Zobacz pełną wersję : laminaty 5gen
zdzichu9311
02-11-12, 11:24
Witam , za niedługo moja hunda idzie do malowania i zmieniam maskę na laminatową i rozważam jeszcze zmianę błotników odrazu :)
Ale zastanawiam się jak jest ze spasowaniem tego wszystkiego i jak z użytkowaniem w okresie zimowym i ogólnie :)
i od kogo najlepiej te rzeczy kupić :)
Prosiłbym was o pomoc :)
bialyspecjal
02-11-12, 11:42
powiem tak-jesli Hanka nie byla bita w przud i od boku to ok zakladaj ale jesli byla to juz tego tak nie spasujesz. blache troche odksztalcisz itp a tego juz nie. na forum jest gosc ZonerAT on sie tym zajmuje. ja zakladalem przod i tyl do jajka to tyl zostal a przod nie bardzo nam sie pasowal wiec mam metal maske. ja na burte nie narzekam,zakladana w marcu i nic sie nie dzieje jak do tej pory i nawet moj blacharz byl w szoku z jakosci wykonania-mowil ze rzadko sie zdarza zeby cos kupic takiego i nie przerabiac a tu bylo p&p. takie jest nasze(blacharza i moje zdanie)
ZonerAT potwierdzam maska burta błotniki szyber wszystko super spasowanie i wykonanie
u mnie maska igła burta słabo. Dupa była bita. Także tylko jeśli masz spasowanie orajt, wtedy laminaty od ZonerAT wchodzą jak masło
a jak jest z szyberem cenowo i jak ze spasowaniem? Domyka się dobrze z uszczelkami?
Też mam burtę laminat i miałem lekko walony lewy tył i burta odstaje..
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=civic+laminat&category=620
szyber 185zł ale jak już cośod niego brałeś albo powiesz że z civic klubu czy PasswordJDM to de 15zł mniej
Witam , za niedługo moja hunda idzie do malowania i zmieniam maskę na laminatową i rozważam jeszcze zmianę błotników odrazu :)
Ale zastanawiam się jak jest ze spasowaniem tego wszystkiego i jak z użytkowaniem w okresie zimowym i ogólnie :)
i od kogo najlepiej te rzeczy kupić :)
Prosiłbym was o pomoc :)
laminaty zdecydowanie bardziej pracuja. jedyna rzecza na jaka bym sie zdecydowal to maska z laminatu. pomysl czy nie lepiej wziasc carbonowe nadkola jak juz. owszem nie sa tanie, ale wytrzymalsze niz laminat i generalnie imho jakos lepiej prezentujace sie. jak malujesz nadkola w kolor budy to wzialbym blache na nadkola czyli tradycyjnie, bo w sumie jaka redukcje masy nadkolami zrobisz? poza tym kazdy najazd na kraweznik i oparcie sie zderzakiem powoduje prace na zapinkach przy blotnikach. podobnie kiedys byl temat z laminatem na tylnich nadkolach i ich trwaloscia sposobem "dospawania" ich do nadkola stalowego plus zamontowanie zderzaka i umarlo to smiercia naturalna. jedyne jak pisze gdzie sensownie jest isc w laminat to maska. i tez albo nie malowalbym jej tylko dorzucil okleine 3m jakas plus zapinki. masz copue widze, wiec tylnej burty nie zamontujesz a to dla mnie jedyny sens maska i burta z laminatu w civicu.
maski do 5 gena z carbonu widzialem od 900 zl ostatnio. pomysl czy nie warto dolozyc i miec juz profi lekka maske.
a jesli samochod byl bity, wydaje mi sie delikatnie, ma pas przedni spawany, to po wymianie pasa nie spasowalby maski i nadkoli z laminatu?
jak dobry blacharz to zrobi fabryke
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.