rem1k
26-10-12, 21:57
Witam
Jakis czas temu regulowalem zawory (pewnie nie ma to nic do rzeczy ale wspomniec nie zaszkodzi) i od tego momemntu auto na cieplym silniku nie ma wolnych obrotów-wahaja sie od 800 do ok.200. Silnik krokowy przeczyszczony-bez zmian. Obstawiam TPS/potencjometr. Oprocz problemow na wolnych obrotach zdarza sie ze nie chce o strzala odpalic jak jest cieply, poza tym ok. Przyspiesza, pali chyba tyle co wczesniej...zmierzylem napiecie na pinie D11 w ecu ale wartosci byly jakies smieszne (od 0,3V do 3V) wiec sprawdze raz jeszcze na samym TPSie. Po odpieciu TPS obroty spadaja do tych 200 i tak sie utrzymuja. Czy nie powinien wywalic checka jezeli TPS jest uszkodzony?
P.S
Jezeli wyjdzie ze bede musial zmienic przepustnice do czy jest sens pakowac jakas z innego silnika? H22?B18?
Jakis czas temu regulowalem zawory (pewnie nie ma to nic do rzeczy ale wspomniec nie zaszkodzi) i od tego momemntu auto na cieplym silniku nie ma wolnych obrotów-wahaja sie od 800 do ok.200. Silnik krokowy przeczyszczony-bez zmian. Obstawiam TPS/potencjometr. Oprocz problemow na wolnych obrotach zdarza sie ze nie chce o strzala odpalic jak jest cieply, poza tym ok. Przyspiesza, pali chyba tyle co wczesniej...zmierzylem napiecie na pinie D11 w ecu ale wartosci byly jakies smieszne (od 0,3V do 3V) wiec sprawdze raz jeszcze na samym TPSie. Po odpieciu TPS obroty spadaja do tych 200 i tak sie utrzymuja. Czy nie powinien wywalic checka jezeli TPS jest uszkodzony?
P.S
Jezeli wyjdzie ze bede musial zmienic przepustnice do czy jest sens pakowac jakas z innego silnika? H22?B18?