PDA

Zobacz pełną wersję : EP4 modzenie



Korzon
31-10-12, 20:31
Witam, czy ktoś może mi podpowiedzieć odnośnie EP4 jaką większą turbinę można założyć ( od czego ) ?

Lucas.FK2
31-10-12, 22:26
W EP4 nie za bardzo jest co modzić. Ma ten lipny silnik Opla który tak naprawdę pochodzi z Isuzu.
Zacznij od podstaw,większy IC, jakiś program o ile się wgl. da :rooleyes:

iljash
31-10-12, 22:41
Tzn ogolnie poszukaj niekoniecznie na tym forum watkow co mozna zrobic w tym 1.7
Sam program to jakies bezpieczne bez stresu 125-130 koni, jak dolozysz intercooler to moze jeszcze cos ugrasz , ewentualnie mozna pokusic sie o wydech.

Turbo wiekszego nie wsadzisz ( np z 2.2 diesla ) bo turbo dziura bedzie niemilosierna no a przynajmniej spora.

Najlepsza opcja i stosunkowo nie tak strasznie droga ktora przyniesie Ci efekty bedzie intercooler + program

Korzon
01-11-12, 19:09
IC, Wydech ( ile cali? robię przelot ) i program jest w planach .. myślałem, że wrzucę jeszcze jakąś większą turbinę ale widzę, że słabo ;(

Lucas.FK2
01-11-12, 22:41
ile cali? robię przelot
2-2,25 cala max.
Nie rób przelotu bo bedzie głośno pracował (czytaj-nie fajnie bulgotał)

To nie benzyniak,że bedzie ryczał jak CRX :p

Zacznij od IC potem program i już powinno Ci starczyć.

Korzon
02-11-12, 08:40
jeździłem autami z grupy VW w dieslu na pełnych przelotach bez tłumików i pięknie to brzmiało i jeździło. Ale silnik silnikowi nie równy dlatego tutaj mam obawy .. Diesla VW bardzo fajnie się modzi honda trochę mnie tu rozczarowała ;(

iljash
02-11-12, 14:55
Tu masz diesla isuzu a nie hondy, osprzet conajwyzej hondowski. Konstrukcja dobra jakby nie bylo, mysle ze nie ma co narzekac

Zrob program i icka i bedzie to jechac, ja nie wiem ile Ty oczekujesz od diesla ktory z zalozenia raczej ma byc ekonomiczny i chyba nie jest specjalnym zaskoczeniem ze nie byl budowany z mysla o modyfikacjach :)

nyndz
02-11-12, 18:35
Byl goscio u nas na forum ktory mial EP4 zrobione optycznie na EP3 a pod maska 1.7 137hp (nick boogie) - gadalem z nim o modach w jego aucie tutaj fragment wiadomosci:

"ja sam tego nie robilem a byly to mody porpzedniego wlasciciela... wydech 1500zl program 1500-2000zl w mastersie, IC orurowanie i down pipe jakei 5000zl.. ooglnie polecalbym sam rpogram w masterstuning i ew pozbycie sie katalizatora z wydechu. da to jakeis 128-132km gdize u mnie bylo 137km

po programie bedize mniej palic i lepiej jechac warunek to zdrowy egzemplarz bo jak turbo kiepskie to przy podniesionym cisnieniu szybciej sie skonczy"

Lucas.FK2
02-11-12, 20:07
"ja sam tego nie robilem a byly to mody porpzedniego wlasciciela... wydech 1500zl program 1500-2000zl w mastersie, IC orurowanie i down pipe jakei 5000zl.. ooglnie polecalbym sam rpogram w masterstuning i ew pozbycie sie katalizatora z wydechu. da to jakeis 128-132km gdize u mnie bylo 137km

po programie bedize mniej palic i lepiej jechac warunek to zdrowy egzemplarz bo jak turbo kiepskie to przy podniesionym cisnieniu szybciej sie skonczy"


No dobra okej,ale to są duże pieniądze. To zależy też kto robi i za ile.
Wydech- koszt da się ograniczyć na 1000zł powiedzmy. Katalizator wyrzucić. Jak ma kopcić to i tak bedzie kopcił choć to nie reguła.
Program- nie bądźmy śmieszni na pewno nie 1500zł :eek: Max. 1000zł
IC 300/400zł i na tym koniec.

nyndz
02-11-12, 21:06
To rozmowa sprzed ja wiem, co najmniej 2 lat wiec ceny troche pospadaly, chodzilo o zakres modyfikacji bardziej kogos kto juz to robil:)

Korzon
05-11-12, 10:20
No właśnie ja mam ep4 zrobione całe na type r i dlatego chciałem jeszcze, żeby to jeździło jako tako. Program mam już umówiony po IC i wydechu. Wydech robię pełen przelot bez tłumików tylko myślę jeszcze nad średnicą.

Lucas.FK2
08-11-12, 18:38
Moja rada-poczekaj jeszcze z rok dwa jak zaczną wymontowywać silniki z IX gen'a 1.6i-DTEC i wtedy swap na prawdziwego Diesla Hondy :p
Mówię Ci- 2,25 wystarczy Ci w zupełności.