Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jak oszukac VTEC? w ecu 0bd2a



Igła
23-10-12, 01:48
Witam.
Mam pytanko czy mozna oszukac jakos kompa ze Vtec jest w silniku jak go realnie nie ma ?? mam D15B7 ktore działa na kompie od H22A5 i wywala mi bład 21 pytanie czy da sie oszukac kompa podajac na ktorys z pinów mase badz + ??
Prosze o nie komentowanie tego ze komp nie do tego silnika itd,
(W aucie był kiedys H22 został wyjety a w jego miejsce trafil z powrotem d15 wiazka natomiast została przerobiona przy kompie na obd2a i tak juz została auto jezdzi tylko wywala checka) bo dziala i jest fajnie :D Tylko denerwuje mnie check
edit: znalazlem cos na temat tego ze trzeba dac 20ohm opornik na vtec solenoid pin i pozniej do masy ale czy to wszystko?? znalazlem to w opisach "gheto antilag in crome free" :D

Młody ŁDZ
23-10-12, 09:19
Prosze o nie komentowanie tego ze komp nie do tego silnika itd,
Uważasz że AFR będzie odpowiednie z silnika o litrażu 2200 ccm ? :)

jogal
23-10-12, 09:40
ja bym podłączył zwykły przekaźnik taki samochodowy, 85 pod wyjście vteca z kompa a 86 podłączyć pod masę, jedyny minus to taki że słyszałbyś cykaniem kiedy się vtec włącza a kiedy nie oraz jeszcze większa zamułka silnika po przełączeniu się na mapkę vtec-ową. PS. Nie szkoda Ci paliwa?? Nie kopci Ci jak w dieslu na czarno??

Igła
23-10-12, 13:42
powiem tak mam jeszcze kompa od d16y7 kupilem bo uznalem ze bedzie najlepiej odpowiadał d15b7 bo nie ma 1.5 bez vtec'a z systemem obd2... i co nastepuje auto działa ale z taka zamuła ze masakra niewiem czy d13 nie sa szybsze.. natomiast z kompem od h22 czuc ze auto jedzie nawet niewiem czy nie szybciej niz powinno :D Co wiecej nie dymi i nie zalewa sie...
Dobra wracajac do tematu. Da rade go oszukac czy nie??

Starstruck
23-10-12, 14:05
Ile spala PB na tym kompie z H22?

Igła
23-10-12, 17:26
niewiem ale mysle ze nie spali duzo wiecej bo sonda koryguje dawke paliwa... natomiast ten silnik jezdzil bardzo długo na kompie od d15z1 (obd1 vtec econo) bo p06 był u EMG na przerobce i pozniej juz go ne wsadzalem. Na tym eco vtecu palil 8-9l w miescie wiec nie tyle co vtec econo....

81saren
23-10-12, 17:34
to jak jezdzil dlugo na innym kompie ( innej mapie ) to raczej za dlugo juz niepojezdzi, niespalone paliwo idzie do oleju i tym jest smarowany uklad korbowy , tak wiec PANEWKA murowana, zamontuj odpowiedni komputer badz wystrój to co masz. D16y7 ma inne wtryski 190cc a b7 240cc wiec mial prawo zamulac jak niema paliwa.

Igła
23-10-12, 17:53
z tego co piszesz powinien dostawac za duzo paliwa... mniejszy wtrysk = dłuzszy czas otwarcia wtrysku

BTW w pierwszym poscie napisalem ze bez potrzeby sa komentarze osnosnie sensownosci mojego dzialania a jak narazie tylko to piszecie.... a ja np nie widze sensu wkładania kompa za 200 pln i motania sie z lutowaniem 50 kabli tylko po to zeby moj silnik biorocy litr oleju na 1000km miał sie dobrze... mam nadzieje ze troche pojasniało juz...

Nadal czekam na jakas odpowiedz na zadane pytanie

81saren
23-10-12, 18:03
I tutaj masz racje moj blad , zmien sobie wtryski na takie z y7 badz inne o takiej samej pojemnosci ( 190cc ) i jezdzij na kompie z y7 . wtedy powinny sie mniej wiecej zgadzac dawki . ale przede wszystkim zmierz AFR