Zobacz pełną wersję : Układ jezdny EJ1/2 vs MB6/MC2
Camellia Racing
19-10-12, 15:02
Cześć,
Ktoś się orientuje czy:
1. sanki z MB6/MC2 są plug&play dla EJ1/2?
2. Listwa wspomagania MB6/MC2 podejdzie do EJ1/2?
3. Kolumna kierownicy MB6/MC2 podejdzie do EJ1/2?
Ktoś ma zdjęcie sanek MB6/MC2 żeby porównać ?
Dzięki z góry za informacje :)
Camellia Racing
20-10-12, 17:50
Nikt nic nie wie? Wstyd.
W każdym bądź razie informacja od tygryska:
Sanki pasują ale trzeba je przełożyć z maglem.
Jeszcze jedno pytanie zostaje:
Różnice magla EJ1/2 i MB6/MC2
konstruktor
20-10-12, 18:16
Różnice magla EJ1/2 i MB6/MC2
z tego co kiedyś znalazłem w necie to w vti(mb/mc , ek4/ek9) potrzeba mniej obrotów kierownicy do max skrętu aniżeli w pozostałych wersjach - ale czy to prawda .. nie wiem.
Camellia Racing
21-10-12, 00:04
Podziękował koledze :)
Ciekawe jak z długością magli;)
Camellia Racing
01-05-13, 23:54
Odświeżę:
Jakie są różnice magla EJ1/2 i MB6/MC2. Chodzi mi bardziej o to czy skręt mają taki sam czy nie itp...?
Czy przekładając kolumnę kierowniczą z MB6/MC2 do EJ1/2 jest to P&P czy coś trzeba rzeźbić?
chudypiter
02-05-13, 01:38
Na temat przekładni i obrotów jest wszystko w manualu dla civica ek/ej, więc w manualu dla powyższych też pewnie będą te wartości.
Camellia Racing
02-05-13, 10:13
Dobrze tylko chodzi mi o działanie w budzie EJ1/2 czy zachowa skręt czy będzie inny?
Wyślesz mnie do Japoni do ośrodka badań Hondy? rotfl.
chudypiter
02-05-13, 15:19
Wysłał bym Cie na marsa. Zerkniesz w service manual, i będziesz wiedział czy będzie tyle samo obrotów. Wg katalogu np intercarsu zastasowanie przekładni kierowniczej dotyczy ej1 jak również ma/mb
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.