Zobacz pełną wersję : Korektor siły hamowania Problem
witam czy korektor siły hamowania się jakoś ustawia ? proszę o szybką odpowiedz bardzo pilne
Korektor jest nieustawialny
no bo na przeglądzie powiedzieli mi ze przednie koła słabo hamują a jakiś czas temu wsadziłem zamiast bębnów zaciski z tarczami
korektor na inny powinienes wymienic, od wersji z tarczami na tyl
aha a idzie go dostać od tak ? w sklepie ?
Czy tak od reki to nie bylbym pewny. Masz abs czy nie?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
nie nie mam absu . a ten od wersji z tarczami się czymś różni ? a nie mam dalej za tym korektorem jakiegoś zaworu co rozkłada siłe hamowania na przód i tył ?
do jakiego auta przelozyles heble na tyl ? i z czego te heble byly ? jaki rozmiar ma przod i tyl u Ciebie?
tak rozni sie ABS i bez ABS - inaczej rozklada sily hamowania, tak samo inne dla wersji z tarczami z tylu czy bebnami, i jeszcze zalezy jakie rozmiar tarcz na przod
mam na przodzie standard 242 a chce wsadzić 282 a tył był bębny a potem od 1,6 vti
czyli
wsadzasz przod i tyl od VTI ?
to do tego musisz miec pompe hamulcowa od VTI i regulator hamowania od VTI bez ABS
a wszystkiego sie dowiesz tutaj http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?8735-swap-hamulców
i nic dziwnego ze Ci przod slabiej hamuje teraz jak masz 242 z przodu i z tylu tarcze...
ja byłem na przeglądzie i wyszło że przód mi hamuje 4 razy mocniej niż tył, a ręczny łapie na ząbek. Podejrzewam korektor. jaki proponujecie? z przodu mam 262, z tyłu bęben.
Kazdy korektor z civica w ktorym z tylu byly tarcze i nie mial absu.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
aha czyli od takiego d16z6 by podszedł korektor tak ?
ja byłem na przeglądzie i wyszło że przód mi hamuje 4 razy mocniej niż tył, a ręczny łapie na ząbek. Podejrzewam korektor. jaki proponujecie? z przodu mam 262, z tyłu bęben.
to pewnie bedzie pasowal od wersji z tarcza 262 z przodu i bebnem z tylu...
to pewnie bedzie pasowal od wersji z tarcza 262 z przodu i bebnem z tylu...
czyli z jakiego modelu?
czyli z jakiego modelu?
Chlopie wluz chociaz minimum wysilku. Poszukaj troche sam,
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
czyli z jakiego modelu?
A nie chcesz kupić poprostu do swojego modelu. Nie wiem po co kombinujesz na siłę.
Ładujesz swap z MB6 czy kombinujesz z przodem, tarczą 282 mm na rozstawie 4x100?
Jeśli masz serię z przodu jak na razie, powinieneś miec tarczę o średnicy 262 mm. Ja zrobiłem całkowity swap hamulców z MB6, korektora nie wymeniałem. Byłem ostatnio na stacji, zarówno przód jak i tył hamują idealnie.
Podejrzewam, że u mnie coś z nim poprostu nie tak i dlatego go chcę wymienić. Tarcze z przodu i klocki mam new i z tyłu bębny nie porysowane + nowe szczęki, przed wymianą i po jest tak samo tył prawie nie hamuje. Pytam z jakiego modelu najlepiej nie dla tego, że nie chce mi się szukać tylko chciałem konkretną odpowiedź czy byle jaki bez ABS tarcze+bębny czy jakiś inny z perspektywą na przyszłe mody np. tarcze z tyłu.
A odpowietrzałeś układ po modzeniu przy nim? Może tu jest pies pogrzebany. Ręczny jak Tobie działa?
Ręczny bardzo dobry. Układ oczywiście odpowietrzony i to nie raz, nie jestem aż takim laikiem.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.