Zobacz pełną wersję : Sportowy ssak do b18
http://allegro.pl/honda-vtec-b16-b18-kolektor-ssacy-venom-look-turbo-i2716125521.html
za i przeciw
zastanawiam się czy jest sens czy to jakiś bubel
Za podobną cene mozesz ściągnąć z USA kolektor Bloxa, który jest w sumie odlewem tego z ITRa
Albo za 50-150zł możesz przerobić kolektor z B16A2 (łącznie z cena kolektora) tak aby pasował do c4.
Wiem o tym, ale to "tylko" blox a chodzi o coś bardziej "zacnego".
To jest od ELCOMO, nie wiem na ile jest dobry ten kolektor, poprostu chce coś dobrego, fajnie się prezentuje, wnętrzności też ciekawe no ale jak to współgra ze silnikiem hmmm
Takie kolektory są głównie pod turbo a nie NA.
to TYLKO blox? pfff widze większe parcie na firmy niż na poprawne działanie ;) Skunk2=blox=ITR jeżeli chodzi o kolektory do C4 a ceny jak się różnią to sam zobacz
Takie kolektory są głównie pod turbo a nie NA.
to TYLKO blox? pfff widze większe parcie na firmy niż na poprawne działanie ;) Skunk2=blox=ITR jeżeli chodzi o kolektory do C4 a ceny jak się różnią to sam zobacz
Źle zrozumiałeś moją wypowiedź. Kolektor który przedstawiłem jest no name a mimo to zastanawiam się nad nim, pisząc że to tylko blox nie miałem na myśli że lepszy jest skunk2 tylko to że to jest takie b16 przerobione do b18 tyle że z firmą a chce coś "więcej"
(Kupuję rzeczy do auta z myślą przyszłościową bo turbo wskoczy prędzej czy później)
te kolektory sa źle policzone pod wolnossaki i gdzies nawet były już jakieś jednostkowe testy w PL. Na D i Bserii. Na obu wyszła sroga kicha. Niestety można tą wypowiedź podsumować jako czcze gadanie, bo żadnego linka ani wykresu nie posiadam - nie pamiętam kto to robił i było to już dośc dawno temu. Ale ogólne przesłanie pamiętam bardzo dobrze.
Zrezygnowałem z niego. Mam na oku za to inny tylko firma jakaś dziwna, może ktoś coś o tym wie
Xpower czy coś
http://allegro.pl/kolekor-ssacy-b18c4-i2753077689.html
pewnie coś podobnego do OBXa czy skunka - kopia ITR.
Dokopałem się, jest to jakaś amerykańska firma XsPower,
chyba biorę bo w dobrej cenie
amerykańskie chińczyki, rzecz jasna ;) Ta sama firma co robi turbo kity, wastegate'y itp.
kiedys tam, jak mialem jeszcze b16 NA mialem zalozonego edebrocka victor x (wiadomo - kolektor pod hardocrowe NA lub T) jazda na nim byla tragiczna bo do 7tys jechalo to jak d15,
do streetowej czy tam zakretowej b16 nie wkaldalbym nic 'wiekszego' niz kolektor z itra (czy tam jego klon), a nawet pod kolektor z itra przydalyby sie jakies jeszcze mody, bo do serii to tez ciut przyduzo
aaale to ma isc do C4 :) Poza tym w b16 podobno najlepiej wypada seria po portingu..najlepiej ze wszystkich dostępnych kolektorów. Chyba za mała pojemność..
a zle zrozumialem jeden z postow, bo mi wyszlo, ze to b16 z glowa od c4, ale tak czy siak kolektor z 1. postu do c4 tez za duzy pod seryjny/ prawie seryjny silnik, jakas kopia c6 bylaby ok
Kupiłem tego xspowera, teraz szukam przepustnicy, zobaczymy jak to zagra :)
70mm skunksa za dobre siano znalazłem ale obawiam się że to będzie za dużo
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.