Zobacz pełną wersję : Zawieszenie ta-technix ( nie gwint ) - obniżenie na frezach
Mam pytanie o obniżenie na frezach. Posiadam amortyzatory i sprężyny ta technix -35mm. Zależy mi, aby auto faktycznie stało na te ~~ -35mm. Jak to by się miało do ustawienia frezów na amortyzatorze? :)
teoretycznie pierścień na najwyzszy frez
Z przodu na pewno musisz opuścić, bo te talerzyki co są w zestawie dodają z 20mm jak nie więcej. Jak coś mam talerzyki z oem amorków za parę złociszy.
Zawias kupilem z ustawieniem przod drugi od dolu (sa 4), a tyl po srodku (sa 3). I teraz sie zastanawiam czy zostawic czy przestawic by dwa razy nie rozbierac zawiasu :-)
Wysyłane z mojego Blade za pomocą Tapatalk 2
Okazało się, że zawias usiadł zadowalająco dopiero na ostatnich frezach ( wyszło - 4,5cm ). Zawias chodzi ładnie tylko mam pytanie - dlaczego tył jest dużo twardszy niż przód ( tył ma wyraźnie krótszy skok ). Spręzyny na przodzie są normalne, tył progresywne ( amorki i sprężyny ta technix ). Czy tak ma być czy po prostu amorek z tyłu usiadł na odbojach?
dużo twardszy niż przód dużo twardszy to znaczy jakie masz odczucia? totalny beton czy jak bo zamierzam nabyć takie zawieszenie tylko że mts ??
dużo twardszy to znaczy jakie masz odczucia? totalny beton czy jak bo zamierzam nabyć takie zawieszenie tylko że mts ??
A co ma MTS wspólnego z Ta Technixem? Nic, albo tyle, że to chinol.
Zobacz może tył faktycznie siada Ci na odbojach.
Konfrontacja MTS-technik vs TA-technix
http://zawieszenia-sportowe.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=17:info-ogolne
ok, już widzę różnicę dzięki za link :)
Konfrontacja MTS-technik vs TA-technix
http://zawieszenia-sportowe.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=17:info-ogolne
To porównanie gwintu do Golfa IV, więc co to ma do Hondy?
Pisałem to już na innym forum napiszę i tu MTS jest lepszy od TaT w tym, że więcej się na nim zarabia.
W większości przypadków obydwa zawieszenia niezależnie do jakiego auta są równie niskojakościowe-inaczej może nie tyle niskojakościowe tylko mają idealny stosunek jakości do ceny. Doskonale nadają się do oglądania na nim auta, ewentualnie taczania się po bułki do sklepu. W większości przypadków gwint TaT jest twardszy.
Okazało się faktycznie, że tyl usiadł na odbojach. Podniosłem go o 1 frez i teraz pracuje w porządku. Zawieszenie może i budżetowe, ale wyrwałem je za małą kase. A wole taki zawias, niż kladzenie sprężyn obniżających na seryjny amor..
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.