Zobacz pełną wersję : Hamownia, straty mocy
Witam, byłem dzisiaj na hamowni MAHA w Częstochowie którą uznaję za sprawdzoną przez opinię innych na jej temat, widziałem trochę wykresów i naprawdę nie budziły zastrzeżeń jak na poczynione modyfikacje...ja otrzymałem dosyć słaby wynik, zarówno mocy i momentu, auto w mojej opinii jednak jedzie jak się należy...do rzeczy:
Wszystkich ciekawi tylko jedno, strata mocy 68,5KM przez co mamy śmieszną moc na kołach i ogólnie słaby wynik...
Dodam tylko tyle, sprzęgło ma 10k od wymiany, nie budzi zastrzeżeń, skrzynia w pełni sprawna, olej zalewany 15k wstecz, koła o seryjnej średnicy 2,1 bara powietrza, geometria ustawiona, gdzie leży problem w Waszej opinii?
Witam, byłem dzisiaj na hamowni MAHA w Częstochowie którą uznaję za sprawdzoną przez opinię innych na jej temat, widziałem trochę wykresów i naprawdę nie budziły zastrzeżeń jak na poczynione modyfikacje...ja otrzymałem dosyć słaby wynik, zarówno mocy i momentu, auto w mojej opinii jednak jedzie jak się należy...do rzeczy:
Wszystkich ciekawi tylko jedno, strata mocy 68,5KM przez co mamy śmieszną moc na kołach i ogólnie słaby wynik...
Dodam tylko tyle, sprzęgło ma 10k od wymiany, nie budzi zastrzeżeń, skrzynia w pełni sprawna, olej zalewany 15k wstecz, koła o seryjnej średnicy 2,1 bara powietrza, geometria ustawiona, gdzie leży problem w Waszej opinii?
Byłeś w Best-Performance??? Stoi jeszcze bordowy sedan na hali???
Od razu zauważyłem, różni się z zewnątrz tylko kolorem od mojego :)
Osobiście oglądałem i podziwiałem ten ser w bloku :D Fuck up'y widzę cały czas na topie :)
Ale wiesz co, jak mogłeś panewek nie zmienić :confused:
Od razu zauważyłem, różni się z zewnątrz tylko kolorem od mojego :)
Osobiście oglądałem i podziwiałem ten ser w bloku :D Fuck up'y widzę cały czas na topie :)
Ale wiesz co, jak mogłeś panewek nie zmienić :confused:
Był taki plan odrazu po hamowni ale nie wytrzymały hehe
Przez Ciebie gruntowny wywiad ze mną przeprowadzili :p
Przez Ciebie gruntowny wywiad ze mną przeprowadzili :p
mianowice pewnie pytali się czy auto sprawne itp hehe sorry za O.T
strata mocy 68,5KM
Na którym biegu? Im wyższy bieg/prędkość tym wyższe straty.
Czwarty, ale problem wydaje się być już rozwiązany :)
Na którym biegu? Im wyższy bieg/prędkość tym wyższe straty.
zazwyczaj auto hamuje się na cztwartym biegu no chyba, że skrzynia jest 6 :D
Czwarty, ale problem wydaje się być już rozwiązany :)
co było???
Na prawym kole zacisk nie puszcza...ściągało mnie lekko w prawo ale przyzwyczaiłem się i zupełnie w nawyk weszło mi lekkie kontrowanie, niepotrzebnie :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.