PDA

Zobacz pełną wersję : Momentalny brak reakcji na gaz



koubuz
09-12-12, 10:43
Witam, tak jak w temacie dzieje sie u mnie czasami takie cos ze jak jade i chce dodac gazu nic sie nie dzieje, brak reakcji tak na 2-3 sekundy, tak jak by silnik na chwile zgasl, puszcze gaz i dodam, czasami za drugim razem dopiero zalapie i jade dalej, gdy sie to dzieje check sie nie zapala. Martwi mnie to troche bo na swieta bede musial trase zrobic i troche sie obawiam zeby gdzies nie stac na drodze. Jakies dwa miesiace temu wymienialem swiece, filtr paliwa, filtr powietrza, rozrzad. Podejrzewam cewke bo wyglada to tak jakby na chwile zabraklo iskry na wszystkich swiecach :mad: Macie jakies Pomysly ? :rolleyes:

Michał102
09-12-12, 11:20
Sprawdź dokładnie układ zapłonowy. U mnie były takie cyrki jak puścił simering wałka w aparacie i olej zalał kopułkę i palec.

koubuz
09-12-12, 11:48
Sprawdzalem, jest tam sucho.

Van_Dal
09-12-12, 11:53
map sensor albo tps sprawdź

Olix
09-12-12, 11:59
jakbyś miał od kogoś pożyczyć aparat zapłonowy żeby sprawdzić czy coś się zmieni :D tylko ustaw dobrze kąty ;)

koubuz
09-12-12, 12:08
No tak jak bym mial od kogos pozyczyc to co najmniej na tydzien bo to sie dzieje czasami, pewnie co jest przyczyna bede wiedzial jak sie z***** na amen.

AdiWNC
19-08-13, 21:08
Odświeże nieco już wyleżały bo muszę napisać o moim bardzo podobnym problemie - momentalny brak reakcji na gaz zdarzający się przeważnie po nagrzaniu silnika, chodź chyba nie ma zasady bo ostatnio zdarzyło mi się to zaraz po wyjechaniu z garażu, info:

- silnik po swapie z D13B2 na B16A2
- wymieniany filtr paliwa, zalany motulem 6100, wymieniona chłodnica
- tps działa (sprawdzałem na pinach w kompie - 0,5 na zamkniętej; 4,5 na otwartej - chociaż może czasem traci styk na potencjometrze podczas jazdy ?
- brak checków
- na przewodach zero przebicia iskry, sprawdzane - świece w dobrym stanie
- zapłon ustawiony idealnie na 16"
- zapłonowiec otwarty, przeczyszczone styki i palec - w środku sucho
- przy regulowaniu zaworów zauważyłem że trochę oleju było przy gnieździe zaworowym na cylindrze najbliżej skrzyni biegów
- bak z eg4 lub eg5 (już zapomniałem co kupiłem ale zapewniali że starczy pompa)...

na tą chwilę nie mam więcej pomysłów dlaczego tak się dzieje, dlatego ja sam myślę dalej ale z przyjemnością chciałem podzielić się moją zagadką :P