PDA

Zobacz pełną wersję : szrpanie, dlawienie, brak mocy, wahania obrotow - civic V



milloz
08-12-12, 22:59
Witam.
Mam problem z moja civic v 94r D16A9 po Swapie.
Ostatnio wymieniony rozrzad i plyny.
Przedwczoraj zalozony gaz.
przed zalozeneim wyczuwalne byly lekkie szarpniecia silnika przy wszystkich obrotach tzn. majac noge w podlodze nie przyspiesza rownomiernie tylko wystepuja wahania. Z kolei jadac powiedzmy stala predkoscia 80km/h na biegu 3 lub 4 utrzymujac 2.5 tys obr zaczyna strasznie szarpac autem nawety mozna powiedziec ze rzucac.
Na postoju obroty spadaja w do 500 i nagle auto gasnie.
przeczyscilem wd40 silniczek krokowy i wczoraj bylo dobrze, dzisiaj tez juz zaczyna wariowac. obroty 500-900-1200-1500 - zalezy od humoru auta.
przyjemnosc z jazdy calkowicie porzucona - caly czas szarpie, rzuca, przerywa, dlawi. Czasami potrafi zaskoczyc powiedzmy na 2 bigu i sie wkrecic do konca ladnie ale pozniej znowu to samo. Gaz i benzyna - to samo wszystko tylko na benzynie mniej odczuwalne.
Prawdopodobnie termostat do wymiany bo silnik sie nie grzeje.
wykonalem probe z kartonem i po 3 minutach osiagnal 90 stopni co nie bylo mozliwe nawet po pokonaniu trasy 130 km .

Co to kurde moze byc?
co Panowie radzicie. moze swiece? kable? dalej krokowy? termostat? nie mam juz pojecia.
pozdrawiam

milloz
09-12-12, 20:11
kros pomoze? ktokolwiek ?

kubczak88@wp.pl
10-12-12, 21:28
Ja mam pdobny problem, tyle że mi szrpie w określonej wartości obrotów, mianowicie, gdy jest w okolicy 1500 rpm. Szarpie nieprzyjemnie mocno, nie łapie temperatury i, jak mowisz, zabiera całą przyjemność z jazdy. W moim przypadku jest to najprawdopodobniej zapłon. Jade dziś, albo jutro go ustawić i zobaczymy czy coś to da.

Jedras
10-12-12, 22:53
Sprawdź ustawienie kąta zapłonu, zobacz
czy z rozrządem wszystko ok, wymień świece i kable WN albo sprawdź na jakichś pozyczonych kablach, chociaż przy LPG to warto o to dbać. Profilaktycznie luzy zaworowe, ale jak się pogorszylo po założeniu instalacji LPG to mogą być wtryski za wolne albo źle gaz ustawiony i dlatego masz takie wianki. Wysyłane sprawdź to i zobacz czy się poprawi

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

mayday-82
12-12-12, 10:29
Sprawdź ustawienie kąta zapłonu, zobacz
czy z rozrządem wszystko ok, wymień świece i kable WN albo sprawdź na jakichś pozyczonych kablach, chociaż przy LPG to warto o to dbać. Profilaktycznie luzy zaworowe, ale jak się pogorszylo po założeniu instalacji LPG to mogą być wtryski za wolne albo źle gaz ustawiony i dlatego masz takie wianki. Wysyłane sprawdź to i zobacz czy się poprawi

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

tak jak wyżej zacznij od zapłonu, kable WN, świece, ustwaienie rozrządu to co najmniejszym kosztem można wyelimonować

milloz
13-12-12, 21:23
ustawilem zaplon. chodzilo pieknie. 0 szarpania. auto zgasilem na 30 minut i pozniej od nowa to samo.
aparat zaplonowy pewnie na zlom

Olix
13-12-12, 22:18
pożycz od kogoś jak możesz i sprawdź czy będzie to samo

milloz
13-12-12, 23:43
a co teraz jeszcze wyszlo. w ogole sie gaz nie wlacza. przelaczy sie na sekunde i tyle. z powrotem na benzyne. nie wiem co sie do diabla z tym gratem dzieje.

CRX1
14-12-12, 02:31
nie wiem co sie do diabla z tym gratem dzieje.
Raczej z układem gazowym,podjedż do gazownika.

tommmmm
14-12-12, 17:26
Przy ustawianiu zapłonu wpiąłeś zworę w złącze diagnostyczne?

milloz
14-12-12, 17:35
zaplon ustawial mi mechanik :>

milloz
17-12-12, 15:09
wymienilem aparat. i nadal troche przerywa.
a teraz sie juz w ogole gaz nie chce wlaczyc.
po przejsciu na gaz pochodzi 2-3 sekundy po czym sie wylacza i zaczyna mi piskac mimo tego ze gazu jest prawie full.



Wszystko juz jasne.
na stacji lpg zatankowali mi chvjowy gaz i zatkalo przewod. po wymianach podstawowych czesci wszystko hula