Zobacz pełn± wersję : podci¶nienie w turbo i kompresorze - map sensor i serwo
witam wszystkich
mam może i głupie pytanie ale nie mogę nigdzie znaleĽć odpowiedzi. przeszukuje googla i forum od godziny i nadal nic. ogólnie to od pewnego czasu chodzi mi po głowie doładowanie silnika, z tym ze sam nie wiem jeszcze czy będzie kompresor czy też turbo. ale nie o to tu chodzi. na razie zbieram na temat tego wszystkiego informację i nigdzie nie mogę doczytać jak to jest z podci¶nieniem na serwo, a dokładniej sk±d je wzi±ć i co z map sensorem? doczytałem ze trzeba by go zmienić, teraz pytanie za 100 punktów - na jaki? :)
będę wdzięczny za wszelkie informacje, a je¶li podobny temat już był to proszę o nakierowanie mnie tam
pozdrawiam wszystkich
znam takich co ładuja 0,8 na seryjmym map sensorze i *******ala wiec temat jeden masz zamkniety. na kompresorze i tak wiecej niz 0,7 max w D serii nie pociagniesz w B 0,6
O serwo sie nie martw jak cos to PW
o ile mi wlasnie wiadomo to seryjny map spokojnie obsluzy softa.
dopiero jak bys chcial dmuchac wiecej niz 0.8 przydal by sie map sensor afetermarketowy
szczerze mówi±c my¶lałem ze ten map sensor obsługuje tylko podci¶nienie, a nie nadci¶nienie jak to jest w doładowaniu.
czyli tutaj ta kwestia jest wyja¶niona ;)
a powiedzcie mi, sk±d podci¶nienie na serwo? ogólnie podci¶nienie też jest wytwarzane przez silnik przy zamkniętej przepustnicy, ale czy wystarczy aby serwo działało?
co ty sie z tym serwem uparłe¶??? będzie działało normalnie bez żadnych przeróbek niech kto¶ mnie poprawi jak się myle
serwo działa,
map sensor sczytuje doładowanie do 0,75 ale w seryjnym kompie nie ma mapy do nadci¶nienia dlatego trzeba stroić.
Kolo na serwie z d15b7 + eaton przy pełnym ogniu hamulce same hamowały... Założył serwo z mb6 wszystko wróciło do normy.
Tak swoj± drog± na logikę: wciskasz gaz robi się ci¶nienie w ssaku, odpuszczasz zamyka się przepustnica automatyczne wytważa się podci¶nienie w ssaku, naciskasz hamulec.
Kolo na serwie z d15b7 + eaton przy pełnym ogniu hamulce same hamowały... Założył serwo z mb6 wszystko wróciło do normy.
Tak swoj± drog± na logikę: wciskasz gaz robi się ci¶nienie w ssaku, odpuszczasz zamyka się przepustnica automatyczne wytważa się podci¶nienie w ssaku, naciskasz hamulec.
no to widocznie jego serwo mialo dosyc, bo pozatym ze w mb6 jest wieksze serwo to nic sie nie rozni.
HondaParts
11-11-12, 12:59
Pomijaj±c fakt że na przewodzie do serwa jest zawór jedno kierunkowy :)
A seryjny map obsługuje doładowanie do 0.72b.
czyli wszystko jasne ;) nie byłem pewny czy dobrze kombinowałem z tym podci¶nieniem ale jest tak jak my¶lałem ;)
dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.