minime
16-07-05, 13:44
Wlasnie wrocilem z serwisu gdzie sprawdzali mi jedna coupe 1,6 vtec sohc wersja canada.
70.000 mil na liczniku (autko sliczne ale... )
I oto co wyszlo
(niestety skaner mi padl wiec musze przepisac)
SILNIK:
- silnik zuzywa duzo oleju (komentarz : "tak ze ciagnie sie bialy dym za samochodem") - czego ja wczesniej nie widzialem wiec nie wiem skad taki wniosek
- do wymiany zatem: pierscienie tlokowe i uszczelki zaworowe (cisnienie na cilindrach 12, na jednym 11,5 - po czym komentarz: "to oczywiste ze jest takie wysokie poniewaz jak bieze olej to on dodatkowo uszczelnia"
SKRZYNIA BIEGOW:
- do wymiany kmpl. lozysk oraz sprzeglo kompletne (komentarz pana z serwisu : "pierwsze 4 biegi slychac buczenie i wsteczny zgrzyta - stad taka diagnoza)
DO WYMIANY :
filtr powietrza
wahacze przednie gorne R+L
sworzen zwrotn przod dolny R+L
tarcze ham przod
amortyzatory tyl x 2
tulejki stabilizatora przod
opony
4) POMIARY GEOMETRII NIE REJESTROWALNE BO DUZE LUZY W ZAWIESZENIU ( ale i tak mnie za to skasowali ,bo pomiar byl tylko nie bylo rejestracji ,ze wzgledu na luzy)
KOSZTY :
silnik - 4000-5000
skrzynia 2000
reszta (zawieszenie) 3000
czyli w sumie 10000 PLN + 220 za przeglad (przeglad przed-sprzedazowy, geometria, komp.silnika )
No i meritum sprawy , jesli chodzi o elementy eksploatacyjne to sie zgodze ze po prostu nikt tam nie zagladal od dlugiego czasu - ale wypisywanie "stan idealny" to lekka przesada w tym przypadku w przypadku checi sprzedania.
No i moje pytanie : Czy to co napisali (ASO WROCLAW) to na pewno to, czy lekko przesadzaja ,zebym po kupnie nie mial do nich pretensji, ze mi nie powiedzieli i jesli ktos sie orientuje w cenach (z robocizna) na te rzeczy co wymienilem to milo by bylo uslyszec jakies konkrety.
z gory dzieki
ps.SAJENS ty je juz ogladales - to to samo
ps2 - serwis ten jest drogi ale ceniony jakosciowo jak slyszalem
Mini
70.000 mil na liczniku (autko sliczne ale... )
I oto co wyszlo
(niestety skaner mi padl wiec musze przepisac)
SILNIK:
- silnik zuzywa duzo oleju (komentarz : "tak ze ciagnie sie bialy dym za samochodem") - czego ja wczesniej nie widzialem wiec nie wiem skad taki wniosek
- do wymiany zatem: pierscienie tlokowe i uszczelki zaworowe (cisnienie na cilindrach 12, na jednym 11,5 - po czym komentarz: "to oczywiste ze jest takie wysokie poniewaz jak bieze olej to on dodatkowo uszczelnia"
SKRZYNIA BIEGOW:
- do wymiany kmpl. lozysk oraz sprzeglo kompletne (komentarz pana z serwisu : "pierwsze 4 biegi slychac buczenie i wsteczny zgrzyta - stad taka diagnoza)
DO WYMIANY :
filtr powietrza
wahacze przednie gorne R+L
sworzen zwrotn przod dolny R+L
tarcze ham przod
amortyzatory tyl x 2
tulejki stabilizatora przod
opony
4) POMIARY GEOMETRII NIE REJESTROWALNE BO DUZE LUZY W ZAWIESZENIU ( ale i tak mnie za to skasowali ,bo pomiar byl tylko nie bylo rejestracji ,ze wzgledu na luzy)
KOSZTY :
silnik - 4000-5000
skrzynia 2000
reszta (zawieszenie) 3000
czyli w sumie 10000 PLN + 220 za przeglad (przeglad przed-sprzedazowy, geometria, komp.silnika )
No i meritum sprawy , jesli chodzi o elementy eksploatacyjne to sie zgodze ze po prostu nikt tam nie zagladal od dlugiego czasu - ale wypisywanie "stan idealny" to lekka przesada w tym przypadku w przypadku checi sprzedania.
No i moje pytanie : Czy to co napisali (ASO WROCLAW) to na pewno to, czy lekko przesadzaja ,zebym po kupnie nie mial do nich pretensji, ze mi nie powiedzieli i jesli ktos sie orientuje w cenach (z robocizna) na te rzeczy co wymienilem to milo by bylo uslyszec jakies konkrety.
z gory dzieki
ps.SAJENS ty je juz ogladales - to to samo
ps2 - serwis ten jest drogi ale ceniony jakosciowo jak slyszalem
Mini