Zobacz pełną wersję : duuzo mniejsza moc na cieplym silniku
witam,
Posiadam d13b2 i mam nastepujacy problem: ogolnie przed pierwsze 30 min dzialania auto smiga jak szalone ( nie mowie tu o katowaniu na zimnym czy jeździe na ssaniu ) przyspiesza ładnie od 2000 rpm az do 7000 rpm lecz gdy silnik nagrzeje sie juz mocniej (podejrzewam ze chodzi o to) auto zaczyna strasznie zamulac, praktycznie przyspiesznie pojawia sie dopiero przy 5000 rpm co jest bardzo denerwujące poniewaz musze go ostro butowac gdy chce kogo kolwiek wyprzedzic co rowniez przeklada sie na duzo wyzsze spalanie.
Aha jeżdze na gazie i nigdy nie mialem z nim problemow.
praktycznie przyspiesznie pojawia sie dopiero przy 5000 rpm
tak wlasnie jezdza hondy
Wydaje mi sie ze moze to byc spowodowane tym ze przy zimnym silniku w komorze jest chłodno i filtr pobiera chłodne powietrze. Gdy sie silnik nagrzeje to temperatura powietrza skacze i to moze powodowac zamulenie.
Wydaje mi sie ze moze to byc spowodowane tym ze przy zimnym silniku w komorze jest chłodno i filtr pobiera chłodne powietrze. Gdy sie silnik nagrzeje to temperatura powietrza skacze i to moze powodowac zamulenie.
To nie jest to, bo w d13b2 jest puszka filtra połączona bez pośrednio z błotnikiem skąd pobierane jest zimne powietrze.A więc cały układ jest odizolowany od powietrza z pod maski.
Chyba,że nagrzeje się puszka z filtrem lub dolot ;)
Budowy d13b2 nie znam, więc moze rzeczywiscie to nie to.
Skoro wykluczacie ciepłe powietrze, to ja bym proponował sprawdzić ustawienie zaworów, może sie nie domykają na gorącym silniku i to powoduje spadek mocy. A jeżeli to wina niedomykających się zaworów, to dłuższa jazda z taką usterką prowadzi do wypalania gniazd i grzybków zaworów. Ustawienie luzów kosztuje od 50 złotych, więc dobrze było by to sprawdzić.
Wydaje mi sie ze moze to byc spowodowane tym ze przy zimnym silniku w komorze jest chłodno i filtr pobiera chłodne powietrze. Gdy sie silnik nagrzeje to temperatura powietrza skacze i to moze powodowac zamulenie.
To nie jest to, bo w d13b2 jest puszka filtra połączona bez pośrednio z błotnikiem skąd pobierane jest zimne powietrze.A więc cały układ jest odizolowany od powietrza z pod maski.
Chyba,że nagrzeje się puszka z filtrem lub dolot ;)
no własnie w d13 nagrzewa sie puszka z dolotem, a te połaczenie z błotnikiem to pic na wode ;)
po prostu gdy odpalasz auto i ruszasz jest zimno w komorze i ładnie idzie, pozniej silnik ogrzewa komore i zasysane jest ciepłe powietrze, jest tak u kazdego pewnie
mysle ze bardziej odczuwalne to jest ,gdy zamontowany jest nieodizolowany stożek, dlatego najlepiej odzielic jest go od komory, lub zamontowac bezposrednio przy wlocie w zderzaku, lub dac jakąs rure , która doprowadza zimne powietrze
Wydaje mi sie ze moze to byc spowodowane tym ze przy zimnym silniku w komorze jest chłodno i filtr pobiera chłodne powietrze. Gdy sie silnik nagrzeje to temperatura powietrza skacze i to moze powodowac zamulenie.
To nie jest to, bo w d13b2 jest puszka filtra połączona bez pośrednio z błotnikiem skąd pobierane jest zimne powietrze.A więc cały układ jest odizolowany od powietrza z pod maski.
