Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem z centralnym zamkiem w Civicu

masinski
25-09-07, 22:46
Od jakiegos czasu zauwazylem dziwne zjawisko, moj centralny zamek nie dziala jak powinien. Co prawda jesli zamykam samochod od strony kierowcy, drzwi kierowcy i pasazera zamykaja sie prawidlowo. Problem pojawia sie kiedy chce dostac sie do samochodu od strony pasazera, mianowicie drzwi nie zatrzaskuja sie automatycznie (a powinny bo tak robily!!). Czasami sie tak dzieje czasami nie, co moze byc powodem? Dodam ze posiadam Honde z 1995 roku trzy drzwiowa, wersja Noblesse LS (d13b2) wyprodukowana w Japonii (JHMEG).
Czy to kwestia pradu (slaby akumulator moze nie ma sily zaciagnac zamek od strony pasazera?) Czy moze jakis silownikow badz czegos takiego (jestem totalnym laikiem, jak narazie :D) A moze immobilizer ( w co watpie bo laikiem jestem ale nie uwazam zeby to mialo jakikolwiek zwiazek ze sprawa :D)?

Wybaczcie jesli cos zle napisalem ale to moj pierwszy post na tym forum :)

ps.nie widze odzewu wiec moze temat jest w zlym dziale, prosze moderatorow by moze przeniesli topic jesli jest zle umieszczony ;/

MacK
26-09-07, 08:22
sprawdź połączenie kabli pomiędzy drzwiami a budą

masinski
26-09-07, 14:15
sprawdź połączenie kabli pomiędzy drzwiami a budą

ciut jasniej mozna ? :D

edit:
czy moze to byc kwestia akumulatora?

kropa80
18-10-07, 17:52
ello u mnie wcale nie dziala a podobno jest wiec co radzicie sprawdzic rozbieralem boczki ale nawet sie nie znam na tym wiem ze mam zlamany przelacznik od str prawej wiec nie weim czy to moze to ?? pozdr

chris077
24-10-07, 19:10
ja mam podobny problem. otoz wogle nie moge zamknac samochodu kluczykiem od zewnatrz. wewnatrz zamukam cantralny z obu stron ale gdy otwieram to juz tylko jedne drzwi sie otwieraja.

jacek147
25-10-07, 13:44