junior07ddz
03-12-12, 19:53
Witam.
Spaliłem wczoraj swój alternator szukając przyczyny słabego ładowania. Okazało się że coś obciąża układ po drodze.
Przykręcając zpowrotem wiązke + ukręciłem szpilkę od alternatora więc przyspawałem nową i po tym zabiegu alternator nie daje już żadnego napięcia.
Więc postanowiłem kupić jakiś używany. I tutaj mam pytanie.
Czy alternatory w serii D różniły się jakimiś parametrami lub budową w zależności od modelu silnika lub wersji nadwozia ?
Ponieważ na allegro jest ich pełno lecz jedne są firmy Bosch inne Hondy, jak również kostkami 3-pinowymi i 4-pinowymi, ja miałem 4 pinowy.
Widzę że niektóre nawet od silnika d15z6 były firmy Bosch. Ja miałem Hondowski
Pytam bo nie chcę aby się okazało później że będzie ładowało za słabo lub za mocno, czy też jakieś mocowanie jest w innym miejscu
Spaliłem wczoraj swój alternator szukając przyczyny słabego ładowania. Okazało się że coś obciąża układ po drodze.
Przykręcając zpowrotem wiązke + ukręciłem szpilkę od alternatora więc przyspawałem nową i po tym zabiegu alternator nie daje już żadnego napięcia.
Więc postanowiłem kupić jakiś używany. I tutaj mam pytanie.
Czy alternatory w serii D różniły się jakimiś parametrami lub budową w zależności od modelu silnika lub wersji nadwozia ?
Ponieważ na allegro jest ich pełno lecz jedne są firmy Bosch inne Hondy, jak również kostkami 3-pinowymi i 4-pinowymi, ja miałem 4 pinowy.
Widzę że niektóre nawet od silnika d15z6 były firmy Bosch. Ja miałem Hondowski
Pytam bo nie chcę aby się okazało później że będzie ładowało za słabo lub za mocno, czy też jakieś mocowanie jest w innym miejscu