Chyba,że nagrzeje się puszka z filtrem lub dolot ;)
no własnie w d13 nagrzewa sie puszka z dolotem, a te połaczenie z błotnikiem to pic na wode ;)
po prostu gdy odpalasz auto i ruszasz jest zimno w komorze i ładnie idzie, pozniej silnik ogrzewa komore i zasysane jest ciepłe powietrze, jest tak u kazdego pewnie
mysle ze bardziej odczuwalne to jest ,gdy zamontowany jest nieodizolowany stożek, dlatego najlepiej odzielic jest go od komory, lub zamontowac bezposrednio przy wlocie w zderzaku, lub dac jakąs rure , która doprowadza zimne powietrze
Kolego skoro piszesz o daniu jakiejś rury(domyślam się że chodzi o inny materiał niż w d13b2 czyli plastyk)to wiedz, że aluminium czy każdy inny metal lepiej i dłużej będzie trzymał ciepło niż ten plastykowy dolot w 1.3.
A co do tego błotnika to uważam, że jest najlepszym miejscem - zaraz po miejscu za zderzakiem na umieszczenie np. stożka...
I nie jest tak w każdym d13b2, że po nagrzaniu się silnika i adekwatnie komory ten samochód już nie jeździ...
Pozdro
Wydaje mi sie ze moze to byc spowodowane tym ze przy zimnym silniku w komorze jest chłodno i filtr pobiera chłodne powietrze. Gdy sie silnik nagrzeje to temperatura powietrza skacze i to moze powodowac zamulenie.
To nie jest to, bo w d13b2 jest puszka filtra połączona bez pośrednio z błotnikiem skąd pobierane jest zimne powietrze.A więc cały układ jest odizolowany od powietrza z pod maski.
Chyba,że nagrzeje się puszka z filtrem lub dolot ;)
no własnie w d13 nagrzewa sie puszka z dolotem, a te połaczenie z błotnikiem to pic na wode ;)
po prostu gdy odpalasz auto i ruszasz jest zimno w komorze i ładnie idzie, pozniej silnik ogrzewa komore i zasysane jest ciepłe powietrze, jest tak u kazdego pewnie
mysle ze bardziej odczuwalne to jest ,gdy zamontowany jest nieodizolowany stożek, dlatego najlepiej odzielic jest go od komory, lub zamontowac bezposrednio przy wlocie w zderzaku, lub dac jakąs rure , która doprowadza zimne powietrze
Kolego skoro piszesz o daniu jakiejś rury(domyślam się że chodzi o inny materiał niż w d13b2 czyli plastyk)to wiedz, że aluminium czy każdy inny metal lepiej i dłużej będzie trzymał ciepło niż ten plastykowy dolot w 1.3.
A co do tego błotnika to uważam, że jest najlepszym miejscem - zaraz po miejscu za zderzakiem na umieszczenie np. stożka...
I nie jest tak w każdym d13b2, że po nagrzaniu się silnika i adekwatnie komory ten samochód już nie jeździ...
Pozdro
kolego ja nie pisze ze d13 nie jezdzi po nagrzaniu silnika, sam mam auto z tym silnikiem, chodzi mi o to , ze po nagrzaniu silnika jedzie troszke gorzej, trzeba podciagnac na wyzsze obroty i jest tak nie tylko w hondach
ja mam stozek zamontowany przy otworze w błotniku i póki nie zamontowałem rury z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka, przynajmniej dla mnie auto sie dusiło, stożek zasysał te ciepło powietrze z komory, po zamontowaniu tej rury jest o wiele lepiej, jest to rura alum. o średnicy 8 cm skierowana bezposrednio na stożek
zamierzam jeszcze wogle zabudowac stozek jak to robia niektórzy i mysle ze efekt bedzie jeszcze lepszy
u mnie wyglada to tak
http://img219.imageshack.us/my.php?image=55ho2.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.