PDA

Zobacz pełną wersję : B18C4,wtryski z eclipse turbo 450cc ,resistor box?



dzidziaz_
31-10-12, 12:02
Witam składam do kupy B18C4 +eaton M62,posiadam wtryski z mitsubishi eclipse turbo niebieske 450cc,podobno potrzebuje do sprawnego działania tych wtrysków resistor box aby nie usmażyć kompa

Czy faktycznie potrzebuje tego resistor boxa?
Skąd/od jakiego auta zdobędę to ustrojstwo?

81saren
31-10-12, 12:59
Obadaj jaka maja rezystancje wtryskiwacze.
Jezeli bedzie potrzeba to poszukaj z Hondy 4 gen , crx itp. tam wystepowaly boxy

niska rezystancja ok 5 ohm / wysoka ok 13 ohm

dzidziaz_
31-10-12, 13:04
Fajnie,ze Saren odpowiedziales,bo wtryski są od grubego1983 wiec moze wiesz cos wiecej o nich,brane od Ciebie z garazyku w sobotę z zestawem kompresora M62

Fawor
31-10-12, 13:08
w 5 i 6 genie:
wtryski niskoomowe - trzeba puścić sygnał przez rezystor
wysokoomowe - nic nie robimy.

81saren
31-10-12, 13:09
Nawet niewidzialem tych wtryskiwaczy , wiec niemoge nic na ich temat powiedziec . Najlepiej bedzie jak wezmiesz miernik i zmierzysz rezystancje , wtedy bedziesz wszystko wiedzial.
Jek wyjdzie ze są nisko omowe wtedy montujesz resistor boxa .

dzidziaz_
31-10-12, 13:50
Ok dzięki za podpowiedzi,po robocie sprawdzę rezystancję

crxd16
31-10-12, 17:18
w eclipsach turbo sa niskoomowe, mozesz wziac RB z pralki gen3/4 z cifa gen4/crx, z eclipsa turbo itp

DjHammer
31-10-12, 17:49
e bedziesz miał jaja na wolnych obrotach wez z s2000 bedzie GIT


odwracasz eatona ??

crxd16
31-10-12, 18:48
skad wizlaes, ze beda jaja na niskich obrotach ? ja nawet na 780 niskoomowych nie mialem problemow

Lucas.FK2
31-10-12, 22:11
odwracasz eatona ??
No raczej bedzie musiał.

dzidziaz_
01-11-12, 00:14
Szukam resistor boxa,nie bede odwracal,bedzie chodził w drugą stronę,zobaczymy jak będzie,nie mam dobrego ściągacza do kółek więc chwilowo zostanie jak jest,czemu jaja z obrotami?

DjHammer
01-11-12, 21:56
no podobno czasami potrafia sie jajca dziać


na seryjnym kole i nie odwruconym kompresorze przy seryjnym silniku bedzie 0,45 bez vitka i 0,35 z vitkiem da ci to 225-230 KM

Fawor
01-11-12, 22:04
na seryjnym kole i nie odwruconym kompresorze przy seryjnym silniku bedzie 0,45 bez vitka i 0,35 z vitkiem da ci to 225-230 KM
czyli szczerze mówiąc po ch*ju fest robota z montażem, całym orurowaniem i pierdołami, bo z takiego samego doładowania turbo na bank będzie 240+ i to wstające o wiele wcześniej. Zakładać doładowanie dla 25-30KM - dla mnie bez sensu.

DjHammer
01-11-12, 22:13
no jak seria ma 170 to dokładasz 60 KM to nie tak mało. Tyle wychodzi 230 KM. Wszystko Seria jedynie wydech przelotowy.
Ja jestem ciekaw ile u mnie wyjdzie ale u mnie serii to nie ma

dzidziaz_
01-11-12, 23:16
Zestaw kompresora kupiłem w bardzo dobrej cenie i te +/- 60km nie uważam za mały przyrost mocy,u mnie oprócz wydechu i dolotu silnik seria,chciałem kupic S80 ale zestaw z eatona był sporo tańszy stwierdziłem,że może się udać,chce żeby było bezpiecznie,szału nie będzie może ale dla mnie 220-230km i podobny Nm będzie fajny do codziennej jazdy,poza tym przy rzeźbieniu będzie sporo frajdy a czy się opłacało to ocenię sam po złożeniu i wystrojeniu tego padactwa:)

Fawor
02-11-12, 10:54
Ja jestem ciekaw ile u mnie wyjdzie ale u mnie serii to nie ma
własnie do tego piłem - malo kto zaczyna od serii :) Przeważnie każdy ma już dolot z wydechem i kolektorem, a i nieraz po strojeniu. Czyli okolice 190KM :) Dla 30KM dla mnie gra niewarta świeczki. Chyba, że kupione/zrobione jakoś mega okazyjnie w porównaniu do podobnego zestawu turbo.

DjHammer
02-11-12, 11:53
Ja to licze na 250 :cool: plus minus powinni zygnać tyle przed kompresorem mialem 210 przy doładowaniu 0,6 mozna podobno uzyskac okolice 280-290KM ZObaczymy za 2 tygodnie :p

dzidziaz_
02-11-12, 12:29
To trzymam kciuki hammer i będę obserwował,a co do ceny mojego zestawu to w podobnej kasie można kupić jedynie wałki b16b:P

Fawor
02-11-12, 13:24
Ja to licze na 250 plus minus powinni zygnać tyle przed kompresorem mialem 210 przy doładowaniu 0,6 mozna podobno uzyskac okolice 280-290KM ZObaczymy za 2 tygodnie
moim zdaniem mówisz o poziomach mocy dostępnych dzięki turbo. Na M62 absolutnie tego nei widzę. No ale czekamy :)

DjHammer
02-11-12, 15:19
Też mi ciezko uwiezyc ze zygnie przy 0,6 okolice 280 -290 dlatego napisalem Podobno no ale zobaczymy jak na 0,35 pokaze okolice 250 to chyba calkiem to mozliwe

Fawor
02-11-12, 15:35
moim zdaniem to wlasnie na 0,5-0,6 pokaże 250 i nic więcej. No ale - przekonamy się :) Będzie fajna weryfikacja.

Kazik_h9w3
03-11-12, 15:30
na 0,5-0,6 pokaże 250 i nic więcej
Gdyby tyle dmuchnął eaton u Hammera to moim zdaniem bliżej bedzie 3- ki z przodu , no i np. +50-60 km przy doładowaniu 0,35 to trzeba liczyć od tego co jest na N/A no ale tak jak napisałeś czekamy na fakty :)

mayday-82
03-11-12, 20:04
moim zdaniem mówisz o poziomach mocy dostępnych dzięki turbo. Na M62 absolutnie tego nei widzę. No ale czekamy :)

b16a2 243hp http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?61964-EG9-ferio-by-Adrian-eaton-m62 także wydaje mi sie, że przy dobrze dłubniętym b18 okolice 250-260hp powinno pokazać ale mogę się mylić :D