Zobacz pełną wersję : ej2 d15b7 + Eaton m62 nurtujace pytanie.
Witam;]
jestem nowka sztuka na tym forum, ale do rzeczy. niedawno nabylem moja pierwsza honde. silnik jak w temacie, po remoncie [pierscienie, uszczelniacze, panewki, obrobka glowicy i masa innych rzeczy;]
niedawno zaczelo mnie brac na kompresor eatona m62. wszystko pieknie ladnie ale zastanawia mnie watek "krecenia sie silnika i kompresora", bo z tego co widze to eaton m62 i silnik hondy kreca sie w przeciwnych kierunkach.. i tu moje pytanie:
- jak to zrobic zeby to mialo "rece i nogi" bo raczej jak kompresor ma sie krecic w prawo to ma sie krecic w prawo a nie w lewo [ tak jak silnik hondy]
musisz odwrocic kompresor, udaj sie na strone supercharger.pl,bo tu nikt CI nic nie powie
tyle ze odwrocony kompresor bedzie "wcisniety" w strone lewego kola. przynajmniej tak to rozumiem.. ale ok dziekowka za pomoc;] pozdro z Podkarpacia:}
możesz kręcić w lewo kompresor.
Patrz tu: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?72045-Kompresor-know-how
możesz kręcić w lewo kompresor.
Patrz tu: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?72045-Kompresor-know-how
gdzie tak pisze i czym to jest poparte? bo jak widac na kompresorze na rolce jest strzalka w ktora powinien obracac sie kompresor..
no i jeszcze jedno. jaka jest roznica w pracy kompresora na "lewych obrotach" w stosunku do normalnego kierunku pracy..?
gdzie tak pisze i czym to jest poparte? bo jak widac na kompresorze na rolce jest strzalka w ktora powinien obracac sie kompresor..
no i jeszcze jedno. jaka jest roznica w pracy kompresora na "lewych obrotach" w stosunku do normalnego kierunku pracy..?
jeśli jest odwrócony to pompuje troche więcej niz nie odwrócony było to gdzieś na forum
ja wiem że jesteś nowy ale poszukaj.
zmienia się i odwraca tryby i rotory, kółko będzie się krecilo dalej w lewo ale bebechy w prawo. chodzi ciszej i na vtecu nie spada tak doladownie
poparte doswiadczeniami uzytkownikow
gdzie tak pisze i czym to jest poparte? bo jak widac na kompresorze na rolce jest strzalka w ktora powinien obracac sie kompresor..
no i jeszcze jedno. jaka jest roznica w pracy kompresora na "lewych obrotach" w stosunku do normalnego kierunku pracy..?
Prawie wszystkie hondy z eatonem kręcą go w przeciwną stronę np w mojej. Jest tak jak AltairV pisze im większe obroty tym większa strata doładowania ale bez przesady, mnie na razie wystarcza.
Pytanko mam D15B7 od razu powiem że nie chce wyciskać z tego silnika nie wiadomo ile 150/160km mi starczy na początek, wiem że m62 ma elektro-sprzęgło wiec można sobie go włączyć i wyłączyć i teraz czy jest sens pchać kompresor do tego silnika zakładam że będę jeździł rozsądnie a nie cały czas pałował. Jak to wpłynie na jego żywotność, dodam że w dalekiej przyszłości może zrobię swap na D16z6/y8. Czytałem też o mini me tylko jaki to sens jak i tak kompresor do tego zestawu to raczej słabo bo d15 ma słaby dół poprawcie mnie jeśli się mylę. A z tego co wyczytałem to będę mógł sobie w późniejszym czasie tego m62 zamontować w D16Z6/Y8 bez problemu. Macie jakieś rady dla mnie? Dodam też że nie chcę robić sztuki dla sztuki.
rada nr 1: szukać i czytać. tu jest temat o kompresorach http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?72045-Kompresor-know-how
każda modyfikacja wpływa na żywotność a w jaki sposób to nikt Ci nie powie, może jeździć bezawaryjnie następne 100kkm a może się coś wysypać po 10km, wszystko zależy od stanu silnika
a czy jest sens... sam sobie odpowiedz
OK czyli że tak powiem pozostaje mi szukać dalej odpowiedzi ale dzięki. I kolejne moje pytanie tym razem o rozmiary m62 bo nigdzie się na nie natknąłem znalazłem tylko taki rysuneczek http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm i nie bardzo wiem w jakich to jest jednostkach? może pomożecie?
Przemysl decyzje z doladowaniej d15, ma strasznie cienkie korby i potrafi je szybko wysrac.. d15 nie nadaja sie do tuningu tak jak d16 i b seria
Michalll_1991
24-06-13, 15:14
Przemysl decyzje z doladowaniej d15, ma strasznie cienkie korby i potrafi je szybko wysrac.. d15 nie nadaja sie do tuningu tak jak d16 i b seria
nie no tuningować można, tyle ze takie d15 wlasnie nie bardzo lubia doładowanie, d15 mozna ladnie (efekt/koszt) pomodzic tez jako N/A ;)
ja tam Ci radze zrobic sobie hybrydową skrzynie (imo najlepszy mod), lekki zamach, wydech, dolot, potem jak bedzie mało to sobie podmienisz słupek na d16 i wszystkie te mody z d15 Ci podejda. Bedzie Ci mało to dmuchniesz "bez ryzyka" o korby ;)
Dzięki też tak myślałem wiec sobie dam spokój z tym eatonem :D, a od wydechu i dolotu chciałem zacząć. Gdzie mogę poczytać o tej hybrydowej skrzyni i imo bo nie bardzo kumam.
Jak już piszę to przy okazji http://allegro.pl/tlumik-turboworks-twin-loop-honda-civic-jdm-crx-2-i3358896256.html co sądzicie bo szukam takiego w miarę cichego i nie wiem czy warto? Myślałem jeszcze o http://allegro.pl/kadex-honda-civic-v-hb-ulter-sport-promocja-i3342721291.html. Środkowy już wymieniłem na 2".
http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=19712 a to podejdzie do d15b7 czy lepiej jakiś z kwasówki np.: http://allegro.pl/sportowy-kolektor-4-2-1-civic-d-seria-hi-flow-cat-i3354721526.html ? Pozdrawiam.
Ultera ja mam. Po 3latach jest dużo głosniej niz na poczatku.
Moze lepiej od forumowych sprzedawcow cos kupic.
Tapatalk
Też przeglądam ale nic ciekawego nie znalazłem.
Ale co masz na myśli, że ma być "ciekawy"? Jak szukasz dobrej jakości tłumiki skontaktuj się z użytkownikiem Dealer a nie pożałujesz ;)
Bierz apexi n1 style , na bank bedzie ciekawie :)
Tapatalk
Michalll_1991
01-07-13, 21:14
440 za jakiegos "kadexa" , za tyle to mozna miec z forum lans kwasiaki , przynajmniej wedlug mnie.
Wyzej pytales o :
- imo - in my opinion :P
-skrzynie hybryde - bardzo polecam, wsadzilem z rok temu i japa sie cieszy niezmiernie. mozesz o niej poczytac : http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?106765-Budowa-hybrydowej-skrzyni-bieg%F3w-kilka-pyta%F1
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.