Jareckiskate
26-11-12, 19:43
Witam wszystkich.
Przymierzam się do wymiany klawiatury i wałka w moim d15z6 na d16z6.
Kupiłem głowice i zobaczyłem że tam są samoregulatory, tylko na krzywce vtec-owej, jakie było moje zdziwienie... (w Hondzie samoregulatory...)
Da się je wcisnąć palcem i zastanawiam sie jak to sprawdzić, czy wszystko jest ok, (na necie widziałem filmiki ze musza szybko odskakiwać a nie się zacinać)
Zastanawiam się czy jak są uszkodzone ta mogą uszkodzić silnik? A może tylko będzie gorzej chodził na vtecu (mniejsza moc)?
Z czystej ciekawości czy da się to naprawić i jak to sie ma z awaryjnością w D, B i H seri?
Bardzo mnie zaczęły intrygować te sameregulatory..
"Hondy nie mają samoregulatorów na zaworach bo się nie sprawdzają przy wysokich obrotach"
Przymierzam się do wymiany klawiatury i wałka w moim d15z6 na d16z6.
Kupiłem głowice i zobaczyłem że tam są samoregulatory, tylko na krzywce vtec-owej, jakie było moje zdziwienie... (w Hondzie samoregulatory...)
Da się je wcisnąć palcem i zastanawiam sie jak to sprawdzić, czy wszystko jest ok, (na necie widziałem filmiki ze musza szybko odskakiwać a nie się zacinać)
Zastanawiam się czy jak są uszkodzone ta mogą uszkodzić silnik? A może tylko będzie gorzej chodził na vtecu (mniejsza moc)?
Z czystej ciekawości czy da się to naprawić i jak to sie ma z awaryjnością w D, B i H seri?
Bardzo mnie zaczęły intrygować te sameregulatory..
"Hondy nie mają samoregulatorów na zaworach bo się nie sprawdzają przy wysokich obrotach"