Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc w podłączeniu kilku kostek D16w4
Witam. Mam prośbę aby ktoś poświęcił mi 10 minut i pomógł z podłączeniem silnika. Kilka fotek :
http://imageshack.us/a/img825/3978/20121022542.jpg
http://imageshack.us/a/img811/3327/20121022541.jpg
http://imageshack.us/a/img837/8210/20121022537.jpg
Idę zaraz dalej szukać. Czekam na podpowiedzi.
Pozdrawiam
od pierwszego zdjęcia
zielony czujnik ciśnienia oleju na VTECa
na drugim zdjęciu nie widze podpisów. btw podaj kolory kabli które idą do tych wtyczek co mówisz
ostatnie zdjęcie czujnik prędkości wału krobowego (3pin)
Co do drugiego zdjęcia już ogarnąłem te kabelki: pojedynczy kabelek idzie do głowicy (znalazłem resztę wtyczki w głowicy ;p) wtyczka okrągła idzie do głowicy(wtyczka obok pojedyńczego kabelka) trzecia wtyczka największa do sondy.
Co do trzeciego zdjęcia: dokładnie wtyczka 3 pinowa ale nie mogę znaleźć na wiązce wtyczki do tego ..
No i wisienka na torcie (zdjęcie 1 vtec ;D ) Kostkę jednopinową jutro rozwalę i poprowadze kabel do kompa. Problem będzie z tym zielonym czujnikiem. Nie mam pojęcia. Może ktoś ma jakiś pomysł jak to ogarnąć?
Zostały mi także 2 kostki(są one z tyłu bloku ) idą obok kabelków od wtrysków (2x kostka 2 pinowa jeżeli dobrze pamiętam)
Dziękuje wszystkim zainteresowanym tematem którzy pomogą ;)
Co do trzeciego zdjęcia: dokładnie wtyczka 3 pinowa ale nie mogę znaleźć na wiązce wtyczki do tego ..
i nie znajdziesz w wiązce z b7
tak wogóle to na jakim kompie to będziesz uruchamiał??
p28 nie potrzebuje wtyczki (czujnika) na ostatnim zdjęciu
zielony czujnik przy vtec możesz obejść mostkując dwa piny przy kompie lub dołożyć kable do wiązki i normalnie go podpiąć
uuu to ładnie. A nie będzie żadnych problemów przez te zmostkowanie ? Byłbym jeszcze wdzięczny jakbyś podał jakieś skromne foto które piny zmostkować ;)
Jutro jadę kupić 50m kabla do vteca i będę znowu siedział cały dzień żeby to jak najszybciej ruszyło ;)
aha i czy to że ten czujnik od prędkości wału nie będzie podłączony to nie będzie przeszkadzało ?
aha i czy to że ten czujnik od prędkości wału nie będzie podłączony to nie będzie przeszkadzało ?
nie, p28 nie zna takiego czujnika więc nie bedzie go "szukał"
jutro wrzucę fotkę z tymi dwiema wtyczkami które trzeba podłączyć może ktoś będzie wiedział gdzie je trzeba podpiąć bo nie mam pojęcia
uuu to ładnie. A nie będzie żadnych problemów przez te zmostkowanie ? Byłbym jeszcze wdzięczny jakbyś podał jakieś skromne foto które piny zmostkować ;)
Jutro jadę kupić 50m kabla do vteca i będę znowu siedział cały dzień żeby to jak najszybciej ruszyło ;)
nie będzie problemów, mostkujesz piny A4 i D6 lub normalnie podłączasz czujnik (bardziej zalecane) - schematy są w sieci i na forum, trochę wysiłku :)
A więc zdecydowałem się na normalne podłączenie czujnika do kompa. Poprowadziłem dzisiaj ładnie kabelki z komory do kompa(jeszcze nie podłączone). Zgodnie z obietnicą kilka fotek:
http://imageshack.us/a/img833/4761/20121023545.jpg
Jeżeli ktoś wie gdzie to podłączyć będę bardzo bardzo wdzięczny i bardzo mi by to ułatwiło i przyspieszyło prace
http://imageshack.us/a/img696/7250/20121023544.jpg
http://imageshack.us/a/img716/1569/20121023543.jpg
Jeśli ktoś wie prosiłbym o pomoc bo chciałem już jutro wstawiać silnik. Pozdrawiam
Vtec ogarnięty.. Tylko nie mam pojęcia od czego zostały te dwie kostki z tyłu silnika foto nr 2 na tej stronie i wtyczka na listwie. Proszę o pomoc bo silnik już siedzi chciałbym już jutro go odpalic ;)
na listwie masz EVAP- pierwsza kostka z dłuższymi kablami
druga kostka jest od IAT - w b7 był przykręcony z tyłu kolektora, ale w d16w4 seryjnie jest w rurze dolotowej
kurde ale ta kostki są 2 pinowe a ten evap z tego co pamiętam 3..
Jaki wtyk jest na kompie z D16W4?
OBD2a czy OBD2b ???
To i ja się podłacze pod temat, od czego jest ta wtyczka zaznaczona na zdjeciu bialym kwadratem w bloku silnika ?
http://s4.ifotos.pl/img/111JPG_nhxqxxs.JPG
Od czego jest ten czarny czujnik na listwie wtryskowej ? evap ? moze ktos sie orientuje czy komp p28 "wyszukuje" evap ?
http://s6.ifotos.pl/img/2013-02-2_nhxqxen.jpg
I od czego są te 2 zaslepione kostki na wiazce silnikowej? Znajdowaly sie one pod listwa wtryskowa i przy demontazu wiazki kompletnie nie wiem od czego one sa.
http://s4.ifotos.pl/img/SSA44375J_nhxqxwe.JPG
Ad.1 czujnik stukow
Ad.2. komp nie "wyszukuje" evap
Ad.3 to sa polaczenia przewodow masy i zasilania z kilku punktow a nie zaslepione kostki
Dzieki Piroman.
Co do tych zaslepionych kostek po prostu nic do nich nie bylo podlaczone a zadne piny z nich nie wystaja.
Jezeli chodzi o ten czujnik stukow, jest on niezbedny w podlaczeniu? Bo na mojej wiazce nie mam wtyczki zeby go podlaczyc. Tak samo z evap ale jak p28 go nie wyszukuje to spoko ;)
p28 nie obluguje czujnika stukow wiec nie musisz podlaczac
kostki sa zaslepione bo tam sie nic nie podlacza, sama zaslepka robi za polaczenie, wyciag zaslepke zrozumiesz o co chodzi
Witam
Również swapuje swoją hondę z d15b7 na d16w4 jednak napotkałem pewien problem, mianowicie:
W D15B7 na przepustnicy był króciec który był połączony do filtra węglowego, w D16W4 takiego nie ma. Gdzie go podłączyć? Czy nie w miejsce EVAP?
Dodam że nie podpinając go, wyrzuca błąd 3 czyli map sensor. Z dataloggingu wyczytałem pomiar -72, zdaje mi się że powinno być -30, ale mogę się mylić.
Byłbym wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.