PDA

Zobacz pełną wersję : problem z rozruchem zimnego silnika



endriu1
07-10-07, 17:56
Witam
jestem od niedawna posiadaczem hondy civic z silnikiem 1600 z instalacją LPG(zwykła), która
bardzo ciężko pali, ale tylko wtedy, kiedy silnik całkowicie wystygnie- gdy już zapali, gada na dotyk.
wymieniłem:
- czujnik temperatury silnika
- świece
- listwę z wtryskiwaczami paliwa (w całości)
- aparat zapłonowy (cały)
- filtr paliwa
- sprawdzałem ciśnienie pompki paliwowej (2,5 b)
- regulowałem zawory
- w serwisie komputer nie wykazał żadnych błędów, chyba dla tego, że silnik był ciepły
I NIC !!!!!!!! żadnych rezultatów, jak było, tak jest.
może ktoś ma jakiś pomysł, albo namiar na dobrego speca w tym temacie z okolic Krakowa.

novak
07-10-07, 23:24
A gazik power LPG której generacji? Jeżeli masz stary gazik , to gasząc na LPG będziesz miał problemy z odpaleniem. Mój kumpel ma tak samo w 730i , bo jakiś idiota <poprzedni właściciel> zamontował mu instalację 1 gen :/ . Poza tym ja bym sprawdził jeszcze przekaźnik od pompy , ale to u mnie się objawiało jak było gorąco na zewnątrz , więc może to nie to , ale sprawdzić można.

artn
09-10-07, 16:14
przelutuj przekaznik pompy paliwa i problem powinno odjac jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki :D

novak
13-10-07, 14:29
And WTF ?? Napiszesz co się działo z Hanią ??

TomekKujawiak
08-02-11, 20:49
ja mam to samo co w punkcie pierwszym mam VI gen d16y8 z gazem sekwencją i tez mam taki problem ze auto ciezko odpala jak jest zimne a jak się rozgrzeje jest ok. Jak poczekam jakies 10- 15 minut sytuacja się powtarza...? Sytuacja na benzynie i gazie? Ma ktoś jakiś pomysł?

dEboo
09-02-11, 22:46
skoro na gazie i na bezynie masz taki sam efekt znaczy to że problem nie tkwi ani w układzie paliwowym ani w układzie doprowadzającym gaz, sprawa może być spowodowaną wadliwym czujnikiem położenia wału w aparacie zapłonowym, ja bym stawiał na problem z aparatem może zbiera siętam wilgoć po dłuższym postoju i gubi iskrę przez chwile.

TomekKujawiak
16-02-11, 20:59
miesiąc temu wymieniałem kopułke wilgsci napewno nie ma . Już nie wiem co może być wymieniłem pompę paliwowa i przekaznik (profilaktycznie) problem jest. dzis byłem u kumpla sprawdzał kompresję na cylindrach pomiar na wszystkich ok około 11, 1. Sprawdził też czujnik od temperastury płynu chłodzącego i przy nagrzanym silniku stwierdził ze jest wadliwy powinien mieć około 400 omów przy 80 stopnich a miał wartość zupełnie inna. Muszę wymienić to dziadowstwo jutro i zobaczę co się stanie.
PS gdzie się znajduje czujnik położenia wału?

dEboo
16-02-11, 21:16
czujnik położenia wału znajduje się w aparacie zapłonowym. Objawów bym szukał w aparacie zapłonowym.