PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy D14A8 MB8 AERODECK 1998r. PROBLEMY ?? !!



jacek5m
10-07-05, 11:46
Czesc,
witam wszystkich na forum i prosze o pomoc.
Kupilem auto jak w temacie, 139kkm. Na przegladzie "0" wyszlo ze mam do wymiany oslony przegubow przod.

Gdzie w P-niu mozna to tanio i dobrze zrobic??

Przy skrecaniu kol na postoju, czasem cos delikatnie "chrupnie" ??
Dodatkowo slychac lekki pisk "wspomagania"???

Czy moze to byc od braku, tych wlasnie oslon??
Nie jestem specem od mechaniki, stad moje zaniepokojenie :(

Przy ruchach kierownica na przegladzie wszystko bylo ok, ale gumy byly pekniete :/

Poza tym przy delikatnym hamowaniu, slychac pisk hamulcow, klocki do wymiany??
Jeszcze co zauwazylem to lekkie sciaganie auta, jednego dnia na prawo, drugiego na lewo ???
Czy moze byc to wina zlego cisnienia w oponach??, chce sprawdzic dopompowac i zobaczyc raz jeszcze !!!
Czy moze cos innego ??

Jak mozna zdiagnozowac czy byl wymieniany pasek rozrzadu?? Ale jak auto ma 140kkm,
to chyba byl??!!

Jesli mozecie napiszcie gdzie mozna w P-niu przejrzec auto, bo wybieram sie zagranice
i chcialbym aby bylo wszystko ok !
Jak mozecie podajcie przykladowe ceny, bo z kasa krucho!!
Czy polecacie Norauto?? czy moze jakies inne adresy??

Olej mam q8 10/40, chce wlac Castrol gtxm5/40, + wymiana filtru oleju.
Co jeszcze powinienem sprawdzic z plynow ??

Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
Pozdrawiam
Jacek, Poznan

elmer
10-07-05, 12:34
Oslony kosztuja 20 zl za sztuke, potrzebujesz dwie oczywiscie. Wymiana to juz zalezy jak sie umowisz ze swoim mechanikiem. Na pewno odradzam ASO, bo bedzie drogo. Nie jestem pewien, ale chyba trzeba bedzie ustawiac zbieznosc po takiej wymianie.

tfidos
10-07-05, 14:43
rozrzad jak nie wiesz czy i kiedy byl zmieniany to lepiej zmien od razu, jakby Ci pasek strzelil to bys mial dopiero koszty :/
cisnienie ma baaardzo duzy wplyw na sciaganie auta, dodatkowo sprawdz zbieznosc

rem36
10-07-05, 15:12