Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Mb1 problem z rozkręceniem konsoli środkowej oraz nawiewem



MichałCK
06-12-12, 14:26
Witam!
Mam do Was pytanie borykam się z drobnymi problemami we wnętrzu mojej Haliny. Zabieram się za usuwanie pozostałości działalności poprzedniego właściciela a raczej właścicielki.
Jak najłatwiejszym sposobem wyjąć z kratki nawiewu regulator? Nie chcę za mocno odciągać kratek ku górze lub dole by przypadkiem nie pękła jakaś kratka, próbowałem pęsetkami ale jednak jego rozmiar jest troszke zbyt duży poniżej foto:
http://iv.pl/images/37309225366191685941_thumb.jpg (http://iv.pl/viewer.php?file=37309225366191685941.jpg)

http://iv.pl/images/43313618731004313429_thumb.jpg (http://iv.pl/viewer.php?file=43313618731004313429.jpg)
Kolejnym problemem jest odczepiona osłona lewarka skrzyni biegów(wyrwane śruby) przy czym by ją podkleić jakoś od spodu muszę zdemontować konsole środkową wraz z podłokietnikiem itp, lecz problemem jest to że nie moge za hu.a odkręcić śrub pod dźwignią hamulca ręcznego są chyba strasznie zapieczone jeszcze od nowości auta, prosiłem nawet mechanika by odkręcił je swoim dużym krzyżakiem i również nie dał rady śrubokręt odskakiwał, czy macie jakiś pomysł by to rozwiązać? bądź inne rozwiązanie podklejenia osłony skrzyni biegów bez rozbierania konsoli??
http://iv.pl/images/90820765080874164678_thumb.jpg (http://iv.pl/viewer.php?file=90820765080874164678.jpg)

http://www.iv.pl/images/36848209106906222087_thumb.jpg (http://www.iv.pl/viewer.php?file=36848209106906222087.jpg)
Oraz ostatni tymczasowy problem to że nie mogę wyjąć radia dodam że nie posiadam odpowiednich bolców, które służa do jego wyjmowania jak to pisze w sam naprawiam, próbowałem już srubokretami płaskimi od boków itp by puściły zatrzaski ale chyba jestem na tyle niezdarny że nie umiem.. tylko przez te zabiegi powgniatałem sobie ten miękki plastik na około radia przy czym chyba będe zmuszony do wymiany konsoli środkowej. Macie jakiś pomysł? Pozdro!
http://www.iv.pl/images/64121726839520628575_thumb.jpg (http://www.iv.pl/viewer.php?file=64121726839520628575.jpg)

straznik
06-12-12, 14:43
To pod skrzynią, to pociągnij mocno od strony radia do góry i wyjdzie, odkręć tylko gałkę :)

MichałCK
06-12-12, 15:03
To pod skrzynią, to pociągnij mocno od strony radia do góry i wyjdzie, odkręć tylko gałkę :)

chodzi ci o to że wyjdzie wraz z tą osłoną ala drewnianą ?:D

Brylant1
06-12-12, 16:32
Co do srub to pozostalo chyba tylko rozwiercenie ich.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

MichałCK
06-12-12, 16:48
Udało się wyjęcie ramki ale niestety pękła w kilku miejscach, jak by ktoś miał taką do sprzedania w kolorze imitacji drewna to proszę by zgłosił się do mnie :)

snakes
06-12-12, 20:18
odkręcenie śrub "pod ręcznym" to tradycyjny problem tej hondy- ja rozwiercałem
natomiast radio - różne marki mają swoje "wyjmaki", ja użyczyłem od swojej połówki starych pilników do paznokci(bez plastiku,całych metalowych)-wyjmuję i u siebie i u znajomych, naprawdę polecam

MichałCK
08-12-12, 09:56
Spróbóje pobawić się dziś z tymi pilnikami też mam gdzieś takie oldschoolowe długie może dadzą rade :) denerwuje mnie fakt tej kratki nawiewu bo nie mam sił do rozkręcania całej deski rozdzielczej by poradzić sobie z tą kratka nieszczęsną czy jest możliwość wyjęcia tego prawego nawiewu nad radiem lub wyjęcia regulatora bez rozkręcania deski ?

klepyn
09-12-12, 15:53
Przeciez takie pierdoły do wyciągania radia to grosze, ja do pioneera za 10 zł kupiłem w sklepie ze sprzętem car- audio.

Brylant1
09-12-12, 18:30
Nie kazdy ma taki sklep w poblizu a pozatym czlowiek cieszy sie jak wykombinuje cos samemu.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

jawasaki
09-12-12, 21:27
Ja u siebie miałem podobny problem z tymi śrubami - odkręciłem je dopiero po oczyszczeniu śrub (od spodu auta) - wystają dosyć, przez co korodują - i jeszcze zapewne jest na nich jakaś warstwa zabezpieczenia. - po oczyszczeniu spryskałem je wd40 i poszły. Jeżeli nadal będzie problem polecam użycie takiego śrubokrętu na młotek (uderzając w niego śruba się odkręca- w środku jest jakiś gwint czy coś) - każdy lepszy warsztat taki posiada . Polecam użyć później zwykłych śrub lub imbusowych.

MichałCK
05-01-13, 13:10
Prawie wszystkie problemy już rozwiązane, zostało tylko rozebranie deski i dostanie się do uszkodzonej kratki nawiewu :) pęsetkami udało mi się wyjąć regulator już jakiś czas temu lecz niestety składa się on z dwóch części; przedniej i tylnej, tej drugiej tylnej czesci regulatora nie udalo mi sie zlokalizować i wydaje mi sie ze pewnie siedzi gdzieś daleko w tunelu nawiewu i czeka na wyjęcie :)