Zobacz pełną wersję : Naprawa maglownicy
Witam mam problemik bo moja maglownica ma luzy i już cieknie przez co się nie nadaje do użytku :mad:. Mam też drugą która z jednej strony cieknie na pewno ale jest w stanie bdb beż żadnych luzów chciał bym ją sobie zregenerować czyli wymienić uszczelniacze itp. Co tam potrzeba i pojawia się problem bo nie mogę nigdzie znaleźć zestawu naprawczego :confused:. na google to konkretnie nic nie ma do tego modelu co trzeba (chyba że jak szukać nie potrafię / to prosił o pomoc :rolleyes:) lub ew. gdzie mogę to namierzyć.
i jak ktoś już przerabiał magiel można podrzucić jakieś wskazówki lub ew. większe problemy z ową pracą
Za pomoce porady itp. z góry dziękuję .
jeśli chodzi o uszczelniacze ja poszedłem do pierwszego sklepu motoryzacyjnego, i kupiłem zapłaciłem 85zł, troche zabawy jest z wyciąganiem, trzeba pamiętać ze przed założeniem uszczelniaczy trzeba starannie obczyścić miejsce. Mi robota zajęła około dnia z przerwami + 3 piwa :D , ogólnie już jezdze 6 miesiąc i żadnego wycieku nie ma
No dzięki kolego za jakieś konkretne info :) a jak z pracą magla jakieś różnice są np. kierownica lżej lub ciężej i czy jest coś na co trzeba bardziej uważać podczas rozbierania
po prostu jak będziesz rozbierał to bez nerwów, co do pracy magla to tak samo przed jak i po, olej mi sie lał intensywnie pol zbiorniczka na jakies 120KM ale luzów żadnych nie miałem na kierownicy, jak już zdemontujesz to wszystko to warto zmienić drązki kierownicze jeśli już długo nie mialeś ich wymienianych bo jest mniej zabawy przy wymianie jak będziesz wszystko miał na zewnątrz,
http://img696.imageshack.us/img696/6096/drazek.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/696/drazek.jpg/)
Końcówki drążka prawie nówki niedawno wymieniane, drążki jeszcze w dobrym stanie no nic tylko brać się do roboty dzięki za pomoc :) Pozdrawiam
Jak coś wymodzisz to napisz relacje, jakieś foty mile widziane :)
ja pewnie na dniach dostane magla, to moge zrobić krok po kroku z fotkami jak to zrobić, każdego co znam ma problem z cieknącą przekładnia kierownicza hehehe honda dała dupy z tą częścia
Czy ja wiem czy z dupy:confused: Trzeba pamiętać że 5 gen ma już najmniej 16-17 lat w tym momencie w nowych samochodach siada zwykle po ok.6 latach jak nie szybciej
no w sumie dobry pomysł dołożyć manuala gdzieś na forum :D
Ja moim paździochem już 5 lat śmigam, i póki co było ok, ale coś mam wrażenie że się nieco pocić zaczyna gdzieś na obudowie przy tym drążku z kabiny hehe, z zeszłą zimę może jakiś skok ciśnienia był i trochę puściło, bo też na łączeniu chłodniczki z przewodem gumowym się lekko spociło. Sezon minął i póki co brak widocznych ubytków w zbiorniczku.
czytalem ze jeszcze przekladnie wsadzaja z jakies toyoty o wspomaganiu elektrycznym, ale mysle ze to drogi zabieg :-) , i trzeba pamietac nie kazda cieknaca przekladnie sam naprawisz po wymianie uszczelniaczy, jesli masz luzy moze okazac sie ze potrzebny bedzie zabieg chromowania prowadnic koszt okolo 400zl za zregenerowanie, pisales ze masz dwie to napraw ta gdzie nie masz luzow, a ta stara sprzedaj albo oddaj potrzebujacym :-P
Do uszczelnienia maglownicy będą nam potrzebne ORINGI takie jak:
50x2,4mm - 50gr
31,5x24mm - 2zł
27,5x2mm - 1zł
2x-37x1,5mm - 4zł
43,5x2mm - 2zł
w porównaniu z gotowym zestawem naprawczym który znalazłem gdzieś w sieci za 130zł cena 9,50zł nie jest zła :D
Spoko, a co jak mi poci się tylko delikatnie na tej śrubie do regulacji niby? Jeszcze tego nie ruszałem nigdy, jest tam jakieś uszczelnienie? Może trzeba uszczelnić to.
Będą jakieś foty z zabiegu wymiany tych uszczelniaczy?
Spoko, a co jak mi poci się tylko delikatnie na tej śrubie do regulacji niby? Jeszcze tego nie ruszałem nigdy, jest tam jakieś uszczelnienie? Może trzeba uszczelnić to.
Będą jakieś foty z zabiegu wymiany tych uszczelniaczy?
w manualu masz wszystko opisane ładnie jak rozebrać i jak złożyć oraz wykaz oringów, z niektórymi jest problem dostać
Camellia Racing
26-01-13, 11:28
maverik a jakieś fotki masz z regeneracji ? ;)
A jest gdzies jakis tutorial, jak to zrobic? Ja w przyszlym tyg sprobuje to zrobic, ale potrzebuje wiecej materialow, jakby ktos dysponowal jakimis, albo bylby w stanie mi wytlumaczyc, jak to zrobic, bylbym wdzieczny! ;)
Szkoda ze tak pozno znalazlem temat bo ja kupilem uzywke maglownice i wymienilem :/
konstruktor
20-02-13, 09:29
A jest gdzies jakis tutorial, jak to zrobic? Ja w przyszlym tyg sprobuje to zrobic, ale potrzebuje wiecej materialow, jakby ktos dysponowal jakimis, albo bylby w stanie mi wytlumaczyc, jak to zrobic, bylbym wdzieczny!
