Zobacz pełną wersję : Maglownica.
Witam,
Dawno mnie tu nie było, więc zaczne od przesłania pozdro dla wszystkich forumowiczow.
Coś ostatnio pech prześladuje moją hanie, najpierw wjechali mi w pupe nie z mojej winy a potem niestety wpadłem w mały poślizg na kałuży i wpadłem lewym kolem na krawężnik.
Oczywiście oponka do wymiany i felga też oraz całe lewe zawieszenie poleciało:(.
Po wymianie okazało sie że mogę skręcać więcej w prawo niż w lewo (prawie o 1 obr.)
Kierownica jest krzywo (jak jade na wprost) ale przy jezdzie na wprost nic nie ściąga i jedzie się elegancko prosto. Moje pytanie brzmi: czy coś tam w środku się przestawiło, jakiś ząbek przeskoczył czy co? Czy do wymiany jest cała maglownica, czy to da się jakoś ustawić??? Nic nie cieknie i wszystko wygląda jak by było ok. Prosze o sugestie, może kiedyś komus też się tak coś przestawiło. Za porady z gory dziękuję.
Pozdrawiam
Musisz przestawić kierownicę. Przy ustawianiu zbierzności ustawili ci krzywo kierownicę.
Bassmaster
09-10-07, 22:22
Mam podobnie, po robieniu zbieżności kierownica jest lekko przekrzywiona w prawo.
Muszę tam znów pojechać, bo za długo już z tym zwlekam :/
PS. Też mi nie ściąga na żadną ze stron, tylko ta krzywa kierownica...
Pojedź gdzieś na zbieżność i dopilnuj żeby Ci prosto kiere ustawili,ewentualnie jeśli nie masz poduszki powietrznej, można po prostu przełożyć kierownicę.
Pzdr
Przy przekoszonej kierownicy podobno można polamać zapadki od dźwigni kierunkowskazów. Mówie "podobno", bo to teoria z ASO.
Witam,
Dzięki za sugestie i porady ale chyba się nie rozumiemy.
Problem polega na tym ze po wymianie lewego zawieszenia nikt nie ustawiał zbieżności, nie regulował na końcwkach drążkw kierowniczych,to zbieg okoliczności ze jedzie prosto bez ustawiania na przyrzadach. Czyli na chłopski rozum przed wypadkiem kierownica byla prosta, samochd prosto jechał i skret w obie strony był jednakowy. Po wypadku samochod jedzie prosto, kierownica jest krzywa (czyt. przestawiona) no i w prawo moge berdziej skrecic niz w lewo (nie patrząc na kierownice tylko od momentu gdy kola sa proste).Czyli gdyby nic sie tam w srodku nie zepsulo ustawienia powinny byc takie same jak przed wypadkiem.
Gdybym pojechał teraz na zbiezność pewnie z jednej koncowki drazka wykrecili by mi dosc sporo gwintu a w drugi wkrecili aby skrety były jednakowe i kierownica prosta. Ale nie o to mi chodzi. Moje pytanie to to czy w sroku jest mozliwe zeby cos przeskoczyło? Czy to się jakoś da wyregulować nie ingerując w końcowki drążkow kierowniczych? Czy musze nową maglownice sobie sprawić??
P.S. Ile kosztuje maglownica uzywana w dobrym stanie i gdzie moge taka dostac???
HC MB17 D16Y3
Pozdrawiam
mmaarriiooss
06-03-08, 15:50
mam dokladnie to samo, tez uderzylem w krawęznik. i zastanawiam sie czy jest mozliwosc jakiejs wiekszej regulacji maglownicy. do tego dochodzi z niej dziwne stukanie. z tego co zdazylem sie dowiedziec to mozna w jakis sposob dokrecic listwe maglownicy za pomocą jakiejs srubki. czy mogłby ktos przeslac mi na maila schemat maglownicy do civica Vgen D15B7 mmaarriiuuss@o2.pl .
to niestety nie jest odpowiedni dział dla ciebie. Skoro uderzyłeś w krawężnik i przekrzywiła ci się kierownica to jedź na ustawienie zbierzności. Jeżli puka to sprawdź co. Może końcówka drążka, może sworzeń wachacza.
z tego co zdazylem sie dowiedziec to mozna w jakis sposob dokrecic listwe maglownicy za pomocą jakiejs srubki..
Mozna srubka podkrecic luzy na mgalownicy jak jest juz wyrechana. Powiem Ci tak: mi mechanik podkrecil srubka, pukanie jest nadal, ciezej kreci sie kierownica, mowil ze mam szukac nowej maglownicy, narazie to olewam bo jezdzic mozna. Podkrecac za bardzo ta srubka nie mozna bo wtedy kierownica nie bedzie Ci odbijac na zakretach.
w IC można oddać starą maglownicę w rozliczeniu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.