dresu
01-11-12, 12:20
Witam :) Po zimie chcę zeswapować swoje d15b2 bo jest w tragicznym stanie, i rozważam kilka opcji, nie wiem którą wybrać więc prosiłbym was o pomoc
Opcja nr 1 dohc non vtec - D16A9/Z5 ( i tutaj loteria bo nie wiadomo w jakim stanie dostanę silnik)
Opcja nr 2 sohc vtec : i tutaj 'składak' (taki pomysł narodził mi się w głowie, jeśli jest do niczego to mnie poprawcie) dół silnika d16z2/a6, tłoki doprężające pm7, czapka od d16z6, uszczelka pod głowice y7
Dodam że budżet jaki będe mógł przeznaczyć na silnik nie przekroczy 1500zł
Opcja nr 1 dohc non vtec - D16A9/Z5 ( i tutaj loteria bo nie wiadomo w jakim stanie dostanę silnik)
Opcja nr 2 sohc vtec : i tutaj 'składak' (taki pomysł narodził mi się w głowie, jeśli jest do niczego to mnie poprawcie) dół silnika d16z2/a6, tłoki doprężające pm7, czapka od d16z6, uszczelka pod głowice y7
Dodam że budżet jaki będe mógł przeznaczyć na silnik nie przekroczy 1500zł