Zobacz pełną wersję : długie nagrzewanie silnika do przejścia na lpg - d14
Witam.
Posiadam honde civic VI gen 1.4
Mam pytanie do użytkowników LPG
w takie dni jak dzisiaj - jak szybko nagrzewa wam się silnik do momentu przejścia na LPG?
Temperaturę mam ustawioną na 30st
Dzisiaj przejechałem równo 2km zanim silnik nagrzał się do tej temperatury.
Ponieważ jest to mój pierwszy samochód i nie mam doświadczenia to chciałbym się dowiedzieć czy tak długie nagrzewanie silnika jest normalne.
Dziekuje
Nie powiedzialbym, ja przejezdzam przy obecnych temperaturach Niecaly kilometr i przelacza, temp ustawiona na 30stopnie. Sprobuj przed przelaczeniem na gaz jezdzic z ustawionym suwakiem od nawiewow na max zimne powietrze, wtedy silnik ma do ogrzania okolo 1l plynu chlodniczego mniej. Jesli to nie pomoze to trzeba sprawdzic termostat.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Mi sie załącza po kilku minutach jazdy po miescie.
Nie powiedzialbym, ja przejezdzam przy obecnych temperaturach Niecaly kilometr i przelacza, temp ustawiona na 30stopnie. Sprobuj przed przelaczeniem na gaz jezdzic z ustawionym suwakiem od nawiewow na max zimne powietrze, wtedy silnik ma do ogrzania okolo 1l plynu chlodniczego mniej. Jesli to nie pomoze to trzeba sprawdzic termostat.
Termostat na pewno sprawny - wymieniałem go miesiąc temu.
mój się przełącza po 400 metrach ale mam ustawioną temp. na 19 stopni ;)
Dzis sprawdzalem przelaczyl sie dolkadnie po 900m tem ustawoona na 30 stopni
Sprawdź czujnik temperatury gazu który jest umieszczony między reduktorem a listwą z wtryskiwaczami. U mnie kable które z niego wychodziły miały zniszczoną otulinę i przełączało się kiedy chciało (mam instalacje staga). Jeżeli nie to to widocznie masz temp przełączania ustawioną na wysoką, albo reduktor jest w taki miejscu, że powietrze zimne go ciągle studzi jak jeździsz i trudniej mu złapać temp pracy.
mój się przełącza po 400 metrach ale mam ustawioną temp. na 19 stopni