Zobacz pełną wersję : Dedykowany dolot do D14A4
Witam,
Czy istnieje dedykowany dolot (najlepiej K&N) do D14A4 ? (jeśli to ważne: sedan 4D)
Jeśli nie K&N to jakiej innej firmy?
Może ktoś z Wawy robi na zamówienie?
Please do not do this... :zamkniety temat: ani tego :bicie: lub tego :klutnia:
:d :d :d
mtuning.pl ?
Niestety nie kolego, oni maja tylko do przepustnicy z wlotem poziomym a do pionowych nie maja (nie mieli jeszcze kilka tyg. temu.
A tak wogole to przy D14A4 ja raczej proponuje wkladke k&n, praktycznie i cicho a osiagow powerura jakos dramatycznie nie poprawisz, wiem do mialem. Na stozku i kubelrurce hamownia niby pokazala ok 105KM ale z osiagow raczej nie zauwazylem poprawy poza *****istym dzwiekiem.
Jesli juz chcesz to naprawde za grosze (20-40 pln rury z kolankiem w castoramie + dobry stozek 200pln) zrobisz sobie cos co nie bedzie wygladac ale bedzie spelnialo swoje zadanie bardzo dobrze.
Niestety nie kolego, oni maja tylko do przepustnicy z wlotem poziomym a do pionowych nie maja (nie mieli jeszcze kilka tyg. temu.
http://www.mtuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=37_50&products_id=396 ?
http://www.mtuning.pl/skl...products_id=396 ?
po kształcie widzę, że chyba jednak jest szansa, że do pionowego otw. przepust. będzie pasowac... hmm?
http://www.mtuning.pl/skl...products_id=396 ?
po kształcie widzę, że chyba jednak jest szansa, że do pionowego otw. przepust. będzie pasowac... hmm?
Sporo jest zrobiony pod pionowa, to czemu ma nie pasowac ??
skolopendra
18-10-07, 17:38
poczytaj ten temat
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=18819&postdays=0&postorder=asc&start=0
Napisałem ostatnio do K&N maila, załączam go poniżej.
Z tego co mi odpisali na pytanie o kompletny kit dolotowy do Hanki widzę, że polecają tylko sam filtr wymienic... czyżby to było najbardziej optymalne?
MAIL:
FW_ Question.htm (http://s006.wyslijto.pl/index.php?file_id=21734884295037650948)
-------------------------------------------------
skolopendra
21-10-07, 10:41
polecają tylko sam filtr wymienic.
w temacie,który to załączyłem Ci do poczytania,też zalecam wymianę na wkładkę
.................................................. ........ :bicie:
:)
no przecież wiem noooo... :piwo2:
tak też zrobię :aloha:
Ja do pionowej przepustnicy mam z mtuning wlasnie. Tylko dokladnie im trzeba powiedziec ze do takiej jest potrzebny.Pozdrawiam.
ja tez mam z mtuning do pionowej w sedanie 4d :D
i tak to wygląda na samochodzie :)
http://images29.fotosik.pl/47/3fa32ab02f9ff1c0m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3fa32ab02f9ff1c0.html)
i jak Panowie efekty?
Zwiększył się moment? Moc? Dźwięk lepszy?
Ja mam Home Made'a ze stożkiem K&N i oto wynik z hamowni seria 90.7KM / 119.5Nm po dolocie 99.2KM / 120.8Nm.
http://www.hamownia.com/hamownia/galerie/?k=25
Moje auto jest ostatnie w tej galerii.
Uważam, że zabawa z dolotem w D14 jest jak najbardziej opłacalna i po zmianie dolotu odczółem większa różnice na plus niż po zrobieniu kompletnego przelotowego wydechu.
Chociaż z drugiej strony jeśli nie lubisz "kręcic auta pod czerwone pole" to kup wkładke.
dzwiek tak powyzej 3500-4000 w góre boski :D No i swista jak turbo :D u mnie na samym dolocie na hamowni wyszło 101KM (przy 6499 obr/min) i 121Nm (przy 4309 obr/min), do tego dołóz przelotowy wydech 2" i kolektorek 4-2-1 i bedzie miodnie :)
Moim skromnym zdaniem trzeba uwazac przy wydechu zeby nie przesadzic ze srednica. Polecam watek w podpisie kolegi skolopendry
Ja mam wydech 2" i nie narzekam.
Z autami z którymi na samym dolocie jeździłem równo teraz je łoje o jakieś 1.5 do 2 długości czyli wydech dał kolejne konie.
I chyba już ostatnie w tym silniku ;)
ja tez nie nazekam na 2" wydech :D Jedyne co zauwazyłem to na biegu jałowym jak sie silnik zagrzeje obroty nieco spadaja nawet do 300-400 ale samochodem nie telepie :)
panowie, odświeżę posta.
Tak się składa, że spóźniłem się z zakupem dolotu a chcicałbym to zrobić teraz.
Na mtuning.pl nie mają już dolotu do pionowej przepustnicy do mojego D14A4... :(
Wiecie gdzie jeszcze można takowy ogarnąć?
Kupiłem u nich jakieś 4 dni temu :)
Popatrz na allegro bo jest tam trochę tego za podobną kaskę.
Dzięki własnie obczaiłem.
Widzę, że mają dolot short-ram. A mi chodzi o dolot Cold Air Intake, czyli podciągnięty z okolic zderzaka.
Takich dłuższych tam nie widzę... help...! :(
www.aempower.com
Ja mam short ram'a ale CAI tez jest do D14. Nie jestem pewien moze to nawet ten:
http://www.aempower.com/ViewProduct.aspx?ProductID=45
Dzięki za stronkę ale jakoś nie mogę się tam doszukać dolotu do D14A4... :( Nie ma w opcjach wyboru mojego silnika
Wogóle to jakiego Cifa ja mam DX, CX... ? :D
Nie ma bo w usa nie bylo 1.4, ale bylo 1.6, ktore ma przepustnice tak jak w 1.4 czyli wlot od gory.
Jesli dobrze pamietam to mój SRI ma oznaczenie: 22-413 - http://www.aempower.com/ViewProduct.aspx?ProductID=109
więc CAI to powinien byc 21-413 - http://www.aempower.com/ViewProduct.aspx?ProductID=45
CHYBA ;) wiec sie upewnij googlujac lub pytajac np. AdamaR :]
Faktycznie jesdt coś i dla mnie :) Prawdopodobnie będzie to ten o którym mówisz.
Ale Panie... prawie 700 za dolot, grubbo. Fakt, że produkt profi ale jak pomyślę, że można ogarnąć za pół ceny to zaczyna mnie to zastanawiać...
Potraktuj to jako opcje/alternatywe. Ja kupilem uzywany duzo taniej.
zastanawiam się czy taki dolocik można zklecić z kibelrurek w leroy merlin itp. a ew. wybulić ze 150 na sam stożek.
Przecież sam dolot do stożka to kawał powyginanej rury tylko (oczywiście mam na względzie wszystkie jej wymiary).
Można kupić parę kolanek i będzie malyna, czyż nie? :)
PS
Masz może gdzieś wymiary swojego CAI? Nie ukrywam, że chciałbym dobrać wymiary :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.