Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : dłubanie w B18c4:)



czarny
25-09-07, 22:40
witam wszystkich moje pytania są odnosnie dłubania przy b18c4 plany są ale nie wiem co będzie najlepsze więc wolę spytać więc
samochód to civic coupe V gen z silniczkiem własnie B18c4 narazie jest tylko wydech dedykowny 2,25 cala i teraz pytanie
mam zamiar wymienić koło zamachowe na lekkie do tego oczywiście kpl sprzęgło ale przy okazji chciałbym coś zrobić z skrzynią i teraz co poradzicie czy do tej seryjnej warto wsadzać 2 i 3 od skrzyni z b16 czy moze lepiej kupić odrazu skrzynie od integry jeśli od integry to na jaki koszt się mniejwięcej przygotować czy wszystko pasuje bez problemu no i jakie oznaczenie ma ta skrzynia ??
drugie pytanie dotyczy kolektora wydechowego który lepszy do tego silnika 4-2-1 czy 4-1 i jakiej firmy szukac z ebaya czy coś markowego ?? jakie mniejwięcej koszty??
kolejne pytanie jest odnoścnie zawieszenia chciałbym zamówić kpl energy susp.. ale czy ktoś moze mi powiedzieć co konkretnie wchodzi w zestaw ?? czego nie ma w kpl co trzeba by dokupić osobno szczegulnie chodzi mi tu czy są w zestawie tuleje wachaczy???
z góry dziękuję za odp..

Gawroon
25-09-07, 23:23
1 skrzynia od itr'a ma oznaczenie S80 i jest trudno dostepna - trzeba sie szykowac na jakieś 3500zł ale ceny moga być różne bo towar deficytowy.

2 do b serii tylko markowy kolektor np dc sport. 4-1 czy 4-2-1 to zależy co preferujesz. nie ma czegoś takiego, że ten jest lepszy, a ten gorszy, ważne żeby nie kupowac no-name z ebaya

3 zestaw es nie zawiera na ogół cukierków, czasami brakuje czegoś jeszcze. zależy od nadwozia.

może kup skrzynie od b16 (y21) - krótsza od s9b i łatwiej dostepna od S80.

czarny
26-09-07, 10:07
no ok ale w takim razie kupic skrzynie od b16 i zakładać czy przekłądać biegi bo w sumie ta od b18 ma lsd więc chyba była by lepsza jakby zamienić 2i 3 bieg??

a jeśli chodzi o es przepraszam za moją niewiedze ale cukierki to owe tuleje wachaczy??:)

Pati
27-09-07, 00:02
w kwestii kolektora to mozna uogólnić - im wyższa cena tym lepsze osiągi. vide SMSP, HyTech czy BiSimoto.

carlose
28-09-07, 08:02
z kolektorem to chyba jednak różnie bywa, nad tym by się na Twoim miejscu za bardzo nie spuszczał, serie B latają na no-name i jest ok i przyrost mocy do serii też wporzo, ja to bym się bardziej zastanowił nad kolektorem dolotowym, napewno to będzie lepsze posunięcie ! :)

Konrad84
28-09-07, 09:27
co do skrzyni to najlepiej zrobić hybrydę.

nitro20
28-09-07, 09:50
Nozder przy okazji innych modów, wyciągnął na kolektorze z ebay 188 koni, na c4. U niego jest zrobiona ta podstawa zupełna dla c4, odsyłam do wątku o jego aucie.

carlose
28-09-07, 15:58
i prawdopodobnie można jeszcze pare koników zyskać .. ale ja się na tym nie znam :D :D

Pati
29-09-07, 01:40
poza mocą w peaku policz jeszcze pole obszaru między wykresami. to jest istotne.
o kolektorach uogólniłem, ale mniej wiecej pokrywa sie to z prawdą. niestety.

Venom
29-09-07, 20:52
no dobra ale jak robić hybryde to lepiej do skrzyni z B18 wsadzić przełożenia z B16 czy mozę do B16 przłożyć szpere z B 18?? innymi słowy mając 2 te skrzynie jaka kombinacja była by najlepsza??

emg
29-09-07, 21:01
no dobra ale jak robić hybryde to lepiej do skrzyni z B18 wsadzić przełożenia z B16 czy mozę do B16 przłożyć szpere z B 18?? innymi słowy mając 2 te skrzynie jaka kombinacja była by najlepsza??

nie słuchasz co Ci się mówi :aloha:
przełóż 2 i 3 do b18, bo w b16 trzeba pod szperę trochę dłutkiem porzeźbić