Zobacz pełną wersję : szybkie pytanie- szybka odpowiedz... sprezyny
czy sprezyny załozone w sedanie 6gen beda pasowac do 5 gen hatchback'a ?
EIBACH -40mm
mechanik załozył mi takei i okazało sie ze przód ładnie poszedł w doł a tył- jakby podniosł sie jeszcze wyzej
czy to wina wagi samochodu- moze jest za lekka a sprezyny za twarde ?
czy moze zle załozył sprezyny (przod na tyl, tył na przod) -- tak ktos mi zasugerował ze sa bardzo podobne i stad moze ta pomyłka- choc mechanik twierdzi ze załozyc je dobrze...
prosze napszcie co o tym sadziecie!!
pozdr
Paula
Założone na odwrót sprężyny. To, że są podobne to o niczym nie świadczy bo jeśli się założy je na odwrót to wiadomo, że sprężyna która powinna być na tylnej osi a jest na przedniej ugnie się więcej niż powinna normalnie. A spręzyna która powinna byc na osi przedniej i przyjmowac na siebie ciężar silnika będąc na osi tylnej nie ugnie się prawie wogóle albo i wręcz podniesie auto do góry.
Sprawdź czy na przedniej osi są sprężyny z oznaczeniem VA a na tylnej HA.
no i okazalo sie ze założone sa przod na ty, tył na przod i do tego sprezyny na przedniej osi sa załozone sa |"do gory nogami"
jeczal cos jednak ze nie pasowaly mu w kielichy i daltego je tak załozyl.
jednak jutro ma zrobic poprawke...
zobaczymy czy zamiana da oczekiwany efekt
a z MB (anglik) do ek ?? numery seryjne przodu sa takie same tył z MB jest 1,5mm gróbszy drut i 20 mm wyższa sprezyna ?? zakąłdał ktoś ??
Podbijam. Jak się sprawują Jamexy bo chce wrzucić do Ej1, przód -60mm tył -55mm. Jakiej jakości są te sprężyny? Ma ktoś? Nie będzie za nisko? Nie chciałbym zamiatać wszystkie po drodze ;)
Podbijam. Jak się sprawują Jamexy bo chce wrzucić do Ej1, przód -60mm tył -55mm. Jakiej jakości są te sprężyny? Ma ktoś? Nie będzie za nisko? Nie chciałbym zamiatać wszystkie po drodze ;)
Wrzucałem wczoraj do EG3 Jamexy - 40mm i już po montażu auto siadło ze 35mm, a co będzie jak się osiądą - będzie realne - 50mm. Jak założysz Jamexy -50mm to zapomnij o seryjnym amortyzatorach oraz o normalnym przejeżdżaniu przez progi zwalniające. Parkowanie na krawężniku to tez będzie przeszkoda nie do pokonania.
Wrzucałem wczoraj do EG3 Jamexy - 40mm i już po montażu auto siadło ze 35mm, a co będzie jak się osiądą - będzie realne - 50mm. Jak założysz Jamexy -50mm to zapomnij o seryjnym amortyzatorach oraz o normalnym przejeżdżaniu przez progi zwalniające. Parkowanie na krawężniku to tez będzie przeszkoda nie do pokonania.
No dobra to moze 40mm przód/tył tak na dobry początekł?! bo faktycznie 60mm to na polskie warunki moze byc przeginka...
na dobry poczatek to sobie kup jakies porzadne amortyzatory, zobaczysz co znaczy dobra jazda
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.