Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wymiana filtra paliwa help



cwiro2000
23-10-12, 22:52
Witam chcialem sobie ostatnio wymienic filtr paliwa posiadam Civica z silnikiem d14a4 96r. 3d mam problem z odkreceniem filtru poprostu juz na wszelkie mozliwe sposoby probowalem i nic ... geniuszem mechaniki nie jestem ale pewnie sie cos zapieklo przeszukalem juz na forum tematy zwiazane zx wymiana filtra ale nic nie znalazlem a jak juz cos bylo do 6 gen to juz od dawna nie aktualne lub nie dzialaja linki jakby ktos byl taki dobry i dal jakis manual bylo by super.

kruszyna9227
23-10-12, 23:52
Kolego :) odkrecasz 2 weze, jeden z gory i jeden od dolu. Nastepnie odkrecasz srube mocujaca puche filtra wyciagsz, wymieniasz, skrecasz weze i finito. Nic trudnego:D



geniuszem mechaniki nie jestem

Odrecasz w lewo??:rolleyes:

Brylant1
24-10-12, 00:59
Dobry klucz oczkowy albo nasadowy i musi iść niema bata.

pyrek
24-10-12, 11:23
Na filtrze jest wycięcie żeby można było go przytrzymać kluczem. Jedną ręką trzymasz filtr, drugą odkręcasz przewody, montujesz w odwrotnej kolejności i heja!

cwiro2000
24-10-12, 14:36
Wiem ze mozna przytrzymac kluczem itd z tym, ze tak jak napisalem nie idzie tego odkrecic na jakikolwiek sposob wiec jakies praktyczne rady by sie przydaly

spychu
24-10-12, 14:40
Skoro sam sobie nie jestes w stanie poradzic, to jedyna rada, jedz do mechanika.

Chlopaki Ci juz napisali wszystko, czego jeszcze oczekujesz ? :)

rooter666
24-10-12, 15:04
tylko nie próbuj tego grzać palnikiem ;) brutalna siła i musi puścić.

dioda1085
24-10-12, 16:03
spryskaj śruby jakimś preparatem typu wd40 czy inny penetrujący może sie zapiekły a może nie był wymieniany od tamtego stulecia i dlatego nie można go odkręcić

Brylant1
24-10-12, 18:15
Jedz do mechanika bo zrobisz wiecej szkody niz pozytku.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

SCKAPE
24-10-12, 22:53
u mnie w V genie tez sie nasiłowałem - gówno nie chciało puscic a jak juz sie udało to zobaczylem ze jest tak zawalaony jak by od nowosci tam siedział...
Zlej WD40 opukaj jak sie da zlej jeszcze raz zostaw na dluzsza chwilę i sprubuj jeszcze raz....

Kriss91
25-10-12, 10:17
Z górną śrubą nie powinno być żadnego problemu. Jeśli chodzi o dolną nakrętkę to upewnij się w 200%, że kręcisz w dobrą ją stronę (kręci się "w drugą" stronę skoro jest na dole). Banał, ale spotkałem się już z takimi sytuacjami, gdzie zamiast odkręcać, dokręcano.
Załóż na spód filtra klucz (chyba) 17, a na nakrętkę przewodu paliwowego (chyba) 14 i na siłę jeden klucz ciągnij, drugi pchaj i nie ma opcji, że nie wyjdzie. Tak jak piszą Koledzy, warto wykorzystać środki penetrujące. Korzystaj z dobrych kluczy by nie zjechać zbytnio nakrętki.

RRa
25-10-12, 10:45
dobry klucz na który nałóż rurę "przedłużkę" co da ci większą silę.
wszystko odkręcisz tym sposobem

Gozdo
25-10-12, 10:58
powiem tak ...dobra przedłużka i na 100 % odkręcisz <jakaś rurka z 30 cm która wejdzie na klucz> u mnie jak rozkręcałem wydech to klucz się wygiął ale wszystko się odkręciło. A co do tego filtra to kiedyś mechanik mi go wymienił przy okazji jak olej dałem 20 zł za to wszystko :P Pozdrawiam i kombinuj.

cwiro2000
25-10-12, 16:53
Poszedl litr WD40 i jakos ruszylo dzieki za rady :)