PDA

Zobacz pełną wersję : Korektor siły hamowania Problem



pitbullbk
30-10-12, 17:41
witam czy korektor siły hamowania się jakoś ustawia ? proszę o szybką odpowiedz bardzo pilne

minidet
30-10-12, 19:01
Korektor jest nieustawialny

pitbullbk
30-10-12, 19:07
no bo na przeglądzie powiedzieli mi ze przednie koła słabo hamują a jakiś czas temu wsadziłem zamiast bębnów zaciski z tarczami

luchuma
30-10-12, 19:34
korektor na inny powinienes wymienic, od wersji z tarczami na tyl

pitbullbk
30-10-12, 21:37
aha a idzie go dostać od tak ? w sklepie ?

Brylant1
30-10-12, 21:54
Czy tak od reki to nie bylbym pewny. Masz abs czy nie?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

pitbullbk
30-10-12, 22:15
nie nie mam absu . a ten od wersji z tarczami się czymś różni ? a nie mam dalej za tym korektorem jakiegoś zaworu co rozkłada siłe hamowania na przód i tył ?

luchuma
30-10-12, 22:22
do jakiego auta przelozyles heble na tyl ? i z czego te heble byly ? jaki rozmiar ma przod i tyl u Ciebie?

tak rozni sie ABS i bez ABS - inaczej rozklada sily hamowania, tak samo inne dla wersji z tarczami z tylu czy bebnami, i jeszcze zalezy jakie rozmiar tarcz na przod

pitbullbk
30-10-12, 22:41
mam na przodzie standard 242 a chce wsadzić 282 a tył był bębny a potem od 1,6 vti

luchuma
30-10-12, 22:49
czyli
wsadzasz przod i tyl od VTI ?
to do tego musisz miec pompe hamulcowa od VTI i regulator hamowania od VTI bez ABS

a wszystkiego sie dowiesz tutaj http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?8735-swap-hamulców

i nic dziwnego ze Ci przod slabiej hamuje teraz jak masz 242 z przodu i z tylu tarcze...

Pili
30-10-12, 23:07
ja byłem na przeglądzie i wyszło że przód mi hamuje 4 razy mocniej niż tył, a ręczny łapie na ząbek. Podejrzewam korektor. jaki proponujecie? z przodu mam 262, z tyłu bęben.

Brylant1
30-10-12, 23:13
Kazdy korektor z civica w ktorym z tylu byly tarcze i nie mial absu.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

pitbullbk
30-10-12, 23:22
aha czyli od takiego d16z6 by podszedł korektor tak ?

luchuma
30-10-12, 23:25
ja byłem na przeglądzie i wyszło że przód mi hamuje 4 razy mocniej niż tył, a ręczny łapie na ząbek. Podejrzewam korektor. jaki proponujecie? z przodu mam 262, z tyłu bęben.

to pewnie bedzie pasowal od wersji z tarcza 262 z przodu i bebnem z tylu...

Pili
30-10-12, 23:41
to pewnie bedzie pasowal od wersji z tarcza 262 z przodu i bebnem z tylu...

czyli z jakiego modelu?

Brylant1
31-10-12, 02:46
czyli z jakiego modelu?

Chlopie wluz chociaz minimum wysilku. Poszukaj troche sam,

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

mickee
31-10-12, 07:54
czyli z jakiego modelu?

A nie chcesz kupić poprostu do swojego modelu. Nie wiem po co kombinujesz na siłę.

Karpiczek
31-10-12, 18:36
Ładujesz swap z MB6 czy kombinujesz z przodem, tarczą 282 mm na rozstawie 4x100?
Jeśli masz serię z przodu jak na razie, powinieneś miec tarczę o średnicy 262 mm. Ja zrobiłem całkowity swap hamulców z MB6, korektora nie wymeniałem. Byłem ostatnio na stacji, zarówno przód jak i tył hamują idealnie.

Pili
31-10-12, 20:43
Podejrzewam, że u mnie coś z nim poprostu nie tak i dlatego go chcę wymienić. Tarcze z przodu i klocki mam new i z tyłu bębny nie porysowane + nowe szczęki, przed wymianą i po jest tak samo tył prawie nie hamuje. Pytam z jakiego modelu najlepiej nie dla tego, że nie chce mi się szukać tylko chciałem konkretną odpowiedź czy byle jaki bez ABS tarcze+bębny czy jakiś inny z perspektywą na przyszłe mody np. tarcze z tyłu.

Karpiczek
01-11-12, 00:23
A odpowietrzałeś układ po modzeniu przy nim? Może tu jest pies pogrzebany. Ręczny jak Tobie działa?

Pili
01-11-12, 09:12
Ręczny bardzo dobry. Układ oczywiście odpowietrzony i to nie raz, nie jestem aż takim laikiem.