Zaloguj się

Zobacz pełn± wersję : podci¶nienie w turbo i kompresorze - map sensor i serwo



HakerPL1
09-11-12, 21:35
witam wszystkich
mam może i głupie pytanie ale nie mogę nigdzie znaleĽć odpowiedzi. przeszukuje googla i forum od godziny i nadal nic. ogólnie to od pewnego czasu chodzi mi po głowie doładowanie silnika, z tym ze sam nie wiem jeszcze czy będzie kompresor czy też turbo. ale nie o to tu chodzi. na razie zbieram na temat tego wszystkiego informację i nigdzie nie mogę doczytać jak to jest z podci¶nieniem na serwo, a dokładniej sk±d je wzi±ć i co z map sensorem? doczytałem ze trzeba by go zmienić, teraz pytanie za 100 punktów - na jaki? :)
będę wdzięczny za wszelkie informacje, a je¶li podobny temat już był to proszę o nakierowanie mnie tam
pozdrawiam wszystkich

DjHammer
09-11-12, 23:21
znam takich co ładuja 0,8 na seryjmym map sensorze i *******ala wiec temat jeden masz zamkniety. na kompresorze i tak wiecej niz 0,7 max w D serii nie pociagniesz w B 0,6

O serwo sie nie martw jak cos to PW

zakit
10-11-12, 11:17
o ile mi wlasnie wiadomo to seryjny map spokojnie obsluzy softa.
dopiero jak bys chcial dmuchac wiecej niz 0.8 przydal by sie map sensor afetermarketowy

HakerPL1
10-11-12, 12:09
szczerze mówi±c my¶lałem ze ten map sensor obsługuje tylko podci¶nienie, a nie nadci¶nienie jak to jest w doładowaniu.
czyli tutaj ta kwestia jest wyja¶niona ;)

a powiedzcie mi, sk±d podci¶nienie na serwo? ogólnie podci¶nienie też jest wytwarzane przez silnik przy zamkniętej przepustnicy, ale czy wystarczy aby serwo działało?

mayday-82
10-11-12, 16:47
co ty sie z tym serwem uparłe¶??? będzie działało normalnie bez żadnych przeróbek niech kto¶ mnie poprawi jak się myle

TomiNeo
10-11-12, 23:25
serwo działa,
map sensor sczytuje doładowanie do 0,75 ale w seryjnym kompie nie ma mapy do nadci¶nienia dlatego trzeba stroić.

jarosz
11-11-12, 10:55
Kolo na serwie z d15b7 + eaton przy pełnym ogniu hamulce same hamowały... Założył serwo z mb6 wszystko wróciło do normy.

Tak swoj± drog± na logikę: wciskasz gaz robi się ci¶nienie w ssaku, odpuszczasz zamyka się przepustnica automatyczne wytważa się podci¶nienie w ssaku, naciskasz hamulec.

zakit
11-11-12, 12:39
Kolo na serwie z d15b7 + eaton przy pełnym ogniu hamulce same hamowały... Założył serwo z mb6 wszystko wróciło do normy.

Tak swoj± drog± na logikę: wciskasz gaz robi się ci¶nienie w ssaku, odpuszczasz zamyka się przepustnica automatyczne wytważa się podci¶nienie w ssaku, naciskasz hamulec.

no to widocznie jego serwo mialo dosyc, bo pozatym ze w mb6 jest wieksze serwo to nic sie nie rozni.

HondaParts
11-11-12, 12:59
Pomijaj±c fakt że na przewodzie do serwa jest zawór jedno kierunkowy :)

A seryjny map obsługuje doładowanie do 0.72b.

HakerPL1
11-11-12, 20:27
czyli wszystko jasne ;) nie byłem pewny czy dobrze kombinowałem z tym podci¶nieniem ale jest tak jak my¶lałem ;)
dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam :)