Zobacz pełną wersję : wydech 2 cale na 2 tłumikach czy na 1 ?
Witam, jutro zamierzam monotwać wydech, bedzie to tak wygladalo, 4-2-1 ebay tlumik przlotowy awg 2 cale zamiast kata , pozniej 2 cale od rovera 420 z kolejnym tlumikiem przelotowym i do tego na koniec tłumik przlotowy REMUSA.
i tu pytanko, czy wstawienie dwóch tłumików przelotowych nie licząc końcowego nie zamuli mi zbytnio autka ? chodzi mi glownie zeby troche ciszej brykał niz teraz na seryjnym wydechu z EJ2 i wywalonym kacie :)
odpusc sobie ten tlumik awg.
pzoatym masz caly temat o wydechach....
Kilka tematów niżej masz sporych już rozmiarów temat o wydechach, po co zakładać kolejny?
Awg to śmietnik, pomyśl nad czymś z proexa albo od DJhammera, wtedy może być cicho.
Ja mam kata przelotowego AWG, środkowy AWG końcowy proex i powiem szczerze że nie jest jakoś bardzo głośno... Wiem że proex robi *****iste przeloty środkowe no ale niestety cena inna niż AWG, lecz jak ktoś ma dać prostą rure i tylko końcowy to lepiej już w AWG zainwestować
Przerabiałem temat awg i wiem że pieniądze na niego wydane to głupota, i tak kupiłem proexa.
teraz i tak już za późno ;) zobaczymy co te awv warte ;) najwyazej sie końcowy zmieni i bedzie ciszej
Nie bedzie cicho odrazu Ci to mowie.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
U mnie z AWG nie BYŁO głośno, do czasu aż po 20 tyś. km się nie zaczął sypać. Szmelc.
Narzekacie na AWG ale co chcecie od detalu który jest w cenie jednego spawu nierdzewki ;)
Filozofia tłumika środkowego to jego wielkość a nie do końca firma, firma to tylko użyte materiały które prędzej czy później okażą się dobre bądź złe...
Jeśli chodzi o AWG zmiast kata jestem na tak :) Lepsze to od rurki i patrząc na konstrukcję nie wyobrażam sobie żeby miała pogorszyć komuś osiągi przy zachowaniu odpowiedniej średnicy :)
Spoko, ja nie mówię, że AWG jest gorsze od rurki. :D
Tylko wszyscy wychwalali pod niebiosa jak rok temu nad tym myślałem, a się okazało, że jest to kupa warta dokładnie tyle ile kosztuje. Jak ktoś robi 5-6 tyś rocznie to ok, pewnie zanim się to przepali i rozpadnie to auto sprzeda, ale ja jeżdżę samochodem i tak niedużo bo 20 tyś rocznie to jest taki sobie wynik, a właśnie po +/- roku ten tłumik się sypie. Tyle i koniec o awugje z mojej strony.
Też chwaliłem AWG w miejsce kata... wczoraj tłumik się wysypał. Wytrzymał niecałe 6tyś. km.
Teraz mam taką koncepcję na wydech i taki zestaw wleci u mnie na 100%: rury aluminiowane 2" (średnica wew. 47mm.) + tylko dwa tłumiki... środkowy powiększony Proex'a i końcowy przelotowy też Proex'a. W miejsce kata nie daje nic... zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak urwie łeb to się najwyżej coś w miejsce kata wspawa, ale czytając pozytywne opinie o tłumikach Proex'a te dwa powinny w zupełności dać radę:)
Też chwaliłem AWG w miejsce kata... wczoraj tłumik się wysypał. Wytrzymał niecałe 6tyś. km.
Teraz mam taką koncepcję na wydech i taki zestaw wleci u mnie na 100%: rury aluminiowane 2" (średnica wew. 47mm.) + tylko dwa tłumiki... środkowy powiększony Proex'a i końcowy przelotowy też Proex'a. W miejsce kata nie daje nic... zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak urwie łeb to się najwyżej coś w miejsce kata wspawa, ale czytając pozytywne opinie o tłumikach Proex'a te dwa powinny w zupełności dać radę:)
Ja mam tak zrobione, jak na przelot jest cicho, w srodku tlumik slychac w zakresie 3000-4000 r/min pozniej cisza. Tlumik w miejsce kata jest zbedny.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Też chwaliłem AWG w miejsce kata... wczoraj tłumik się wysypał. Wytrzymał niecałe 6tyś. km.
Dziwne, ja mam wspominany tłumik od 9 miesięcy, przejechałem 12000km i wszystko jest ok :). Może trafiłeś na wadliwy egzemplarz?
Możliwe, ale pies go drapał. I tak muszę zmienić średnicę wydechu, więc wszystko łącznie z kolektorem idzie niebawem na złom.
U siebie mam założony zestaw 4-2-1 i reszta do końca na 2'' od DJHammera - środkowy jest powiększony. Teraz hałasuje u mnie parówa, ale wcześniej było bardzo cicho, taki delikatny pomruk przy wyższych obrotach. Także ze swojej strony mogę polecić taki zestaw. Wcześniej miałem cat converter od Jarusneta zamiast kata, wtedy były 3 tłumiki (cat converter, środkowy seryjny i końcowe wiadro a'la Mugen). Na seryjnych rurkach. Wtedy to była kicha, bo nie dość, że buczało w każdym zakresie obrotów, to jeszcze nie jechało... Porażka. Także nie radzę ładować trzech, ale zrobisz jak uważasz
Cat converter to nie tłumik, bo niby czym ma tłumić jak to tylko blacha :p
http://jarusnet.pl/2012/08/17/cat-converter/
Moim zdaniem jest to jednak tłumik :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.