SmietanaDH
28-11-12, 19:55
Witam. posiadam 2 silniki ( jeden d15b2 a drugi d15b3 ) i dziś po rozmowie ze znajomym który mi nasunął mi pomysł zeby do swojego jajka wsadzić d15b7 naszła mnie myśl skoro mam 2 silniki jw. To może by zrobić swap mojemu Ojcu na troszkę lepszy , mocniejszy silnik.
1.Moje pytanie brzmi czy się opłaca zmieniać d14a1 na d15b2 i na co muszę zwracać uwagę ?? ( jego 2 gaźnikowy żre paliwo lecz jest zdrowy i nie bierze oleju. )
2. Czy może coś da wymiana 2 gaźników na jeden z d15b3 ? tzn zmiana całego kolektora dolotowego. I tak jak wyżej za i przeciw.
( sory z góry że tak truję dupę ale po prostu chcę by Ojciec miał bardziej ekonomiczne auto z tego faktu że ma zrobioną całą blachę i zero rdzy w 4g z 91 r. )
1.Moje pytanie brzmi czy się opłaca zmieniać d14a1 na d15b2 i na co muszę zwracać uwagę ?? ( jego 2 gaźnikowy żre paliwo lecz jest zdrowy i nie bierze oleju. )
2. Czy może coś da wymiana 2 gaźników na jeden z d15b3 ? tzn zmiana całego kolektora dolotowego. I tak jak wyżej za i przeciw.
( sory z góry że tak truję dupę ale po prostu chcę by Ojciec miał bardziej ekonomiczne auto z tego faktu że ma zrobioną całą blachę i zero rdzy w 4g z 91 r. )