PDA

Zobacz pełną wersję : d16y7 zmiana walka



wahu
24-11-12, 01:12
Witam
Chcialbym sie dowiedziec czy zmiana walka w y7 na ten od z2 ma jakis sens i czy da to jakis konretniejszy przyrost i czy ktos juz to robil u siebie?
Od razu mowie ze mini me i swap nie wchodza w gre ;p
Pozdrawiam

skolopendra
24-11-12, 20:19
czy da to jakis konretniejszy przyrost

nie

mirasek
25-11-12, 01:41
od z2
od d14z2 jest gorszy i bez sensu, od d16z2 nie podchodzi w ogóle

ssaka sobie zmień

marwol
25-11-12, 09:23
tak jak mirasek pisze :) ja w d14z2 zmieniłem na d16y7 i jest ok :)

zmień ssaka

wahu
25-11-12, 14:12
chodzilo mi o ten d16z2

kazik2_h9w3
25-11-12, 19:21
zmień ssaka
A następnie wydechowy

mixturant
25-11-12, 19:36
A następnie wydechowy
A następie skrzynię na jakąś z ludzkim fd :)

marwol
25-11-12, 19:40
i wywal wszystko ze środka :)

Saiti
25-11-12, 22:27
potem dopręż. :P

wahu
26-11-12, 12:12
potem dopręż. :P

jakimi tlokami

toomekk_ej2
26-11-12, 12:18
jakimi tlokami

doprężającymi :D

wahu
26-11-12, 12:23
Tomek ale mi pomogles hehe tyle to wiem ale chodzi mi jakie konkretnie ;p

Czy ktos sie moze orientuje jaka konkretnie uszczelke musze dac przy zmianie ssaka na tez z z6?

toomekk_ej2
26-11-12, 12:32
pewnie ta z z6 :o

nyndz
26-11-12, 17:29
podlacze sie pod watek bo ostatnio mi rozne rzeczy po glowie chodza...

jakiego efektu/przyrostu mozna oczekiwac w d16y8 po wlozeniu ostrzejszego walka a konkretnie CompCams st2? Powiedzmy w standardowym setupie uklad wydechowy kpl i dolot zimnego. Oczywiscie mowie nie na dziko a po strojeniu.

oplaca sie to w ogole? silnik nie bylby doprezany raczej w zaden inny sposob, moze uszczelka najwyzej (zadnych tlokow ani nic). nie wiem, nie zaglebialem sie jeszcze zbytnio w temacie. wszelkie info mile widziane:)

skolopendra
26-11-12, 19:33
silnik nie bylby doprezany

przed założeniem wałka należy dopręzyć

nyndz
26-11-12, 19:47
a moge spytac skad to wynika? tak na logike fizycznie, zeby zrozumiec dlaczego tak a nie inazcej.

hmm czyli tak czy inaczej mowisz ze bez tego nie ma sensu zadnego wkladanie takiego walka... A jakie sa jeszcze sposoby doprezenia - ciensza uszczelka, planowanie glowicy (dobrze kojarze?) zeby to mialo sens ale i zarazem nie wplywalo na zywotnosc silnika? Nie interesuje mnie wynik, po prostu to ma jezdzic jakos w miare (wycofalem sie poki co z kompresora bo przyszly sezon pare TA bym chcial zaliczyc i nie moglbym sobie pozwolic na kosztowny fuckup)

skolopendra
27-11-12, 16:11
pomyśl :rolleyes:

nyndz
27-11-12, 16:26
To trudne;) Napisz mi na pw jesli mozesz skoro nie chcesz balaganu robic. Moja wiedza z fizyki a co za tym idzie o silnikach opiera sie na tym co sie dowiedzialem tutaj przez forum (poki co i tak juz sporo wchlonalem, przynajmniej tak mi siei wydaje<dumny z siebie>) bo w szkole bylo ciezko bylo uslyszec cos sensownego od nauczyciela ktory byl daleki od sensownosci. Mam swoje domysly, owszem, ale chcialbym rozstrzygnac te sprawe zeby staly sie wiedza.