miałem to samo. okazało się też, że brakuje płynu w chłodnicy = uszczelka pod głowicą = auto unieruchomione na jakiś czas
sprawdź czy masz ciepłą chłodnice po nagrzaniu auta + odkręć korek wlewu oleju / wyciągnij bagnet i zobacz czy nie ma tam spalin
i ta uszczelka podejdzie bez problemu do d15b2??
chyba zapomniałem napisać o najważniejszej rzeczy a więc to przymulenie występuje tylko na benzynie jak wezme na gas to juz nie;/ wiec to raczej nie wina świec;/
Jeżeli bedziesz juz pewny że płyn chłodniczy ubywa i że to jest uszczelka to wymien na OEM Hondy.
Jchodzi o uszczelkę to wymieniałem uszczelkę właśnie na tą z D16Y8 jakieś 2 tyg temu (wszystko ogarnałem sam w czasie ok 9h, więc nie jest aż tak skomplikowane jak sie wydaje - fotki znajdziesz w moim opisie autka). Jak to wina uszczelki to nie radze wsadzac zamiennikow, bo to na krótka metę jest i po ok 20000-30000 kilometrow sie sypnie (u mnie zaminnik wytrzymał ok 30000).
i ta uszczelka podejdzie bez problemu do d15b2??
chyba zapomniałem napisać o najważniejszej rzeczy a więc to przymulenie występuje tylko na benzynie jak wezme na gas to juz nie;/ wiec to raczej nie wina świec;/
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.