Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jak to jest



davidlover
26-10-12, 20:52
Ja złożyć korbowody i podporę wału odpowiednio i jak jest z tymi kolorami panewek które gdzie

Saiti
26-10-12, 21:04
bierzesz ramię korbowodu i stopkę, dwie śruby i skręcasz.

podpora wału natomiast pasuje tylko w jednym położeniu więc na pewno wsadzisz ją odpowiednio.

jak jest z kolorami panewek? różnie, zazwyczaj mają się dobrze. które? wszystkie. gdzie? z boku.

Mam nadzieję że pomogłem! A teraz przejdźmy do budowy cepa, stopniowo będziemy rozwijać się dalej ;)

A teraz serio: brakuje milimetra do pytania w stylu "jak to jest z tym silnikiem? jak złożyć?"

davidlover
26-10-12, 22:21
O to chodzi by objaśnić w jakiej kolejności umieścić panewki w podporze i korbach to znaczy idąc od strony rozrządu

Karpiczek
26-10-12, 22:48
Szybko !

Gr4b3Q
26-10-12, 23:02
Kolory nie oznaczają kolejności tylko pasowanie (wymiar) panewki.

Saiti
27-10-12, 02:16
Chłopie, widzimy (i sam pewnie wiesz), że pojęcie masz zerowe. Panewki trzeba dopasować do luzów - tu już masz mikrometry, średnicówki, wał musisz sprawdzić czy jest prosty, i to nie w domu, tylko czujnikiem zegarowym na wyosiowanej podstawce do tego. Nie takie hop siup jakbyśmy chcieli :)

81saren
27-10-12, 10:59
Manual sie kłania , jest w odpowiednim dziale do pobrania , pozniej poczytac i działać.

Tak poza tematem patrzylem ostatnio ksiażeczki wiedzy Haynes`a i pacze i oto taki MANUAL :)

http://img339.imageshack.us/img339/2726/hayneschickenmanualbeek.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/339/hayneschickenmanualbeek.jpg/)

majson
27-10-12, 14:04
Saren a jest w manualu napisane, co bylo pierwsze: kura czy jajko?

Wojtec12345678
29-10-12, 12:30
jajko?

jajko było 1 :p

jerzynew
29-10-12, 14:54
O to chodzi by objaśnić w jakiej kolejności umieścić panewki w podporze i korbach to znaczy idąc od strony rozrządu

pytanie retoryczne? skoro od strony rozrzadu to kolejnosc znasz.. pozniej juz tylko jedna za drugą :) przy korbowych mozesz nawet zmienic kolejnosc i zaczać od strony przeciwnej ;) zwracaj uwage na zamki jesli sam montujesz, i sprawdz po dokrecniu dla pewnosci czy wału nie zblokowało :D aha i musisz miec "dymano" do dokrecenia :) zabezpiecz olejem przez suchym startem, i jesli masz blok zdemontowany to polecam zalac pompe olejem, dla spokoju dobrze tez zakrecic pare razy przy pierwszym rozruchu nie odpalajac, wtedy bedziesz mial pewnosc ze powstanie odrazu klin smarny przy odpaleniu