Zobacz pełną wersję : zawieszenie- dziwna sprawa
Panowie dziwna sprawa... Otóż zauważyłem w swojej VI tce, wczoraj jakby zawieszenie" powariowało".. Mróz jak skurczybyk więc nie umiem teraz dokładnie zobaczyć co i jak, ale auto nie stoi idealnie prosto, Chodzi dokładnie o to że np z tyłu auto z prawej strony siadło niżej niż z lewej o ok 1-1,5cm.. to samo z przodu.. A widać to dokładnie po prześwicie między oponą a nadkolem, że się rożnią..Wie ktoś co może być przyczyną?
niektórzy mówią, że hondy właśnie tak krzywo stoją. czy coś w tym jest? Nie wiem. Moja tez idealnie prosto nie stoi.
Pamiętam jak u brata amortyzator się posypał i gdy złapałem za nadkole mogłem auto podnieść kilka cm do góry i już tak zostawało..
Tu nie chodzi o to , ze krzywo stoją. jeszcze niedawno stała idealnie prosto na letnich kołach.. teraz na zimówkach(nowych) wystąpił taki problem.. nie jestem w stanie powiedzieć kiedy dokładnie to się pojawiło, ale zauważyłem to dopiero wczoraj przy mrozie-15*, więc jakby to było wcześniej to raczej zauważyłbym
wjedź do ciepłego garażu niech postoi nockę i z rana pobujaj nim i zobacz czy dalej tak samo będzie ;) ja miałem coś podobnego
ale postał nockę w garażu rano usiadłem na miejscu pasażera i wszystko wróciło do normy ;)
niektórzy mówią, że hondy właśnie tak krzywo stoją. czy coś w tym jest? Nie wiem. Moja tez idealnie prosto nie stoi.
Pamiętam jak u brata amortyzator się posypał i gdy złapałem za nadkole mogłem auto podnieść kilka cm do góry i już tak zostawało..
to jest tak, ze lewa strona zazwyczaj jest nizej ;]
ale jest to wina sprezyn lub amorow lub jedno i drugie
zrob tak jak OLIX napisal ;]
wjedź do ciepłego garażu niech postoi nockę i z rana pobujaj nim i zobacz czy dalej tak samo będzie ;) ja miałem coś podobnego
ale postał nockę w garażu rano usiadłem na miejscu pasażera i wszystko wróciło do normy ;)
Możliwe, ze po prostu nawaliło jakiegoś błota pośniegowego w zawieszenie, wszystko po przymarzało na grubym mrozie stąd problem..Tak czy inaczej sprawa dziwna
Poszukaj tematu "krzywa Honda". Ktos tam nawet pisal ze po wymianie calego zawieszenia i tak krzywo stoi i tak :P
Ja jestem po wymianie całego zawieszenia i stoi krzywo :D nawet bardzo hehe. Ostatnio powiedziałem sobie że to pewnie przez błotniki (że niby trochę nie równe) się tak wydaje :D
Dałem sobie z tym spokój :D
Ja jestem po wymianie całego zawieszenia i stoi krzywo :D nawet bardzo hehe. Ostatnio powiedziałem sobie że to pewnie przez błotniki (że niby trochę nie równe) się tak wydaje :D
Dałem sobie z tym spokój :D
haha, nie no bez przesady, ja mam nadzieje ze jak autko porządnie ogrzeje się w garażu to wróci wszytko do normy
Norma, moje 3 hondy stoją krzywo. Z czego w dwóch z nich mam nowe zawiasy a w jednej jest zawias z lepszej półki auto leży na kurewskiej glebie a i tak dalej jest krzywo :)
kolega wspomniał wyżej o temacie krzywej Hondy, większość Hond tak z czasem ma :)
U mnie na serii stał krzywo ale okazało się że miał rozwalone sprężyny z przodu więc wymieniłem na sprężyny sparco, jednak dalej stał krzywo, stwierdziłem że to amory, wskoczyło koni 1130 i zestaw poliuretanu i dalej jest krzywo :D
U mnie na serii stał krzywo ale okazało się że miał rozwalone sprężyny z przodu więc wymieniłem na sprężyny sparco, jednak dalej stał krzywo, stwierdziłem że to amory, wskoczyło koni 1130 i zestaw poliuretanu i dalej jest krzywo :D
