Zobacz pełną wersję : EP4 modzenie
Witam, czy ktoś może mi podpowiedzieć odnośnie EP4 jaką większą turbinę można założyć ( od czego ) ?
W EP4 nie za bardzo jest co modzić. Ma ten lipny silnik Opla który tak naprawdę pochodzi z Isuzu.
Zacznij od podstaw,większy IC, jakiś program o ile się wgl. da :rooleyes:
Tzn ogolnie poszukaj niekoniecznie na tym forum watkow co mozna zrobic w tym 1.7
Sam program to jakies bezpieczne bez stresu 125-130 koni, jak dolozysz intercooler to moze jeszcze cos ugrasz , ewentualnie mozna pokusic sie o wydech.
Turbo wiekszego nie wsadzisz ( np z 2.2 diesla ) bo turbo dziura bedzie niemilosierna no a przynajmniej spora.
Najlepsza opcja i stosunkowo nie tak strasznie droga ktora przyniesie Ci efekty bedzie intercooler + program
IC, Wydech ( ile cali? robię przelot ) i program jest w planach .. myślałem, że wrzucę jeszcze jakąś większą turbinę ale widzę, że słabo ;(
ile cali? robię przelot
2-2,25 cala max.
Nie rób przelotu bo bedzie głośno pracował (czytaj-nie fajnie bulgotał)
To nie benzyniak,że bedzie ryczał jak CRX :p
Zacznij od IC potem program i już powinno Ci starczyć.
jeździłem autami z grupy VW w dieslu na pełnych przelotach bez tłumików i pięknie to brzmiało i jeździło. Ale silnik silnikowi nie równy dlatego tutaj mam obawy .. Diesla VW bardzo fajnie się modzi honda trochę mnie tu rozczarowała ;(
Tu masz diesla isuzu a nie hondy, osprzet conajwyzej hondowski. Konstrukcja dobra jakby nie bylo, mysle ze nie ma co narzekac
Zrob program i icka i bedzie to jechac, ja nie wiem ile Ty oczekujesz od diesla ktory z zalozenia raczej ma byc ekonomiczny i chyba nie jest specjalnym zaskoczeniem ze nie byl budowany z mysla o modyfikacjach :)
Byl goscio u nas na forum ktory mial EP4 zrobione optycznie na EP3 a pod maska 1.7 137hp (nick boogie) - gadalem z nim o modach w jego aucie tutaj fragment wiadomosci:
"ja sam tego nie robilem a byly to mody porpzedniego wlasciciela... wydech 1500zl program 1500-2000zl w mastersie, IC orurowanie i down pipe jakei 5000zl.. ooglnie polecalbym sam rpogram w masterstuning i ew pozbycie sie katalizatora z wydechu. da to jakeis 128-132km gdize u mnie bylo 137km
po programie bedize mniej palic i lepiej jechac warunek to zdrowy egzemplarz bo jak turbo kiepskie to przy podniesionym cisnieniu szybciej sie skonczy"
"ja sam tego nie robilem a byly to mody porpzedniego wlasciciela... wydech 1500zl program 1500-2000zl w mastersie, IC orurowanie i down pipe jakei 5000zl.. ooglnie polecalbym sam rpogram w masterstuning i ew pozbycie sie katalizatora z wydechu. da to jakeis 128-132km gdize u mnie bylo 137km
po programie bedize mniej palic i lepiej jechac warunek to zdrowy egzemplarz bo jak turbo kiepskie to przy podniesionym cisnieniu szybciej sie skonczy"
No dobra okej,ale to są duże pieniądze. To zależy też kto robi i za ile.
Wydech- koszt da się ograniczyć na 1000zł powiedzmy. Katalizator wyrzucić. Jak ma kopcić to i tak bedzie kopcił choć to nie reguła.
Program- nie bądźmy śmieszni na pewno nie 1500zł :eek: Max. 1000zł
IC 300/400zł i na tym koniec.
To rozmowa sprzed ja wiem, co najmniej 2 lat wiec ceny troche pospadaly, chodzilo o zakres modyfikacji bardziej kogos kto juz to robil:)
No właśnie ja mam ep4 zrobione całe na type r i dlatego chciałem jeszcze, żeby to jeździło jako tako. Program mam już umówiony po IC i wydechu. Wydech robię pełen przelot bez tłumików tylko myślę jeszcze nad średnicą.
Moja rada-poczekaj jeszcze z rok dwa jak zaczną wymontowywać silniki z IX gen'a 1.6i-DTEC i wtedy swap na prawdziwego Diesla Hondy :p
Mówię Ci- 2,25 wystarczy Ci w zupełności.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.