gruszkin
31-10-12, 14:41
Witam,
Po raz trzeci atakuję z problemem wyskakującej dwójki.
Problem pojawił się po zrobieniu hybrydy na bazie skrzyni s40 z d14. Wsadzone zostało FD 4.25 z d15b2 i 3 oraz 4 bieg z CRXa.
Zostały wymienione synchronizatory każdego poza piątym biegu więc to odpada. Dwójka wyskakuje tylko przy łągodnym schodzeniu z obrotów podczas hamowania silnikiem , gdzieś na poziomie 2tys. obrotów. Próby szarpania skrzynią czyli nagłe puszczanie gazu przy wyższych obrotach nie powodują wypadania dwójki. Zdarza się też że dwójka wypadnie na nierównościach przy wduszonym pedale gazu.
Czy możliwe że to wina stoczenia 3 biegu CRXa (może został stoczony za mocno albo coś?)... Biegi były przy składaniu w raczej dobrym stanie, zębatki całe... Mi wyczerpały się pomysły, ma ktoś coś konkretnego?
Po raz trzeci atakuję z problemem wyskakującej dwójki.
Problem pojawił się po zrobieniu hybrydy na bazie skrzyni s40 z d14. Wsadzone zostało FD 4.25 z d15b2 i 3 oraz 4 bieg z CRXa.
Zostały wymienione synchronizatory każdego poza piątym biegu więc to odpada. Dwójka wyskakuje tylko przy łągodnym schodzeniu z obrotów podczas hamowania silnikiem , gdzieś na poziomie 2tys. obrotów. Próby szarpania skrzynią czyli nagłe puszczanie gazu przy wyższych obrotach nie powodują wypadania dwójki. Zdarza się też że dwójka wypadnie na nierównościach przy wduszonym pedale gazu.
Czy możliwe że to wina stoczenia 3 biegu CRXa (może został stoczony za mocno albo coś?)... Biegi były przy składaniu w raczej dobrym stanie, zębatki całe... Mi wyczerpały się pomysły, ma ktoś coś konkretnego?