PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki reduktor? D16W4 125km



panas126
13-11-12, 17:58
Witajcie ;) . Chcę zmienić reduktor jednak nie wiem na jaki.. Stary to chyba lovato był w d15b7 jednak się skończył (nie trzyma obrotów więcej pali). Włożyłem nowy silnik D16W4 i chciałbym go zmienić na nowy. Jaki polecacie? Prosiłbym najlepiej o linki. Będę bardzo wdzięczny za pomoc chciałbym jeszcze dziś zamówić. Pozdrawiam;)

Brylant1
13-11-12, 18:02
Zavoli zeta s

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

panas126
13-11-12, 19:16
Chciałbym dodać że nie jest to sekwencja tylko prosta instalacja gazowa

panas126
13-11-12, 21:26
chyba zamówię ten http://www.autogaz-market.pl/167-tomasetto-140hp-mod-at-reduktor.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2012-11&utm_content=167#nclid=adc729ac37f699a5a91b5ae37def b5d4

kowal162
19-11-12, 20:40
Tomasetto jest za słabe co z tego ze niby 140km jak to ledwie 120 pociągnie , ja bym wziol albo jak kolega radził Zavoli zeta s albo kme silver ( od biedy bo do 150km ) lub na zasas kme gold bodajze do 250km . Ja w swoim d14 90km mam silvera i jest pieknie:)

panas126
26-11-12, 13:31
Nie będę zakładać nowego tematu tylko napisze tu. Gazownik wstawił nowy reduktor ten co wyżej, nadal mam problemy z obrotami.. Mówił że musi się ułożyć reduktor ale on już się układa ponad tydzień i nie widać zmian :( . Przeczyściłem krokowca przeczyściłem trochę przepustnicę oraz ten kruciec co siedzi w dolocie od gazu. Po odpaleniu trzyma jakoś tam obroty jednak jak dam gazu i puszczę silnik odrazu gaśnie :( Co z tym zrobić ?

panas126
27-11-12, 13:58
Ok problem rozwiązany tylko ciekawe na jak długo. Przeczyściłem ponownie krokowca całą przepustnice i troche kolektoru ssącego tyle ile dałem rady. Pomogło jedna sądzę że w przyszłym sezonie będzie trzeba wyjąć cały ssak i go doszczętnie wyczyścić. Obroty są OK JEDNAK czegoś mu nadal brak do idealnej pracy ponieważ jak dodam gazu to obr spadają i po chwili idą w górę. Czy to może być właśnie wina zasyfionego ssaka? Pozdrawiam.

kowal162
29-11-12, 11:44
To może byc wina reduktora , duzy spadek cisnienia przy wyższych obrotach a na cut-offie juz brak cisnienia i jest zwłoka w podaniu gazu.