PDA

Zobacz pełną wersję : d15b7 montowac turbo czy robic swapa co sie bardziej oplaca?



bebe
09-10-07, 14:31
mam pytanie o civica d15b7 czy montowac zestaw turbo czy robic swapa?

hcc
09-10-07, 14:33
zalezy na jaki silnik chcesz swapowac !!!

!markos
09-10-07, 15:00
jak na d13... to chyba lepiej wlozyc turbo do tego d15 :lol:

Neographics
09-10-07, 15:26
Zależy w jakim stanie masz te B7. Jak w dobrym to moze turbo. Jesli ledwo dycha i przebieg jest duzy to moze sie wysrać przy suszarce. Swap byłby lepszy. Wieksze mozliwosci rozwoju.

zed
09-10-07, 16:14
Jest jeszcze mini me zeby VTEC byl :djobel:

Lcfr
09-10-07, 16:23
Jest jeszcze mini me zeby VTEC byl :djobel:

i to jest najtaniej...
za srednio ok 2000pln mozna miec ok 150KM (licze mini + wydech i dolot) małe spalanie i objezdzac b16a2 (jak sie dorobi skrzynie...)



turbo burbo do d15 to chyba marna sprawa-kasy sporo a moc i tak nie bedzie powalajaca


swap to fajne rozwiazanie ale minimalnie to tylko na b16 a najlepiej b18 albo k20 (robic raz a dobrze..)

sadam
09-10-07, 17:14
za srednio ok 2000pln mozna miec ok 150KM (licze mini + wydech i dolot)
za 2000 tys to chyba ciezko..
sam wydech moze pochlonac tysiaka jak sie robi na kwasowce

turbo burbo do d15 to chyba marna sprawa-kasy sporo a moc i tak nie bedzie powalajaca
moc moze nie, ale niuton bedzie przyjemny i nie trzeba bedzie caly czas trzymac na wysokich obrotach zeby poganiac troche.
w d15 z turbo szybko skoncza sie mozliwosci jak nie masz worka kasy chyba ze nie masz zamiaru robic niewiadomo co

Lcfr
09-10-07, 17:31
za srednio ok 2000pln mozna miec ok 150KM (licze mini + wydech i dolot)
za 2000 tys to chyba ciezko..
sam wydech moze pochlonac tysiaka jak sie robi na kwasowce

głowice mozna dorwac za 300
kompa tez 300
paski, pierdoły, uszczelki to 2500zł max (na zamiennikach uszczlniaczy niestety)
dolot mozna ogarnac za 300zł z dobrym stozkiem (to juz na zapasie)
wydech: kolektor 350+serodek 2inch za 200+ sensowny tylny z 500(eletec)


300+300+250+300+350+200+500=2200
wiec tyle mniej wiecej co pisałem...
ps. nie widze sensu robienia wydechu z kwasówki... macie jakas manie roboty tych wydechów z kwasówki... a nikt z robiacych nie jeździ przewaznie wiecej niz 3 lata na robionym wydechu... wydech mozna ogaranac NOWY i na dobrych srednicach - tyle ze nie z kwasówki juz za 200zł..... i wytrzyma 3-4 lata....

ps2. jak juz ktos mial wydech, czy kolektory to sie koszta obniazaja spokojnie...






turbo burbo do d15 to chyba marna sprawa-kasy sporo a moc i tak nie bedzie powalajaca
moc moze nie, ale niuton bedzie przyjemny i nie trzeba bedzie caly czas trzymac na wysokich obrotach zeby poganiac troche.
w d15 z turbo szybko skoncza sie mozliwosci jak nie masz worka kasy chyba ze nie masz zamiaru robic niewiadomo co

sam sobie odpowiedziałes...

dodaj do tego koszt to zobaczysz czy sie oplaca......

RDK
09-10-07, 17:48
tylko swap w takim przypadku

sadam
09-10-07, 17:58
dodaj do tego koszt to zobaczysz czy sie oplaca......
a czy w ogole jakies tuningi sie oplacaja?
ja mialem wieksza frajde jezdzac turbo niz wcale nie wolniejszym N/A.
kto co lubi
.syk zaworu i bezproblemowe wyprzedzania bez redukcji tez jest super sprawa
adanus mial 177 koni na seryjnym dole i smigalo az milo.dopiero jak przesadzil z doladowaniem to sie silnik posypal.
takze jak mowie, kto co lubi, napewno na turbo bedzie szybciej niz na glowicy z6, ale sporo drozej

Lcfr
09-10-07, 19:00
turbo bedzie szybciej niz na glowicy z6, ale sporo drozej

no własnie.... :( sporo drozej...........
poza tym niekoniecznie ekonomiczniej
d15 z modami jak chcesz moze palic na trasie 6,5l

sadam
09-10-07, 20:02
d15 z modami jak chcesz moze palic na trasie 6,5l
co do spalania to turbo pali wiecej tylko przy palowaniu bo ma wieksza sprawnosc niz N/A
ale w trasie jak sie utrzymuje te 130/140km/h to nie jest juz tak wesolo...

montowac zestaw turbo czy robic swapa?
i tu jeszcze jeden wazny argument: seryjny silnik bedzie duzo mniej awaryjny niz turbo, bo wiadomo ze z turbo moze stac sie wszystko a to tez powazny argument.ale ja bym robil turbo i bym zrobil na wiosne ale niestety mi nie wyszlo :(

mighty
10-10-07, 16:26
co do spalania to turbo pali wiecej tylko przy palowaniu bo ma wieksza sprawnosc niz N/A
ee mi ogólnie pali wiecej, nawet jak nie jade na doładowaniu.

sadam
10-10-07, 19:42
a hcc kiedys plakal ze mu pali mniej :)
jak widac co auto to inaczej.moze jak nie jedziesz na doladowaniu to cisniej mocno?
a przy ilu zaczyna dmuchac?

mighty
10-10-07, 20:54
dmucha od 2800, ale staram sie jezdzic w miare oszczednie, no i niestety wzrost spalania jest zauwazalny.

hcc
10-10-07, 21:13
jak jezdze do 4 tysiecy czyli do momentu kiedy turbo zaczyna dmuchac na maxa to auto pali mi 9 litrow w miescie :)