Zobacz pełną wersję : Kontrolka SRS
Witam!
Dzias wymienilem licznik w hani na taki z obrotomierzem. Gdy zapale samochod swieci sie kontrolka srs przy zegarze z obrotomierzem. Co to jest bo wczesniej nie mialem takiej kontrolki. Dzieki z gory!
Pozrawiam!
!markos, ale co to oznacza?? Czyzby bylo cos z nimi nie tak ze ciagle kontrolka sie swieci??
Tak sa poduszki. W pierwszym poscie napisalem, ze nie mialem takiej kontrolki jednak jest cos takiego jak srs tylko nie zauwazylem i tam nie swiecila.
Kontrolka SRS powinna zapalić się po przekręceniu i zgasnąć po około 6 sekundach (auto robi diagnostykę poduszek i jak stwierdzi że wszystko jest ok kontrolka gaśnie). Możesz zatem nie mieć poduszek mieć uszkodzony sensor, taśme moduł lub wszystko naraz. Nie chciałbym cię straszyć ale jeżeli po wymianie zegarów kontrolka się świeci ciągle a w starych nie zapalała się w ogóle to może auto miało dzwona , poduchy wystrzeliły, a zostały włożone zaślepki i odłączona kontrolka ... :/ Niestety handlarze czesto tak robią, a to by wyjasniało czemu w ogóle nieświeciła ... ale to tylko przypuszczenia - oblukaj czy poduchy są a jak będą to jedź to jakiegoś warsztatu niech zdiagnozują błąd i naprawią (ew w manualu jest chyba diagnostyka poduszek i może ogarniesz to samemu). Dawno kupiłeś auto ?
Auto kupilem jakies pol roku temu. Moze faktycznie sa wlozone tylko zaslepki ale niestety nie wiem jak to sprawdzic czy poduszki sa czy ich nie ma. Jak bede mial chwile to podjade do kogos kto bedzie wiedzial jak to rozpoznac. Jezeli nie bedzie tych poduszek bede musial " nawiedzic" tego co mi sprzedal samochod :D
Powiedz chłopcze jeszcze jaką masz budę - sądząc po silniku to VI gen coupe ? chodź z drugiej strony licznik bez obrotka ? W VI genach 3d i coupe mozna sprawdzić poduche pasażera przez schowek , a w kierownicy z tylu masz taka zaslepke - po jej zdjeciu tez widac poduche, poza tym zaślepki chyba są sztywne a zaślepki oryginalne na całych poduchach są elastyczne ...
Błąd SRS można usunąć, było już o tym. A kontrolka włącza się chociażby po odpięciu akumulatora (oczywiście nie zawsze).
ygor, chlopcze ?? Tak jest to buda coupe z 98 roku. Licznik byl bez obrotka poniewaz jest to wersja usa. Zaslepki sa elastyczne tak jak cala deska z takiego samego materialu. Bede mial chwile to poradze sie twoimi wskazowkami.
Pozdrawiam!
dziewcze ?? ;) żarcik - tak mi się powiedziało, daj znać co i jak - mógłby to być tylko błąd (oby) ale dziwne że akurat w poprzednich zegarach kontrolka nie działała...
Witam
Mam problem (Honda EK3 D15z6 Hatchback), miałem wymienianą maglownicę i uszkodzona została taśma (zaświeciła się kontrolka SRS). Wcześniej kontrolka działa prawidłowo ( 6 s. po włączeniu po czym gasła). Taśma została wymieniona ale kontrolka cały czas świeci. Proszę o pomoc w tym temacie?
Pozdrawiam
bednar_ek35
08-06-13, 00:05
jeżeli taśma była wymieniana beż odpięcia aku to prawdopodobnie spaliłeś sensor.
kiedyś u siebie odwaliłem taki numer.
Mam problem (Honda EK3 D15z6 Hatchback), miałem wymienianą maglownicę i uszkodzona została taśma (zaświeciła się kontrolka SRS). Wcześniej kontrolka działa prawidłowo ( 6 s. po włączeniu po czym gasła). Taśma została wymieniona ale kontrolka cały czas świeci. Proszę o pomoc w tym temacie?
Musisz skasować zapamiętany błąd otwartego obwodu... zawsze po wymianie czegokolwiek w SRS trzeba to zrobić... uprzedzając Twoje pytanie jak się kasuje taki błąd... można przeczytać na internecie... wtyczka znajduje się najczęściej w okolicy puszki bezpieczników po lewej stronie kierowcy, 2 pinowa, w żółtej izolacji, choć nie zawsze tak to wygląda...
Musisz skasować zapamiętany błąd otwartego obwodu... zawsze po wymianie czegokolwiek w SRS trzeba to zrobić... uprzedzając Twoje pytanie jak się kasuje taki błąd... można przeczytać na internecie... wtyczka znajduje się najczęściej w okolicy puszki bezpieczników po lewej stronie kierowcy, 2 pinowa, w żółtej izolacji, choć nie zawsze tak to wygląda...
Dzięki ... rozumiem że opisana procedura z żółtą kostką jest dla 5 i 6 gen ??
Dzięki ... rozumiem że opisana procedura z żółtą kostką jest dla 5 i 6 gen ??
Zapewne, jest taka sama...
piotrmucha
13-06-13, 12:30
jesli na starych zegarach lampka sie nie zapalala to pewnie bla wyjeta zarowka od diody. najpierw skasuj bledy, bo moze nic nie jest uszkodzone sprawdz.
http://www.youtube.com/watch?v=4t4ds8ae9tM
Dzieki wszystko ok, błąd skasowany zgodnie z filmikiem i wcześniejszymi radami :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.