Zobacz pełną wersję : Co to za silnik ?
Witam, co to jest za silnik ? Podobno civic w wersji japońskiej
http://s6.ifotos.pl/mini/255929928_xersenh.JPG (http://ifotos.pl/zobacz/255929928_xersenh.JPG/)
http://s6.ifotos.pl/mini/255929928_xersenh.JPG (http://ifotos.pl/zobacz/255929928_xersenh.JPG/)
http://s6.ifotos.pl/mini/255929921_xersers.JPG (http://ifotos.pl/zobacz/255929921_xersers.JPG/)
1.4 albo 1.6 bez vtec
Z tym, że w d14 i d16 masz pionową przepustnicę...Niewyraźnie, ale widać zawór vtec pod wężem odmy.
Najlepiej byłoby znać oznaczenie z bloku , ale obstawiałbym tak jak mixturant że to d15z6.
no wlasnie to chyba nie jest vtec?
bo zawor powinien wygladac tak http://civic5g.pdg.pl/foty/lampa_vtec/lampa_vtec_1.jpg
no ok, troche slabe zdjecie w powiekszeni tez nie widze ale jesli vtec to d15 lub d16y8 ?
A czy mozliwe ze to d16w4?
Sent from my GT-S5830i using Tapatalk 2
d16y8/w4 nie ma katalizatora na kolektorze tylko pod autem. A ja tam widzę katalizator na kolektorze.
w4 lub y8 to raczej nie, bo jest zawór egr. Kolektor wydechowy bardziej właśnie na D15Z6 wskazuje.
Tak tez myslalem bo dziwny mi sie ten silnik wydawal a dostalem info ze to d16w4. W ogooe caly ten rezonator tez chyba troche wiekszy niz w w4
Sent from my GT-S5830i using Tapatalk 2
ten sam silnik jest chyba w tym samochodzie:
http://otomoto.pl/honda-civic-1-6-v-tec-125-koni-coupe-C26357421.html
To nie jest ten sam silnik, bo ten podany przez Ciebie nie ma EGR-a.
Ponadto sonda w d16y8 jest wkręcana z boku kolektora wydechowego a na zdjęciu kolegi zakładającego temat sonda jest wkręcona od przodu i jest jednożyłowa.
Nadal uważam, że to d15z6.
tez obstawiam ze jest to d15z6
fakt, macie rację. mój błąd.
mixturant Ty masz taki silnik. Twój różni się czymś od tego z pierwszego postu?
Różni się i to znacznie. U mnie był wstawiony słupek z d15z6 na osprzęcie z d16y7. Ogólnie to niezłą rozpierduchę zrobili w Niemczech z moim silnikiem...Ale jak powinien wyglądać to wiem, bo zrobiłem z tego ulepa działające d15z6.
D16W4 to raczej nie jest, bo on występował seryjnie w MB 5D, oprócz D15Z6, może to być również D16Y5 - czyli odpowiednik D15Z6, zazwyczaj występujący z automatem.
D16W4 to raczej nie jest, bo on występował seryjnie w MB 5D
Chyba w CR-V. W 5D montowany były B2, Y2 i Y3
D16w4 wychodzily w 5d na 100%. Moze w innych takze
Najlepiej byłoby znać oznaczenie z bloku , ale obstawiałbym tak jak mixturant że to d15z6.
jestem tego samego zdania :D
Ok, to i ja się podepnę pod temat. Czy to D16W4 ? :) Typ nadwozia MC1
http://s4.ifotos.pl/img/288182228_xenxxnp.JPG
Naprawdę nikt nie jest w stanie powiedzieć co to za silniczek ? Niestety dokładniejszych fotek nie jestem w stanie załatwić.
wygląda tak samo jak mój czyli w4 ;)
wyglada jak d16w4 albo d15z8 ale ten drugi ma inna oslone kolektora wydechowego wiec pewnie d16w4
Niby tak, ale z tego co wyczytałem to w MC1 wychodziły tylko d16b2, d16w3 i właśnie d16w4. Ten niby wygląda na d16w4 ale coś nie widzę zaworka vteca, może dlatego że foto jest słabej jakości.
MugenSpoon
10-12-12, 08:42
..
ludzie to jest d15z6 !!!!! koniec tematu
kazik2_h9w3
11-12-12, 20:50
Ale czy na pewno listwa paliwowa wygląda jakby inaczej
jedno jest pewne na 100% to angol :D
jedno jest pewne na 100% to angol
I fakt że jest to d-seria :) resztę to można sobie z fusów wywróżyć.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.