pzyro
25-09-07, 12:34
Bardzo podobny temat poruszany byl juz wczesniej przez pana peterx82 z malym wyjatkiem. Mam nadzieje ze nie ukrzyzujecie mnie za zalozenie nowego tematu.
Otoz zrobilem wczoraj dluga traske i zauwazylem iz wskaznik temperatury siega mi okolo 3/4 skali (do pola czerwonego sie nie zbliza) co nigdy wczesniej mi sie nie zdarzalo. Sprawdzalem co proponowali koledzy w watku zalozonym przez peterx82 wszystko jest ok plyny wentylator dziala. Kolejnie sprawdzilem rury : Rura dochodzadza do gornej czesni jest goraca , rura wychodzaca od dolu chlodnicy po uruchomieniu silnika jest zimna. Po rozgrzaniu silnika do okolo 3/4 skali wentylator wciaz sie nie zalacza a dolna rura ( i tu jest ta roznica ) nie jest zimna ale nie jest tez goraca jest po prostu ciepla mozna ja spokojnie objac reka i trzymac. Czy nadal potwierdza sie teza pana tees'a - do wymiany termostat czy jezeli jest "letnia " to bedzie to cos innego
Dzieki za pomoc juz nie pierwszy raz :)
Otoz zrobilem wczoraj dluga traske i zauwazylem iz wskaznik temperatury siega mi okolo 3/4 skali (do pola czerwonego sie nie zbliza) co nigdy wczesniej mi sie nie zdarzalo. Sprawdzalem co proponowali koledzy w watku zalozonym przez peterx82 wszystko jest ok plyny wentylator dziala. Kolejnie sprawdzilem rury : Rura dochodzadza do gornej czesni jest goraca , rura wychodzaca od dolu chlodnicy po uruchomieniu silnika jest zimna. Po rozgrzaniu silnika do okolo 3/4 skali wentylator wciaz sie nie zalacza a dolna rura ( i tu jest ta roznica ) nie jest zimna ale nie jest tez goraca jest po prostu ciepla mozna ja spokojnie objac reka i trzymac. Czy nadal potwierdza sie teza pana tees'a - do wymiany termostat czy jezeli jest "letnia " to bedzie to cos innego
Dzieki za pomoc juz nie pierwszy raz :)