oczywiście całość jest w Manualu:
manual rozdział 17. (dla civic'a od '96r.
tutaj kilka dodatków:
1. rozebranie magla i wymiana osprzętu:
http://raz-veinz.com/Blog/?p=304
2. demontaż + montaż maglownicy:
http://www.youtube.com/watch?v=aDhnrS1Y96w
http://www.youtube.com/watch?v=ttKBE4QdTJ0
3. rozpiska zelementów:
http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9832,9833,9834,9835,9836,9837&npl=17S0301&_nplgrp=4&nplblk=B__3310
http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9832,9833,9834,9835,9836,9837&npl=17S0301&_nplgrp=4&nplblk=B__3320
a jak to sie ma do Civic'ow do 95r?
a jak to sie ma do Civic'ow do 95r?
Ale o co Ci chodzi dokładnie, w pierwszym linku masz to samo. To są ogólnie bliźniacze układy.
Schemat EG/EJ: http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9416,9417&npl=17SR301&_nplgrp=4&nplblk=B__3310
hmm, też robiłem regeneracje magła. Co i jak napisałem w dziale 91-95. Koszt uszczelek koło 10-15 zł Robiłem w wakacje, do tej pory się trzyma i jeżdżę bez wycieków ;)
konstruktor
26-02-13, 21:28
hmm, też robiłem regeneracje magła. Co i jak napisałem w dziale 91-95. Koszt uszczelek koło 10-15 zł Robiłem w wakacje, do tej pory się trzyma i jeżdżę bez wycieków
jeśli możesz to wrzuć tutaj linka do tego tematu (na pewno innym się przyda) , szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem.
Słabo szukałeś:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?150526-Zestaw-naprawczy-przek%B3adni-kierowniczej
Nic konkretnego tam nie ma, tylko w poście piątym numerek uszczelniacza i rozmiary, resztę oringów znajdziesz w manualu z USA. Dodam, że ja kupiłem zamiennik, trochę cieńszy, ale te same średnice i jest bajka :o
konstruktor
27-02-13, 21:01
Słabo szukałeś:
http://www.civicklub.pl/forum/showth...i-kierowniczej
.....
widziałem tego posta i ten temat . Myślałem że więcej danych gdzieś podałeś.
mimo wszystko nr w/w NOK'a się przyda .... :)
Tego NOKa już nie sprzedają, tylko zamienniki.
konstruktor
28-02-13, 21:17
może komuś się przyda:
zestaw naprawczy magla dla civica 6g:
http://steeringseals.com/civic-3.html
hmm, zamiennik NOKa kupisz za 3-4 zł a reszte oringów po 20-50 gr sztuka, trzeba zacząć kompletować takie zestawy i sprzedawać na allegro :D 15 zł wkładu, 1000% zysku :D
karmel a jeśli poci mi się przy tej śrubie regulacyjnej, to tam oring jakiś jest czy to na silikon składać trzeba :) Mało tam miejsca aby bez zdejmowania magla coś pogrzebać :]
Aaa jest o-ring na tej śrubie. Manual prawdę powie :P
Kolego maverik i inni Koledzy którzy zdążyli zrobić już przekładnie kierowniczą ;) bo ja dopiero zaczynam i mam dylemat jakiego dokładnie smaru użyć do smarowania listwy i tych wszystkich o-ring, manual podaje 08733-B070E i nie bardzo mogę zlokalizować co to za smar, wydaje mi się że jakiś sylikonowy ale wolę być pewien :confused:
A co to o-ring'ów to nie ma problemu z dostaniem gorzej jest z 2 głównymi najważniejszymi uszczelniaczami :eek: w haparts mają za 315 zł cały kpl. praktycznie ale to już się nie kalkuluje tak bardzo.
Ten link od konstruktor http://steeringseals.com/civic-3.html jest ok jest tam nawet do naszych 5g ale też nie wiadomo co te zdjęcia wszędzie takie same mają ciężko ciężko :p
Odkopię nieco temat, zamierzam zregenerować swoją maglownicę (puszcza olej od strony łączenia z kierownicą).
Czy ktoś zna jakieś gotowe zestawy naprawcze do przekładni kierowniczej lub potwierdza, że użył w/w uszczelniaczy/uszczelek?
Wyciek mam gdzieś tutaj:
https://images84.fotosik.pl/401/9ccc8942bac30cb5.png (http://www.fotosik.pl/zdjecie/9ccc8942bac30cb5)
Więc pewnie problem leży tutaj:
https://c2.staticflickr.com/8/7313/16343321366_9bf3c30583_z.jpg
https://c1.staticflickr.com/9/8668/15746855324_1853c087d6_z.jpg
oczywiście całość jest w Manualu:
manual rozdział 17. (dla civic'a od '96r.
tutaj kilka dodatków:
1. rozebranie magla i wymiana osprzętu:
http://raz-veinz.com/Blog/?p=304
2. demontaż + montaż maglownicy:
http://www.youtube.com/watch?v=aDhnrS1Y96w
http://www.youtube.com/watch?v=ttKBE4QdTJ0
3. rozpiska zelementów:
http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9832,9833,9834,9835,9836,9837&npl=17S0301&_nplgrp=4&nplblk=B__3310
http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9832,9833,9834,9835,9836,9837&npl=17S0301&_nplgrp=4&nplblk=B__3320
Do uszczelnienia maglownicy będą nam potrzebne ORINGI takie jak:
50x2,4mm - 50gr
31,5x24mm - 2zł
27,5x2mm - 1zł
2x-37x1,5mm - 4zł
43,5x2mm - 2zł
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.