eirik25
12-07-05, 15:48
witam, mam problem
z góry uprzedzam,ze nie wiem jak fachowo sie nazywaja te cosie o ktorych pisze.
przy przepustnicy sa trzy elektorniczne urzadzenia, dwa identyczne i jeden od wolnych obrtów IAC ten elektormagnes czy cos tam.
na jednym z tych dwoch identycznych (dokladnie na czujniku cisnienia w kolektorze dolotowym (MAP)) szlag trafil mi wtyczke, tzn kupilem juz z polamana i kable byly przylutowane do koncówek. niedawno mi sie urwaly kable i teraz mam problem bo nie wiem w jakiej kolejnosci przylutowac je spowrotem. czy mam zrobic dokladnie tak jak na drugim urzadzeniu? bo jak tak robie to samochod ma 400ob, potem zapala sie kontorlka check engine i podbija do 1400obr.
prosze o pomoc, jesli nie elektroniczna to chociaz podpowiedz gdzie mam pojechac,zeby mi to sprawnie i bez wiekszych kosztów naprawili.
acha...inne kombinacje kabli trzymaja 800obr.ale po wcisnieciu pedalu gazu samochod sie dlawi i gasnie.
z góry uprzedzam,ze nie wiem jak fachowo sie nazywaja te cosie o ktorych pisze.
przy przepustnicy sa trzy elektorniczne urzadzenia, dwa identyczne i jeden od wolnych obrtów IAC ten elektormagnes czy cos tam.
na jednym z tych dwoch identycznych (dokladnie na czujniku cisnienia w kolektorze dolotowym (MAP)) szlag trafil mi wtyczke, tzn kupilem juz z polamana i kable byly przylutowane do koncówek. niedawno mi sie urwaly kable i teraz mam problem bo nie wiem w jakiej kolejnosci przylutowac je spowrotem. czy mam zrobic dokladnie tak jak na drugim urzadzeniu? bo jak tak robie to samochod ma 400ob, potem zapala sie kontorlka check engine i podbija do 1400obr.
prosze o pomoc, jesli nie elektroniczna to chociaz podpowiedz gdzie mam pojechac,zeby mi to sprawnie i bez wiekszych kosztów naprawili.
acha...inne kombinacje kabli trzymaja 800obr.ale po wcisnieciu pedalu gazu samochod sie dlawi i gasnie.