Zobacz pełną wersję : najprostszy swap z d14a3 na sohc vtec
Chodzi mi o taki swap gdzie zmieniam silnik z osprzetem, skrzynie i kompa + doprowadzam kabelki od vtec'a.
Z wikipedii wychodzi mi, ze tylko d16y8. Jeśli tak to czy powyzsze czynnosci w kwestii elektryki/elektroniki (wymiana kompa + kabelki od vtec'a) to wszystko co muszę zrobić?
a kostki pod maską? Nie wsio to samo. I kosta kompa? trzeba chyba pogrzebać w kabelkach
chyba troszke malo poczytales, zeby wlozyc cokolwiek zamiast D14 trzeba robic cala elektrykie, rozejscie z SFI na MPFI, zupelnie inna elektryke zaparatu zaplonowego, czujnikow w ssacym i do krokowego, czesc kabinowa rowniez ze wzgledu na zupelnie inne kostki kompa.
Nie ma nic co bys wlozyl zamiast D14 i pociagnal kabelek do vtec'a, chyba czytales wypowiedzi mega ekspertow :D
Wystarczy tylko że załatwi sobie d16y8 ( z całym osprzętem) na obd2a wraz z wiązka silnikową i kompem, lub wiązka z y7 plus kabelek do VTEC-a. Wtedy jest najmniej rzeźby...
z d16w4 (z całym osprzętem) będzie podobnie? tj. wiązka silnikowa + komp
jeśli obd2a to podobnie, ale to się tyczy tylko 6 generacji z wiązką fabryczną obd2a. Właściwie to silnik można wrzucić dowolny, a tylko kostki w silnikowej które nie pasują trzeba przelutować...
chyba troszke malo poczytales
no malo, sprawdzilem tylko na wikipedii jakie 1.6 sohc vtec ma obd2 i tym sie sugerowalem bo zaleznie od humoru forumowej szukajki odpowiedzi na na to pytanie mógłbym szukac dluzsza chwile
chyba czytales wypowiedzi mega ekspertow :D
a, to nie wiem skad tych ekspertów wziąłes
w kazdym razie dzieki za pomoc, szczególnie jogalowi i tygryskowi
Ja się podepnę, mam d14a4 przerobione na pełen wtrysk na osprzęcie b7 i kompa p06, wiązkę obd1. Rozumiem, że kupuję silnik z kompem (np. d16z6 lub podobny) i wrzucam to, bez innych przeróbek?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.