Zobacz pełną wersję : wymiana rozrządu-głośna praca silnika (dziwne dźwięki, hałas)
proszę o pomoc
posiadam Hondę Civic z 2000 roku silnik 1,4 90KM
samochód zawsze przyśpieszał płynnie tak 3500 obrotów w górę i nie mówię że było zbyt cicho
po wymianie rozrządu od obrotów 3500 silnik zaczął pracować o wiele wiele głośniej, inaczej, trochę szumi, dziwne gwizdy, że skręca a jestem osobą co nie lubi jak nawet delikatnie coś puka czy piszczy, drży
może ktoś wie jaka jest tego przyczyna??
czy mechanik zrobił fuszerkę? czy to jakieś małe nie dociągnięcie?
proszę o szybką pomoc
Mnie również coś świszczy po wymianie rozrządu przy około 1500 obrotów na ciepłym silniku. Podobno jest za bardzo naciągnięty pasek.
Mnie również coś świszczy po wymianie rozrządu przy około 1500 obrotów na ciepłym silniku. Podobno jest za bardzo naciągnięty pasek.
Ja też mam problem w okolicy 1500 obrotów - słychać jakieś jakby obcieranie - nie wiem jak to nazwać. Tylko w przedziale 1000-1500, poza tym wszystko działa jak należy
Mnie również coś świszczy po wymianie rozrządu przy około 1500 obrotów na ciepłym silniku. Podobno jest za bardzo naciągnięty pasek.
Stawiam we wszystkich przypadkach na za mocno napiety pasek :) I radze się tym szybko zająć :P
Radzę udac się do mechanika i powiedzieć jakie są objawy .Niech poprawi e/w sprawdzi co jest przyczyną głosnej pracy.Osobiście myślę ze dał D.
Stawiam we wszystkich przypadkach na za mocno napiety pasek :) I radze się tym szybko zająć :P
Montowałem sam. Wszystko jak w manualu krok po kroku. Klucz dynamometryczny też posiadam.
Pierwszego dnia zauważyłem ten odgłos, rozebrałem jeszcze raz, złożyłem - to samo.
Zrobiłem już 1000km i nic się nie zmieniło. Śladów ocierania brak, a odgłos jakby pasek obcierał o plastik właśnie :/
Pompa GMB, pasek Mitsuboshi, Rolka SKF
A jesteście pewni, że to rozrząd?
Może to pasek klinowy.
;1789698']Montowałem sam. Wszystko jak w manualu krok po kroku. Klucz dynamometryczny też posiadam.
Pierwszego dnia zauważyłem ten odgłos, rozebrałem jeszcze raz, złożyłem - to samo.
Zrobiłem już 1000km i nic się nie zmieniło. Śladów ocierania brak, a odgłos jakby pasek obcierał o plastik właśnie :/
Pompa GMB, pasek Mitsuboshi, Rolka SKF
Jak ściągniesz pokrywe zaworów to masz na niej taki czarn nalot ? Kiedyś czytałem ze ktoś zapomniał założyć na kolo pasowe takiej metalowej blaszki i pasek się obsuwał
A jesteście pewni, że to rozrząd?
Może to pasek klinowy.
x2
Jaką "metalową blaszkę" masz na myśli ? Nic takiego nie kojarzę.
;1792118']Jaką "metalową blaszkę" masz na myśli ? Nic takiego nie kojarzę.
Sciągasz wszystkie paski poźniej koło pasowe i zostaje Ci tylko zebatka od korbowodu. Za nią lub za kołem pasowym jest taka mala okrągłą blaszka ;P
Sciągasz wszystkie paski poźniej koło pasowe i zostaje Ci tylko zebatka od korbowodu. Za nią lub za kołem pasowym jest taka mala okrągłą blaszka ;P
już chyba wiem o co chodzi :) W D serii występuje za zębatką. Natomiast w B jest jeszcze druga przed zębatką.
Tak czy owak ja tego nie dotykałem nawet, koledzy przypuszczam że też.
Nie zamontowanie jej/ich może faktycznie powodować cięcie krawędzi paska
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.