PDA

Zobacz pełną wersję : Zawieszenie ta-technix ( nie gwint ) - obniżenie na frezach



Lune
16-10-12, 14:54
Mam pytanie o obniżenie na frezach. Posiadam amortyzatory i sprężyny ta technix -35mm. Zależy mi, aby auto faktycznie stało na te ~~ -35mm. Jak to by się miało do ustawienia frezów na amortyzatorze? :)

artek0903
18-10-12, 16:19
teoretycznie pierścień na najwyzszy frez

airman
18-10-12, 22:33
Z przodu na pewno musisz opuścić, bo te talerzyki co są w zestawie dodają z 20mm jak nie więcej. Jak coś mam talerzyki z oem amorków za parę złociszy.

Lune
19-10-12, 09:04
Zawias kupilem z ustawieniem przod drugi od dolu (sa 4), a tyl po srodku (sa 3). I teraz sie zastanawiam czy zostawic czy przestawic by dwa razy nie rozbierac zawiasu :-)

Wysyłane z mojego Blade za pomocą Tapatalk 2

Lune
01-11-12, 23:24
Okazało się, że zawias usiadł zadowalająco dopiero na ostatnich frezach ( wyszło - 4,5cm ). Zawias chodzi ładnie tylko mam pytanie - dlaczego tył jest dużo twardszy niż przód ( tył ma wyraźnie krótszy skok ). Spręzyny na przodzie są normalne, tył progresywne ( amorki i sprężyny ta technix ). Czy tak ma być czy po prostu amorek z tyłu usiadł na odbojach?

Manwe
01-11-12, 23:33
dużo twardszy niż przód dużo twardszy to znaczy jakie masz odczucia? totalny beton czy jak bo zamierzam nabyć takie zawieszenie tylko że mts ??

maciu$
02-11-12, 09:21
dużo twardszy to znaczy jakie masz odczucia? totalny beton czy jak bo zamierzam nabyć takie zawieszenie tylko że mts ??

A co ma MTS wspólnego z Ta Technixem? Nic, albo tyle, że to chinol.

Zobacz może tył faktycznie siada Ci na odbojach.

Damian19
02-11-12, 18:28
Konfrontacja MTS-technik vs TA-technix
http://zawieszenia-sportowe.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=17:info-ogolne

Manwe
02-11-12, 18:39
ok, już widzę różnicę dzięki za link :)

maciu$
02-11-12, 23:28
Konfrontacja MTS-technik vs TA-technix
http://zawieszenia-sportowe.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=17:info-ogolne

To porównanie gwintu do Golfa IV, więc co to ma do Hondy?
Pisałem to już na innym forum napiszę i tu MTS jest lepszy od TaT w tym, że więcej się na nim zarabia.
W większości przypadków obydwa zawieszenia niezależnie do jakiego auta są równie niskojakościowe-inaczej może nie tyle niskojakościowe tylko mają idealny stosunek jakości do ceny. Doskonale nadają się do oglądania na nim auta, ewentualnie taczania się po bułki do sklepu. W większości przypadków gwint TaT jest twardszy.

Lune
03-11-12, 09:18
Okazało się faktycznie, że tyl usiadł na odbojach. Podniosłem go o 1 frez i teraz pracuje w porządku. Zawieszenie może i budżetowe, ale wyrwałem je za małą kase. A wole taki zawias, niż kladzenie sprężyn obniżających na seryjny amor..