Chłopaki, ja nie podważam waszych postów, możliwe ze są krzywe itp tak jak piszecie, mi po prostu problem pojawił sie na dniach na mrozie, i wiem na stówe ze niedawno na letnim setupie było prościutko, więc przemawia do mnie fakt, ze mróz namieszał:D
skoro tak piszesz to moze i mróz..czesto pojawiaja sie posty ze hanka krzywa..ja na seri nie zwracałem na to uwagi,jak zał sport zawieche wtedy sie zwraca uwage z tad ze interesuje nas obnizenie(ile siadło)..ja juz mam druga i tez jest róznica 1 cm,kierowca nizej..to jest irytujace,DLaCzegO..wada konstrukcyjna??..innego wytłumaczenia juz nie moge znalesc,zamierzam zak gwint ,moze sie zmieni..a ty dawaj auto do garazu,jesli bedzie git to aby do wiosny:D
Ogrzanie zamarzniętego auta nic nie dało;/... poprostu siadło nagle 1,5cm z lewej strony i uj...Jestem ciekawe co będzie na wiosnę jak założę letni setup, byle nie będzie obcierać
Nic sie nie zmieni :) bylo krzywo, jest i bedzie :) taki rozklad mas dla tego lezy nizej po str kierowcy o te zazwyczaj 1-1.5cm. U mnie jest to samo, po zmianie zawiechy na gwint Teina SS dalo tyle ze stoi prosto ale efekt jest taki ze po stronie kierowcy mam 2-2.5cm zapasu gwintu wzgledem str. pasazera z przodu i bagatela 4cm z tylu. Dziwne ale prawdziwe
ostatnio jak wjechala B-seria to juz w ogole siadlo z lewej str :D ale nic z tym nie bede robil by bym musial chyba wywindowac gwint z lewej str na maxa do gory zeby wyrownac stronami a roznica to te wlasnie 1-1.5cm
Nic sie nie zmieni :) bylo krzywo, jest i bedzie :) taki rozklad mas dla tego lezy nizej po str kierowcy o te zazwyczaj 1-1.5cm.
Jakby to było zależne od rozkładu mas to by od zawsze tak stała, a nie nagle upadła o 1,5-2cm... A może amor siadł?:D, tak czy inaczej też to oleje no bo co zrobić
Jakby to było zależne od rozkładu mas to by od zawsze tak stała
zwroc uwage ze auto "meczy" sie z wiekiem :) po tym czasie widac gdzie jest ciezej co skutkuje tym ze wlasnie ktoras strona jest obnizona wzgledem drugiej. Bo jesli nie to to czemu praktycznie u wiekszosci ten problem wystepuje?
Nie mowie ze to jest przyczyna na 100% ale chyba cos w tym jest. Swego czasu tez mialem ten problem co Ty, dla przykladu ja wymienialem olej w skrzyni i dla lepszego dojscia podnioslem auto na lewarku z prawej strony i zdialem przednie kolo. Stala tak ladna chwile (kilka godz) po czym spuscilem ja na dol i wyjezdzajac z garazu zauwazylem ze ta strona, ktora byla podniesiona lewarkiem jest wyzej od drugiej o jakies 1.5cm. Przekopalem cale forum i przeczytalem chyba kazdy temat o tym i wszedzie przewijalo sie zdanie ze to jest przyczyna rozkladu mas w aucie gdzie konstrukcyjnie kierowca przewidziany byl z prawej a nie lewej str - tak czytalem. wymienilem cala zawieche procz amorow, nadal stala krzywo i w kocnu zafundowalem sobie owy gwint, wstepnie ustawiony stronami na rowno i znow dupa... w takim ustawieniu auto dalej stalo przekrzywione, wyregulowalem gwintem po czym stala w miare rowno nastepnie wpadl swap B-serii gdzie jak wyczytalem roznica wagowa miedzy d a b seria to 70kg auto znow klaplo lewa strona w dol :) jak inaczej mozna to wytlumaczyc? sam bym sie chetnie dowiedzial :)
jak inaczej mozna to wytlumaczyc? sam bym sie chetnie dowiedzial :)
Nie podważam Twojego zdania ziom, tak czy inaczej jest to dziwne./. A średnio mi się podoba z jednej strony szpara na kołami 2cm z z drugiej wcale;d
No szacun, dziś znowu auto "wyprostowało" jakimś cudem.. Teraz to już kompletnie zdebilniałem:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.